Renowacja nadwozia
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pełen szacun - ja w moim też walczę z rdzą ale chyba nie mam tyle serca żeby go tak wybebeszyć. Jak poskładasz to napisz ile Ci śróbek zostało, wszak zawsze coś zostaje:).Trzeba przyznać że chyba jednak mocno zapuszczony jest ten merc.
Mnie martwi jedno -- to tylko spowalnianie agonii karoserii -- niestety kortaniny i tego typu wynalazki chyba na długo nie wystarczą. Mnie się udało zatrzymać drzę pod listwami na drzwiach ale niestety juznie udało na rantach drzwi od dołu, poradziłem sobie też z rdzą pod uszczelkami na ramkach drzwi u góry.
Rdza w starym mercu to cieżki temat:)
Mnie martwi jedno -- to tylko spowalnianie agonii karoserii -- niestety kortaniny i tego typu wynalazki chyba na długo nie wystarczą. Mnie się udało zatrzymać drzę pod listwami na drzwiach ale niestety juznie udało na rantach drzwi od dołu, poradziłem sobie też z rdzą pod uszczelkami na ramkach drzwi u góry.
Rdza w starym mercu to cieżki temat:)
hammond24, zaloguj się w google i wrzuć foty do programu PICASA. Wszystko widać ładnie i przejrzyście. Możesz program pobrać lub wejdź na stronkę Picasa Web Albums i foty wrzucasz przez przeglądarkę.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
Kolego Hammond , podejrzewam że dostaje Ci sie do auta woda ( pognita podłoga wzdłuż podluznic i progów, ) mialem to samo ( wode -ze 20 litrów w tych gabkach) , okazało się że na słupku A z łączeniem z fartuchem przedniego lewego nadkola pekła masa antykorozyjna i wchodziła woda poniżej szyby przedniej. zakleilem to masa APP wysuszuylem gąbki z dywanikami i mam spokój już pare lat :-)
trzeba zdjąć blotniki przednie i pod nimi u gory sa te łączenia . pozdrawiam
trzeba zdjąć blotniki przednie i pod nimi u gory sa te łączenia . pozdrawiam
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
Uszczelki wyrywasz przy pomocy dużego śrubokręta,ale z wyczuciem.I tak 90% zapinek do wymiany.Gwiazda ma taką blachę mocującą o przekroju U.Odkręcasz o 90 stopni.Możesz użyć żabki.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Dzięki bardzo, uszczelki zanim przeczytałem Twój wpis ogarnalem, jutro ściągam gwiazdę zgodnie z Twoją instrukcjąhammond24 pisze:Uszczelki wyrywasz przy pomocy dużego śrubokręta,ale z wyczuciem.I tak 90% zapinek do wymiany.Gwiazda ma taką blachę mocującą o przekroju U.Odkręcasz o 90 stopni.Możesz użyć żabki.
Oryginalnie jest ciemny grafit lub coś podobnego, a będzie czarna perła z Mercedesa W221.Aikas pisze:A co Ci w czarnej "Esie" nie pasuje? Jest do tego jakiś lepszy kolor?Gibon pisze:łącznie ze zmianą koloru nadwozia
Pracy trochę masz przed sobą, nie sądziłem, że 140-tki aż tak gniją
No niestety gniją gniją, i to większość, u mnie z zewnątrz wyglądała na igiełke.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 42 gości