Wyciszenie zawieszenia i niewracająca kierownica

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
matswia
Posty: 132
Rejestracja: 27 gru 2016, o 12:53
Lokalizacja: Słupsk

Wyciszenie zawieszenia i niewracająca kierownica

Post autor: matswia »

Witam,

W moim W210 2.6 V6 przednie zawieszenie trochę "wali" na większych dziurach. Co możnaby wymienić, żeby usunąć te stuki? Jakieś gumy, tuleje? Wahacze górny i dolny są z oryginalne MB od 60kkm.

Drugi problem to ciężko chodząca kierownica także w czasie jazdy oraz to że nie wraca po skręcie. Ktoś już kiedyś mówił o wytartych sworzniach. Jakieś inne możliwości? Łączniki stabilizatora?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyciszenie zawieszenia i niewracająca kierownica

Post autor: rr6 »

matswia pisze:
Drugi problem to ciężko chodząca kierownica także w czasie jazdy oraz to że nie wraca po skręcie. Ktoś już kiedyś mówił o wytartych sworzniach. Jakieś inne możliwości? Łączniki stabilizatora?

Pozdrawiam
Winny może być też przegub na kolumnie kierownicy (widać go od środka). Nieraz wystarczy przesmarować, ale częściej niezbędna jest wymiana. To oczywiście po wykluczeniu wszystkich ewentualnych problemów w zawieszeniu, maglownicy itp.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości