Nivo-dwa pytania

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Capri
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2011, o 18:31
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Nivo-dwa pytania

Post autor: Capri »

Panowie,przestudiowałem wątek o nivo ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem więc pytam tu:
Wymieniłem wszystkie wahacze z tyłu (lemforder)
Wymieniłem na oryginalne WSZYSTKIE przewody nivo.
Wymieniłem "gruszki" -nowe febi.
Układ jest szczelny,odpowietrzony.
Jak załaduję to auto siedzi i nie podnosi.
Sprężyny są stare ale dobre-nie popękane.
1-Czy winą mogą być stare amortyzatory które wymagają regeneracji bo po prostu nie mają siły podnieść auta?
2-z ciekawości przeciąłem jeden stary oryginalny stalowy przewód idący do prawej tylnej "gruszki" Okazało się że w środku tego cienkiego stalowego przewodu jest drut, który na moje oko utrudnia przepływ oleju...dławik?
Awatar użytkownika
zyzek
Posty: 747
Rejestracja: 4 gru 2011, o 20:31
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: zyzek »

jeśli nie daje rady to zostały ci amorki , one też muszą być sprawne aby ciśnienie które jest do nich pompowane podnosiło Ci autko
W210 320CDI 1999 ELEGANCE
Obrazek
Awatar użytkownika
Fanfara
Posty: 239
Rejestracja: 20 lip 2011, o 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fanfara »

Sprawdziłeś regulator na belce? podnosi na pusto?
W/S 210 E 300 TD ' 98R AVANTGARDE

WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia

http://www.redautoserwis.pl
Capri
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2011, o 18:31
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Capri »

odpowietrzając ruszałem regulatorem.
Ale nie było reakcji żeby się podnosił lub opuszczał.
jerry
Posty: 31
Rejestracja: 26 lis 2014, o 15:46
Lokalizacja: małopolska

Post autor: jerry »

U mnie był podobny problem. Przyczyną kłopotów był źle zmontowany układ dźwigni sterowania zaworem ciśnienia (między stabilizatorem, a zaworem). Dźwignia opierała się o podłogę nadwozia, a zawór sterujący był nadal zamknięty. Po poprawienia (poprawnym zmontowaniu - dźwignia mija podwozie) Nivo ruszyło i działa.
U Ciebie przyczyną może być pompa, która nie daje odpowiedniego ciśnienia lub uszkodzony zawór sterujący, który nie puszcza ciśnienia. Amortyzatory nawet lejące dźwigną samochód.
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

amortyzator nie służy do dźwigania samochodu ;-) do tego służy sprężyna bądź poduszka gazowa.
Delta-P dla B200 !
jerry
Posty: 31
Rejestracja: 26 lis 2014, o 15:46
Lokalizacja: małopolska

Post autor: jerry »

Januszek pisze:amortyzator nie służy do dźwigania samochodu ;-) do tego służy sprężyna bądź poduszka gazowa.
NIVO to hydraulika!!!!
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

Nie krzycz. W w210 tak. Ale w innych autach nivo moze byc pneumatyczne, to bez zwiazku z pierwszym zdaniem mojej wypowiedzi ktora dotyczyla przedmowcow i glupot wypisywanych jakoby amorek mial wplyw...
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

dwa nowe amortyzatory w stosunku do zużytych wypchną auto z 1cm w gorę
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

Januszek pisze:amortyzator nie służy do dźwigania samochodu ;-) do tego służy sprężyna bądź poduszka gazowa.
Januszek pisze:Nie krzycz. W w210 tak. Ale w innych autach nivo moze byc pneumatyczne, to bez zwiazku z pierwszym zdaniem mojej wypowiedzi ktora dotyczyla przedmowcow i glupot wypisywanych jakoby amorek mial wplyw...

Nie rozumiem w czym masz problem ...po pierwsze mowa tu o w210 i nivo a po drugie potocznie nazywany amortyzator jest hydraulicznym siłownikiem nivo, który podnosi samochód i nie ma nic wspolnego z amortyzatorem. Sprężyna jedynie go wspomaga, a poduszki tu nie znajdziesz, to nie airmatic.
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
jerry
Posty: 31
Rejestracja: 26 lis 2014, o 15:46
Lokalizacja: małopolska

Post autor: jerry »

Januszek pisze:Nie krzycz. W w210 tak. Ale w innych autach nivo moze byc pneumatyczne, to bez zwiazku z pierwszym zdaniem mojej wypowiedzi ktora dotyczyla przedmowcow i glupot wypisywanych jakoby amorek mial wplyw...
Nie krzyczę. Jeszcze nie słyszałeś jak potrafię :D
lukasA8
Posty: 1
Rejestracja: 25 lut 2016, o 22:03

Re: Nivo-dwa pytania

Post autor: lukasA8 »

Witam.
Podepnę się pod temat.Mianowicie po wymianie gruszek auto nadal sztywne a próba poruszania regulatorem-zero reakcji.Proszę o pomoc!!!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości