Matowe reflektory - renowacja/polerowanie. Jak to zrobić?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wszystko ok tylko jak się ma przed lifta lepiej zdemontować lampy, szkła i wyczyścić je od środka bo uwierzcie, że czyste to tam nie będą. U mnie wydawały się czyste ale jak przejechałem ręcznikiem papierowym to stwierdziłem że idą brać kąpiel. Warto było je porządnie umyć i wysuszyć, a przy okazji przetrzeć odbłyśniki. Sama polerka z zewnątrz to level 1 z 2
Pranie tapicerki / polerka / kosmetyka
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
Nic się nie rozkleja w przed lifcie są zatrzaski na lampie i klosz schodzi sam. Uważaj tylko przy przecieraniu odbłyśników - delikatnie z płynem do szyb żeby "lustro" nie przetrzeć. Przerzuć kilka kartek wstecz jest mój foto opis operacji.
Pranie tapicerki / polerka / kosmetyka
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
693-937-600 Łańcut / Rzeszów / okolice
Demontaż lampy z samochodu w ogóle nie jest trudny. Lapmpa trzyma się tylko na 3ech śrubaich i zajmuje to max 5min.Qrius pisze:chociaż ciekaw jestem ile będę się męczył z demontażem lamp
http://www.youtube.com/watch?v=atv1zg2G85g
Jak już będziesz miał wyjęta lampę sam zobaczysz jak łatwo ściągnąć klosz.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 wrz 2013, o 15:27
- Lokalizacja: Bergen Norwegia
Witam jestem świeżo po polerce. Zaopatrzyłem się w magiczny środek Turtle Wax headlight lens restorer, efekt był by zadowalający gdyby nie to ze górna część lamp jest strasznie porysowana po renowacji lakieru. Wydaje mi się ze następnym razem muszę się zaopatrzyć w papier o większej gradacji na start. w temacie jestem żółtodziobem wiec moglem coś popierdolić. bez sześciopaku się nie obejdzie .
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2013, o 20:28 przez Gumibeer77, łącznie zmieniany 1 raz.
W końcu wymarzona gwiazdeczka. Nawiąże kontakt z fanami MB ze Skandynawii. E200 Elegance / WDB2100351B105220
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Papier 2000 dużo wody, uważać na lakier obok.
Na koniec pasta Tempo do małych rys.
Efekt po 2- godzinach b.dobrze.Radzę tylko ręcznie. Mechanicznie nie wolno podgrzać .
Po 4 godzinach omal nówki.
Jeżeli jeszcze "cementowy" wosk, to niektóre auta nowe z 2013 mają światła gorsze.
Pamiętać trzeba, to nie szkło.To poliwęglan mineralno-akrylowy.
Źle znosi benzynę i alkohol.Dlatego powstają przebarwienia i zmatowienia.
Na koniec pasta Tempo do małych rys.
Efekt po 2- godzinach b.dobrze.Radzę tylko ręcznie. Mechanicznie nie wolno podgrzać .
Po 4 godzinach omal nówki.
Jeżeli jeszcze "cementowy" wosk, to niektóre auta nowe z 2013 mają światła gorsze.
Pamiętać trzeba, to nie szkło.To poliwęglan mineralno-akrylowy.
Źle znosi benzynę i alkohol.Dlatego powstają przebarwienia i zmatowienia.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
W kijance robiłem najpierw papierkiem 1500, następnie 2000, oczywiście cały czas woda i ruch posuwisto-zwrotny na koniec wiertarka z gąbką to polerowania i pasta automax, też mocno moczona w wodzie i wolne obroty, jak kolega NOC napisał, co by nie przypalić. Efekt super, roboty dwie godzinki i zakwasy następnego dnia.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
I sól.noc pisze:Źle znosi benzynę i alkohol.
Po zimie jakaś masakra na lampach mi się zrobiła...
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
W tym ostatnim filmie koleś nie wie że po polerce trzeba użyć lakierów które dają odporność na promienie UV. Bo właśnie przez to zrobiły się zółte. Oczywiście wszystko zależy od rodzaju zastosowanego tworzywa.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości