Podświetlenie panelu klimatyzacji - jak naprawic?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Podświetlenie panelu klimatyzacji - jak naprawic?
Witam i serdecznie pozdrawiam.
Jak w temacie, tyle tylko, że najpierw zgasło podświetlenie lewego pokrętła, a po demontażu i próbie dobrania się do żaróweczek (bez powodzenia) i po ponownym zmontowaniu zgasło wszystko w tym panelu. Niestety nie udało mi się oddzielić płytki do której są zamontowane żaróweczki. Nie mogłem rozłączyć dwóch niebieskich elementów, które znajdują się po bokach.
Może ktoś z szanownych posiadaczy miał do czynienia z owym i mógłby mi coś poradzić. Będę zobowiązany.
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
ZDZICH.
Jak w temacie, tyle tylko, że najpierw zgasło podświetlenie lewego pokrętła, a po demontażu i próbie dobrania się do żaróweczek (bez powodzenia) i po ponownym zmontowaniu zgasło wszystko w tym panelu. Niestety nie udało mi się oddzielić płytki do której są zamontowane żaróweczki. Nie mogłem rozłączyć dwóch niebieskich elementów, które znajdują się po bokach.
Może ktoś z szanownych posiadaczy miał do czynienia z owym i mógłby mi coś poradzić. Będę zobowiązany.
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
ZDZICH.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2009, o 15:49 przez ZDZICH, łącznie zmieniany 1 raz.
MB W-210 E-200 CDI rok 1999 po liftingu.
Witaj Gerri.
Jeśli pytasz w czym problem, to Ci powiem. - Chodzi o te wyrywasz. Przyznasz, że brzmi trochę strasznie. Jakbyś mógł mnie nieco uspokoić, bo boję się, że mogę Twoją radę potraktować dosłownie, a wówczas dowiem się ile kosztuje element który chciałem zreperować.
Dodam jeszcze tylko, że obecnie nie palą się również diody które oświetlają znajdujące się trzy przyciski, a one są podświetlane (jeśli się nie mylę) za pomocą diod. Może coś skopsałem podczas montażu?
Pozdrawiam ZDZICH
Jeśli pytasz w czym problem, to Ci powiem. - Chodzi o te wyrywasz. Przyznasz, że brzmi trochę strasznie. Jakbyś mógł mnie nieco uspokoić, bo boję się, że mogę Twoją radę potraktować dosłownie, a wówczas dowiem się ile kosztuje element który chciałem zreperować.
Dodam jeszcze tylko, że obecnie nie palą się również diody które oświetlają znajdujące się trzy przyciski, a one są podświetlane (jeśli się nie mylę) za pomocą diod. Może coś skopsałem podczas montażu?
Pozdrawiam ZDZICH
MB W-210 E-200 CDI rok 1999 po liftingu.
Te przyciski podswietlane sa tymi samymi zarowkami co pokretla. Jest tam taki przezroczysty plastik, pelniacy role swiatlowodu.ZDZICH pisze:obecnie nie palą się również diody które oświetlają znajdujące się trzy przyciski, a one są podświetlane (jeśli się nie mylę) za pomocą diod.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
Jak bym napisał: "delikatnie pociągasz" - to przy pierwszej próbie byś się poddał bo tu trochę siły (z wyczuciem) potrzebne jednak jest. Żeby to wyglądało mniej strasznie, to weż kawałek gumy (np. z dętki) i przez nią ściśnij pokrętło kombinerkami i pociągnij. Pokrętła w W 210 mają taki wredny kształt, że złapanie kleszczami bezpośrednio zazwyczaj powoduje ich zesunięcie i zostaje ślad.ZDZICH pisze: Chodzi o te wyrywasz. Przyznasz, że brzmi trochę strasznie.
Witam ponownie. :-)
Pokrętła wprawdzie zdemontowałem, dokładnie tak jak napisał Gerri (guma i szczypce), tylko co dalej. Są tam wprawdzie takie mleczne plasticzki, ale nie wiem jak z nimi postępować -czy również wyrywać. Przyznam, że w tym jestem dobry, ale to czasem drogo kosztuje.
Zwracam się więc z gorącą prośbą o łopatologiczne wyłożenie, przepisu na demontaż wszystkiego co stoi między żaróweczkami a pokrętłami. Dodam, że to co tam się znajduje wydaje się być takiej bardzo delikatnej budowy.
Pozdrawiam ZDZICH
Pokrętła wprawdzie zdemontowałem, dokładnie tak jak napisał Gerri (guma i szczypce), tylko co dalej. Są tam wprawdzie takie mleczne plasticzki, ale nie wiem jak z nimi postępować -czy również wyrywać. Przyznam, że w tym jestem dobry, ale to czasem drogo kosztuje.
Zwracam się więc z gorącą prośbą o łopatologiczne wyłożenie, przepisu na demontaż wszystkiego co stoi między żaróweczkami a pokrętłami. Dodam, że to co tam się znajduje wydaje się być takiej bardzo delikatnej budowy.
Pozdrawiam ZDZICH
MB W-210 E-200 CDI rok 1999 po liftingu.
Witaj , popatrz na fotki z opisami kolejnych czynności 8-)ZDZICH pisze:Witam ponownie. :-)
Pokrętła wprawdzie zdemontowałem, dokładnie tak jak napisał Gerri (guma i szczypce), tylko co dalej. Są tam wprawdzie takie mleczne plasticzki, ale nie wiem jak z nimi postępować -czy również wyrywać.
Zwracam się więc z gorącą prośbą o łopatologiczne wyłożenie, przepisu na demontaż wszystkiego co stoi między żaróweczkami a pokrętłami.
Pozdrawiam ZDZICH
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Też chciałbym się dowiedzieć o te żarówki, no i czy pokrętło do regulacji nawiewu na tylnych siedzeniach (w podłokietniku) też się świecić powinno, czy tam już niemcy podświetlenia nie dali?fabek pisze:a podswietlenie pokretla od nawieow jakie ma zaroweczki?
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości