Witam,
W moim W210 2.6 V6 przednie zawieszenie trochę "wali" na większych dziurach. Co możnaby wymienić, żeby usunąć te stuki? Jakieś gumy, tuleje? Wahacze górny i dolny są z oryginalne MB od 60kkm.
Drugi problem to ciężko chodząca kierownica także w czasie jazdy oraz to że nie wraca po skręcie. Ktoś już kiedyś mówił o wytartych sworzniach. Jakieś inne możliwości? Łączniki stabilizatora?
Pozdrawiam
Wyciszenie zawieszenia i niewracająca kierownica
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Wyciszenie zawieszenia i niewracająca kierownica
Winny może być też przegub na kolumnie kierownicy (widać go od środka). Nieraz wystarczy przesmarować, ale częściej niezbędna jest wymiana. To oczywiście po wykluczeniu wszystkich ewentualnych problemów w zawieszeniu, maglownicy itp.matswia pisze:
Drugi problem to ciężko chodząca kierownica także w czasie jazdy oraz to że nie wraca po skręcie. Ktoś już kiedyś mówił o wytartych sworzniach. Jakieś inne możliwości? Łączniki stabilizatora?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości