Dokladnie. Ten Bosch to kartrige z cala obudowa i pasuje do modeli sprzed 2000 (2000 dlatego ze chodzi o modele 2000 choc wyprodukowane 99 - tak jest to uzywane w nomenklaturze motoryzacyjnej) wiec mowimy o tym samym. Ten Bosch pasuje do silnikow 606.692 i 611.061. Ten drugi to Pierburg - sam wklad ktory mozesz odkrecic od obudowy - i zamontowac do modeli CDI po face lifcie. Wlacznie z 320CDI. Jak juz wiesz 300TD wtedy juz robione nie byly. Taka jest wlasnie roznica.phan pisze:Pierwszy tzn Bosch ? jak może być do modeli przed 2000 ? (lift był w 99 ale domyślam się że to pomyłka) przecież CDI są od 99 roku a w katalogu Boscha znalazłem wyraźnie że 0 281 002 152 pasuje do 2.2CDI 143KM i E300TD.
Czyszczenie Przepływomierza
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
Było już na ten temat! Przykładowo tu:herr5 pisze:pytanie odnosnie przeplywomierza czy mozna go czyscic spirytusem lub benzyna ekstrakcyjna no i czy mozna czyscic pedzlem
viewtopic.php?p=205191&highlight=#205191
nocek pisał
Kolego, pewne usterki przepływomierza można usunąć.Będę stopniował.
1.Sprężone powietrze.
2.Gorąca woda + detergent + sprężone powietrze.
3.Alkohol + sprężone powietrze.
4.Benzyna ekstrakcyjna + sprężone powietrze.
5.NN. + sprężone powietrze
6.Nowa sztuka bez sprężonego powietrza.
Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie przpływomierza. W moim samochodzie zamontowany jest przepływomierz marki Pierburg (który padł). Są na nim symbole cyfrowe i literowe - 7.226.84.00 oraz A611 094 00 48. Czy mogę założyć przepływomierz tej samej firmy, na którym są symbole 7.226.84.07 i A611 094 00 48?
A moze warto poczytac?bubu pisze:Witam kolegów. Mam pytanie odnośnie przpływomierza. W moim samochodzie zamontowany jest przepływomierz marki Pierburg (który padł). Są na nim symbole cyfrowe i literowe - 7.226.84.00 oraz A611 094 00 48. Czy mogę założyć przepływomierz tej samej firmy, na którym są symbole 7.226.84.07 i A611 094 00 48?
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
To i ja się podepnę pod temat. Mam podejrzenie padniętej (lub padającej) przepływki. Sprawdzałem, iż po jej odpięciu (na pracującym motorze) silnik chwilowo się przydusił, po czym pracował normalnie. Przygazowanie na neutralu również było ok. Po podpięciu spowrotem przepływomierza obroty chwile pofalowały, po czym wszystko wróciło do normy.
Teraz moje pytanie - jest to początek produkcji W210 (XII.95r), czy "komp" pamięta teraz błąd przepływomierza i trzeba go skasować by prawidłowo pracował (jeżeli przepływka jest sprawna), czy wystarczy odpiąc aku na kilka sek?
Objawy mam takie, że często przy np gwałtownym ruszaniu silnik potrafi się przydusić na samym początku, potem idzie już ok. Objaw ten występuje rzadziej przy delikatnym dodawaniu gazu. W trakcie jazdy również czasami zdarzają się chwilowe "przydławiania".
Występuje to zarówno na gazie jak i na benzynie. Niedawno załączył mi się chyba tryb awaryjny na minutę czy dwie, bo mogłem jechać max 80km/h a wciskanie gazu nie robiło żadnego wrażenia na mej damie
Teraz moje pytanie - jest to początek produkcji W210 (XII.95r), czy "komp" pamięta teraz błąd przepływomierza i trzeba go skasować by prawidłowo pracował (jeżeli przepływka jest sprawna), czy wystarczy odpiąc aku na kilka sek?
Objawy mam takie, że często przy np gwałtownym ruszaniu silnik potrafi się przydusić na samym początku, potem idzie już ok. Objaw ten występuje rzadziej przy delikatnym dodawaniu gazu. W trakcie jazdy również czasami zdarzają się chwilowe "przydławiania".
Występuje to zarówno na gazie jak i na benzynie. Niedawno załączył mi się chyba tryb awaryjny na minutę czy dwie, bo mogłem jechać max 80km/h a wciskanie gazu nie robiło żadnego wrażenia na mej damie
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Ja do swojego 320cdi kupiłem Pierburg i już prawie 2lat bez problemów Do 300TD kupiłem BOSCH i tez latal jakieś 2tygodnie. Później zmieniłem na stary bo wyszło, ze to nie przepływomierz. Teraz idzie do sprzedaży
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
michasss, żadna różnica To tylko firmy Ważne jest, żebyś kupił dobry przepływomierz o dobrym numerze, a firma to według gustu
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Kupiłem używany przepływomierz marki BOSCH o numerach 0 281 002 152 i 000 094 12 48. Sprzedający zapewniał mnie, że wkład przepływomierza będzie pasował do mojego "Mietka" w którym zamontowany był Pierburg o numerach 7.226.84.00 oraz A611 094 00 48. Po włożeniu "nowego" wkładu przepływomierz nie zadziałał. Mam w związku z tym pytanie. Czy faktycznie wkład BOSCHA pasuje do tego modelu i czy może potrzebne jest wykasowanie błędu
E220CDI, 2001,
VIN - WDB2100061B430335
VIN - WDB2100061B430335
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości