Stuki w przdenim kole

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

roberts150, A sprężyna nie jest pęknięta u góry?
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
marus84
Posty: 46
Rejestracja: 7 paź 2008, o 21:10
Lokalizacja: Opole/Wrocław

Post autor: marus84 »

Ja byłem u mechanika ze stukami! Poza tym, że mam kilka rzeczy do wymiany bo są w opłakanym stanie to na samo stukanie pomogła wymiana łączników stabilizatorów! Całą resztę też muszę zrobić dla bezpieczeństwa. Ale na stukanie pomogły łączniki.

Pozdrawiam
E-pozdrowienia :)
MB W210 E200 CDI 2000r.
DIESEL - nie lekceważcie boćków - one potrafią latać! :-D
jjaakkuubb
Posty: 35
Rejestracja: 16 cze 2009, o 12:24
Lokalizacja: wellingborough

Post autor: jjaakkuubb »

romek61 pisze:roberts150, A sprężyna nie jest pęknięta u góry?
Tak sprezyna była peknieta na dole wymieniłem stuki nadal zostały

[ Dodano: 2009-08-17, 21:33 ]
Wiec aby nie wymieniac co popadnie pojechalem do mercedesa i oni zdiagnozowali że oba wahacze do wymiany i łącznik stabilizatora ok! cena jak mi zaproponowali za wymiane zjezyła mi włos na głowie postanowiłem wymienic w zwykłym warsztacie i teraz koles mi powiedział że nie można wymienic samych wahaczy tylko razem z półosiami ??? nie mam co to jest czy on mnie kłamie?? dodam ze nie jest to w polsce czy ktos moze mi napisac ze na 100% mozna wymienic tylko te wahacze bez półosi czy ktos mi moze to wytłumaczyc na czym to polega

[ Dodano: 2009-08-17, 21:58 ]
Wiec aby nie wymieniac co popadnie pojechalem do mercedesa i oni zdiagnozowali że oba wahacze do wymiany i łącznik stabilizatora ok! cena jak mi zaproponowali za wymiane zjezyła mi włos na głowie postanowiłem wymienic w zwykłym warsztacie i teraz koles mi powiedział że nie można wymienic samych wahaczy tylko razem z półosiami ??? nie mam co to jest czy on mnie kłamie?? dodam ze nie jest to w polsce czy ktos moze mi napisac ze na 100% mozna wymienic tylko te wahacze bez półosi czy ktos mi moze to wytłumaczyc na czym to polega

[ Dodano: 2009-08-26, 22:00 ]
rozwiązałem temat wiec go zakończę: rozwikłałem problem stukanie w kole to łącznik stabilizatora u mnie jeszcze przy mocnym hamowaniu dochodził stuk wiec wymieniłam oba wahacze i problem z głowy.
MB 220cdi 143...
russell7737
VIP
Posty: 23
Rejestracja: 20 wrz 2009, o 19:38
Lokalizacja: Luton (UK)

Post autor: russell7737 »

U mnie tez cos stukalo jak sprawdzili okazalo sie ze sprezyna z przodu jest peknieta . Jeszcze nie wymienilem ale na dniach to zrobie. pozd
Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Witam:)

Właśnie wczoraj wymieniłem łączniki stabilizatora, Laemfordery w Intercars 47 pln za sztuke, teraz moja gwiazda jezdzi cicho i nic się nie tłucze. Łącznik nie może mieć żadnego luzu. Objaw to gluche tłuczenie się podczas wjechania na nierówność lub próg zwalniający (wtedy słychać jak zjeżdzasz z progu). Wymieniłem jeden ten cos go mocniej było słychać (wyszło na przeglądzie podczas kontroli amortyzatorów, na szarpakach nie wyczuli tego). Trzeba je wymienić oba, psuja się jak przeguby symetrycznie ale jeden zawsze pierwszy.

Pozdrawiam
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
jsxx
Posty: 27
Rejestracja: 13 mar 2009, o 12:01
Lokalizacja: Gdzies

Post autor: jsxx »

ja wlsanie dzisiaj wymienilem przednia sprezyne (e200k 2001).
zaraz po wymianie wyjezdzam od ''mechanika'' i... tlucze jak sr....
co to moze byc ? mechanik twierdzi za dolny sworzen wachacza. czy to mozliwe zeby tak nagle zaraz po wymianie zaczelo tak walic ? bylo ok...
wedlug jego teori tak to jest ze starymi rzeczami, ze niby jak ruszyl ten sworzen to pozniej juz sie jakos inaczej ulozyl i dlatogo halasuje :[
halas straszny tak jakby czegos nie przykrecili... jeszcze jutro zdejme kolo i popatrze
doradzi ktos na co zwrocic uwage ?
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Dolny sworzen nigdy nie bedzie pukał chociaz miałby leki luz,po 2 inaczej go nie włozy bo ma bolec,po3 jesli był odkrecony to luz był by wyczuwalny,zmien fachowca
E 270 CDI 2000r, lift, manual
jsxx
Posty: 27
Rejestracja: 13 mar 2009, o 12:01
Lokalizacja: Gdzies

Post autor: jsxx »

mesio14 pisze:Dolny sworzen nigdy nie bedzie pukał chociaz miałby leki luz,po 2 inaczej go nie włozy bo ma bolec,po3 jesli był odkrecony to luz był by wyczuwalny,zmien fachowca
ok. jutro zdejme kolo. czyli dolny sworzen na pewno nie. cz\yli na co patrzec ? cos na prawde mocno wali tak jakby byl duzy luz albo wogole cos nie przykrecone, jakby metal o metal
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Popatrz dokładnie na łacznik stabilizatora bo to jest naj czestrza przyczyna,ale musisz podeprzec piaste zeby nie było nic naparte
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

mesio14 pisze:Dolny sworzen nigdy nie bedzie pukał chociaz miałby leki luz,po 2 inaczej go nie włozy bo ma bolec,po3 jesli był odkrecony to luz był by wyczuwalny,zmien fachowca
Z tym się zgadzam normalnie ściągając swożeń i składając nie puka, chodż jest stary.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
jsxx
Posty: 27
Rejestracja: 13 mar 2009, o 12:01
Lokalizacja: Gdzies

Post autor: jsxx »

juz wiem co bylo nie tak..... de*** je**** nie dokrecil dwoch srub od sworznia.... rece opadaja.
E200K
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości