Czyszczenie Przepływomierza
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Jeżeli wkład jest dedykowany do tego nr VIN i jest sprawny to po odpaleniu musi zadziałać. Błąd zostaje w historii i nie ma wpływu na poprawność działania sprawnego przepływomierza. Błąd później można wykasować na kompie. Zrobiono Cię w bambuko . Takie rzeczy kupuje się nowe z gwarancją, lub na miejscu u sprzedawcy można zakładać używkę i zaraz się sprawdza, czy sprawne.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kolego, z własnego doświadczenia wiem, iż nie ma co sprawdzać i testować zamienników- oddawaj Boscha, kupuj Pierbourga. Ja też zostałem namówiony najpierw na Boscha, później na Magnetti Marelli, części zdawać by się mogło wiodących producentów i troszke tańsze od Pierbourga, ale niestety nie są kompatybilne z cdikami i dalej wchodził w awarie, tak więc lepiej od razu dołożyć i zakupić origo...polecam.
A co jak samochód zbiera się dopiero + - od 2500 rpm trochę kopci i na dodatek odpięcie czy wpięcie wtyczki przepływomierza nic nie zmienia ? Zero trybu awaryjnego. Nawet w Boschu auto miałem i nikt nic nie wie . Zero błędów...bartek4334 pisze:Ja do swojego 320cdi kupiłem Pierburg i już prawie 2lat bez problemów Do 300TD kupiłem BOSCH i tez latal jakieś 2tygodnie. Później zmieniłem na stary bo wyszło, ze to nie przepływomierz. Teraz idzie do sprzedaży
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Ramirezzz, na SD nic nie wykazuje? Ja bym wyczyścił kolektor ssący.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Może wężyki podciśnienia od turbosprężarki albo ogólnie podciśnienie za słabe w tamtych okolicach.Ramirezzz pisze:
A co jak samochód zbiera się dopiero + - od 2500 rpm trochę kopci i na dodatek odpięcie czy wpięcie wtyczki przepływomierza nic nie zmienia ? Zero trybu awaryjnego. Nawet w Boschu auto miałem i nikt nic nie wie . Zero błędów...
U mnie tak było, nie było błędów a auto miało kopa dopiero na wysokich obrotach, okazało się że wężyk podciśnienia do regulacji łopatek turbiny był sparciały, modulator regulował łopatki turbiny, ale niestety turbo nie działało do końca jak powinno.
słuchajcie mam pytanko, pewnie głupie ale chcę wiedzieć bo w głowę zachodzę gdzie jest ten cholerny przepływomierz??? udało mi się wyciągnąć coś takiego jak czujnik temperatury powietrza dolotowego ( Simens ze znaczkiem mercedesa numery 0005422818 ) ale czytając temat stwierdzam że czego innego szukam i nie wiem gdzie szukać tej przepływki ;/
silnik 2.2 D 96rok 95KM
VIN : WDB2100041A098321
silnik 2.2 D 96rok 95KM
VIN : WDB2100041A098321
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu
W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
tzn że nie ma:) ???
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu
W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
uuu to taki klops a jak byłem gotów jutro go zaciekle szukać, słuchajcie a czy ten czujniczek , który wymontowałem Simens ze znaczkiem mercedesa numery 0005422818 ,może być odpowiedzialny za delikatne falowanie obrotów?
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu
W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
czyszczenie przepływomierzy
---np.Liqui Moly ---Luftmassensensor -Reiniger,niestety jak się okazuje,nie jest prawdą,że nawet niezanieczyszczony przepływomierz powietrza jeśli nie jest przepalony musi być sprawny(tak się powszechnie uważa)Przepływomierze też sie zużywają,spada precyzja działania .ximen pisze:witam
a mowa o benzynie czy ropie ????
phantom WDB210004 1A 148308
nie na temat, ale nie ma wpływu.Imker pisze:a jak byłem gotów jutro go zaciekle szukać, słuchajcie a czy ten czujniczek , który wymontowałem Simens ze znaczkiem mercedesa numery 0005422818 ,może być odpowiedzialny za delikatne falowanie obrotów?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 26 cze 2013, o 18:34
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Moje pytanie jest ściśle związane z czyszczeniem przepływki, więc piszę tutaj, zamiast zakładać nowy temat. Mianowicie...
w warsztacie, na komputerze pokazał się błąd "004 - przepływomierz masowy powietrza - sygnał poza zakresem". Usłyszałem od mechanika, że po tym błędzie nie załącza się kompressor i stąd spadek mocy (z którym walczę). Moje pytanie jest następujące (zakładając, że historia z odłączeniem kompressora po tym błędzie jest prawdziwa):
Czy po wyczyszczeniu przepływki (którego dopuściłem się zgodnie z zasadami spisanymi w tymże wątku ) muszę skasować ten błąd?
Inną rzeczą która mnie zastanawia, jest brak błędów na "klimatronic'ku". Po wejściu w tryb odczytywania/kasowania błędów na klimatyzacji nic się nie pojawia. Lista jest pusta nawet jak kompletnie odłączę przepływkę. W dodatku pali mi się kontrolka SRS (znany problem z matą pasażera), a nie widać tego w błędach.
Szczerze mówiąc nie potrafię stwierdzić (na wyczucie) czy kompressor zaczyna działać. Co prawda, wydaje się, że >2.5k RPM ciągnie trochę mocniej, ale nie jestem pewien czy to doładowanie, czy po zwyczajny wzrost momentu przy tych obrotach.
Kończę, bo trochę za bardzo się rozpisałem. Gdyby ktoś znał jakiś pewny sposób zdiagnozowania, czy komressor zaczyna ładować, będę wdzięczny.
Dzięki i Pozdrawiam.
Moje pytanie jest ściśle związane z czyszczeniem przepływki, więc piszę tutaj, zamiast zakładać nowy temat. Mianowicie...
w warsztacie, na komputerze pokazał się błąd "004 - przepływomierz masowy powietrza - sygnał poza zakresem". Usłyszałem od mechanika, że po tym błędzie nie załącza się kompressor i stąd spadek mocy (z którym walczę). Moje pytanie jest następujące (zakładając, że historia z odłączeniem kompressora po tym błędzie jest prawdziwa):
Czy po wyczyszczeniu przepływki (którego dopuściłem się zgodnie z zasadami spisanymi w tymże wątku ) muszę skasować ten błąd?
Inną rzeczą która mnie zastanawia, jest brak błędów na "klimatronic'ku". Po wejściu w tryb odczytywania/kasowania błędów na klimatyzacji nic się nie pojawia. Lista jest pusta nawet jak kompletnie odłączę przepływkę. W dodatku pali mi się kontrolka SRS (znany problem z matą pasażera), a nie widać tego w błędach.
Szczerze mówiąc nie potrafię stwierdzić (na wyczucie) czy kompressor zaczyna działać. Co prawda, wydaje się, że >2.5k RPM ciągnie trochę mocniej, ale nie jestem pewien czy to doładowanie, czy po zwyczajny wzrost momentu przy tych obrotach.
Kończę, bo trochę za bardzo się rozpisałem. Gdyby ktoś znał jakiś pewny sposób zdiagnozowania, czy komressor zaczyna ładować, będę wdzięczny.
Dzięki i Pozdrawiam.
E200 Kompressor 2000r
WDB2100451B133207
WDB2100451B133207
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości