Nivo przed/po lifcie - róznice

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

dezoo
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 2014, o 17:46
Lokalizacja: Starachowice

Nivo przed/po lifcie - róznice

Post autor: dezoo »

Czy gruszki i amortyzatory od 2.9 z 1997r będą pasować do 2.7 2001, (oba automaty) ?
WDB2102161b409381
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Nivo przed/po lifcie - róznice

Post autor: benha »

Z tego co mi wiadomo to będzie pasować. Ważne żeby wymieniać kompletami. Nie jedną gruszkę a obie, to samo z siłownikami. Wtedy to będzie działać najlepiej
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
dezoo
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 2014, o 17:46
Lokalizacja: Starachowice

Re: Nivo przed/po lifcie - róznice

Post autor: dezoo »

Mocowanie siłowników na jedną lub dwie śruby, czy gruszki mają zawsze takie same uchwyty i gwinty ?
WDB2102161b409381
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Nivo przed/po lifcie - róznice

Post autor: benha »

Siłownik z góry jest przykręcany do budy na śrubę, między siłownikiem a budą są jeszcze jakieś gumy. Od dołu mocowanie jest na dwie śruby. Przekładasz śrubę przez otwory w wachaczu i mocowaniu z siłownika, z drugiej strony przykręcasz nakrętkę na wystającą śrubę. Na koniec przykręcasz wężyk z hydrauliki i gotowe. Przed montażem upewnij się że nakrętka na końcu węża się da kręcić bo trafiło mi się już nie raz że nie chciała się kręcić i trzeba było wężyk na samym początku przykręcić w ten sposób że się całym silownikiem kręciło razem z wężykiem i jak już dobiło do końca co mocno kluczem dociągało się i potem mocowania się przykręcało. Gruszki mają wystające 3 szpilki które się przekłada przez mocowanie które jest przykręcone do budy, po przełożeniu przykręcasz nakrętki i tyle jeśli chodzi o mocowanie gruszki. Potem podpinasz cienki wężyk od sterowania i gruby od siłownika. Gruszki i siłowniki pasują też od W124 więc na 99% są takie same w przed i po lifcie. Przy montażu nigdy nie bawiłem się w jakieś napełnianie siłowników ani gruszek z butelki. Po prostu przykręcasz, potem odpalasz auto i w razie potrzeby dolewasz płynu do zbiorniczka, nie bój się o to że pompa zaciągnie powietrze, jak chwile pochodzi na sucho nic się jej nie stanie. Znajomy w W124 jeździł przez 2 miesiące bez płynu w zbiorniczku i pompa dalej działa ;)
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
dezoo
Posty: 52
Rejestracja: 7 lis 2014, o 17:46
Lokalizacja: Starachowice

Re: Nivo przed/po lifcie - róznice

Post autor: dezoo »

Dzięki za info, sprawę załatwi mechanik, bardziej chodzi mi o to żeby kupić to co trzeba.
Gruszki już wiem że pasują od starszego auta, jedynie kwestia tego mocowania amortyzatorów, żeby było takie same.
WDB2102161b409381
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości