Licznik - wyświetlacz

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ANDROZ
Posty: 3
Rejestracja: 2 sty 2009, o 21:54
Lokalizacja: PIOTRKÓW TRYB.

Licznik - wyświetlacz

Post autor: ANDROZ »

Mam taki problem i liczę na pomoc - po uruchomieniu silnika pojawia sie komunikat o defekcie układu chłodzenia (obniżony poziom płynu) i nieomal równocześnie defekt układu spryskiwaczy szyb (mało płynu). Poziomy są właściwe są i chłodzącego płynu i spryskiwaczy. Jaka może być przyczyna takiego stanu.
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Licznik - wyświetlacz

Post autor: benha »

Może czujniki poziomu płynu? :P
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
ANDROZ
Posty: 3
Rejestracja: 2 sty 2009, o 21:54
Lokalizacja: PIOTRKÓW TRYB.

Re: Licznik - wyświetlacz

Post autor: ANDROZ »

Właśnie one są dobre - w tym problem. Jeszcze raz proszę o wskazówki gdzie szukać. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Licznik - wyświetlacz

Post autor: kmtaxi »

Dawno zarejestrowany użytkownik, ale na forum jest gościem i nie czyta. Podobnych opisów było już trochę. Przy prawidłowych poziomach płynu chłodniczego i płynu w zbiorniczku spryskiwaczy trzeba szukać uszkodzenia w tych czujnikach lub ich połączeniach. Oba te układy są zintegrowane i dlatego informacja o niskim poziomie płynu chłodniczego może być gdy jest za mało płyny w zbiorniczku spryskiwaczy i odwrotnie, lub gdy któryś z tych czujników fiksuje.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ANDROZ
Posty: 3
Rejestracja: 2 sty 2009, o 21:54
Lokalizacja: PIOTRKÓW TRYB.

Re: Licznik - wyświetlacz

Post autor: ANDROZ »

Dziś udało mi się stwierdzić i usunąć usterkę - kmtaxi ma rację - ale problem a chodzi o czujnik poziomu cieczy do spryskiwaczy - na zewnątrz działa prawidłowo - sprawdzałem wielokrotnie. Umieszczony wewnątrz czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy kontaktron z jest sterowany magnesem zamocowanym do pływaka - i co dziwne sprawdzany przyrządami zwiera lub rozwiera ten kontaktron ale dlaczego w samochodzie pojawia się błąd tego nie wiem. Założony inny który działa podobnie - działa w samochodzie prawidłowo - brak błędów. Czy to tajniki elektroniki?
Dziękuję za wsparcie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości