Próba naprawy cieknącej pompy 300TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jutro drugie podejscie. Mam nadzieje ze rusze go. I mam nadzieje ze jesli przykleili to na jakis silikon a nie klej trzymajacy jak beton.
Bede probowal i dam info co i jak
[ Dodano: 2013-05-08, 21:05 ]
Durnowaty jestem,ze mnie tylko w telewizji pokazywac...
Odkrecalem sruby mocujace gaszak...jedna wlasciwa a druga nie zauwazylem ze niewlasciwa.
Ta wlasciwa miala leb schowany w obudowie i slepy nie zauwzylem jej.I nawet nie nasunelo mi sie nic jak ta niewlasciwie odkrecona byla o polowe krotsza. Ale juz,po robocie. Wszystkie oringi wymienione,na razie nic nie leci. Rano jak ostygnie calkiem sprawdze bo kapalo mi wlasnie na zimnym silniku. Mam nadzieje ze bedzie OK. Stare oringi byly juz twarde i kwadratowe. Przy okazji wymienilem oring pod EGR-em bo mi tam juz tez rzygalo olejem i caly dol silnika byl brudny.
Dziekuje koledzy za wsparcie i rady
Bede probowal i dam info co i jak
[ Dodano: 2013-05-08, 21:05 ]
Durnowaty jestem,ze mnie tylko w telewizji pokazywac...
Odkrecalem sruby mocujace gaszak...jedna wlasciwa a druga nie zauwazylem ze niewlasciwa.
Ta wlasciwa miala leb schowany w obudowie i slepy nie zauwzylem jej.I nawet nie nasunelo mi sie nic jak ta niewlasciwie odkrecona byla o polowe krotsza. Ale juz,po robocie. Wszystkie oringi wymienione,na razie nic nie leci. Rano jak ostygnie calkiem sprawdze bo kapalo mi wlasnie na zimnym silniku. Mam nadzieje ze bedzie OK. Stare oringi byly juz twarde i kwadratowe. Przy okazji wymienilem oring pod EGR-em bo mi tam juz tez rzygalo olejem i caly dol silnika byl brudny.
Dziekuje koledzy za wsparcie i rady
misio
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 wrz 2013, o 16:23
- Lokalizacja: Ostróda
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 19:19
- Lokalizacja: NNW
w202 EPC
Witam pozdrawiam. jest problem otoż koledze po wymianie zgasła kontrolka EPC a u mnie niestety nie. ma ktoś jakiś pomysł ??
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 19:19
- Lokalizacja: NNW
No teraz przynajmniej napisales, ze chodzi o zawor stop(zawor odcinajacy)sphinx1987 pisze:ok. przepraszam i wiem że jest to forum w210 a nie w202 ale zawór stop jest identyczny i kolega opisywał że rozebrał ten zawór i zapaliła sie kontrolka EPC a jak już go uszczelnił to kontrolka zgasła. u mnie nie stety nie zgasła. ok nie bedę już nachodził forum.
Wiec usterki szukaj nie w jego uszczelnianiu lecz we wtyczce. Sa tam 4 piny i byc moze, ze jest slaby styk?
I tak; pierwsze 2 piny lacza thermistor (czujnik temperatury paliwa) a pozostale 2 odpowiadaja za gaszenie auta (zawor elektro-hydrauliczny)
- Załączniki
-
- Gaszak z termistorkiem.jpg (14.74 KiB) Przejrzano 3654 razy
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 19:19
- Lokalizacja: NNW
dzięki za wyrozumiałość. wiec tak. dokładnie wiem jak wygląda zawór od środka. pierwsze dwa są do termistora który jest raczej dobry miernik wskazywał mi w temp około 20 stopni C = 1290 (nie wiem jaka skala nie znam się) jak go delikatnie podgrzałem zapalniczką to wartość zmieniła się na 560 potem jak stygł to znowu powoli wzrosła do 1300 wiec tak jakby działał. dalej. pozostałe dwa są to + i - do elektrozawóru odcina paliwo. tak? i tu jest sedno sprawy powód przez co nie odpalała mi gwiazda. otóż gdy trzymałem zawór ręką a brat przekręcał kluczykiem na zapłon druga pozycja to zawór raz na dziesięć razy się odzywał i wtedy można było odpalić autko. więc dałem do jednego pinu we wtyczce plus ze stacyjki i teraz za każdym razem autko odpala na dotyk. dziś po 24 godzinach (przed chwilą) odpaliłem i jest pięknie. ale wciąż pali się kontrolka EPC. a wie ktoś może gdzie biegnie ta wiązka? chciałbym znaleźć drugi koniec i sprawdzić czy kabel nie jest przetarty
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 19:19
- Lokalizacja: NNW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości