Nivo-dwa pytania
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nivo-dwa pytania
Panowie,przestudiowałem wątek o nivo ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem więc pytam tu:
Wymieniłem wszystkie wahacze z tyłu (lemforder)
Wymieniłem na oryginalne WSZYSTKIE przewody nivo.
Wymieniłem "gruszki" -nowe febi.
Układ jest szczelny,odpowietrzony.
Jak załaduję to auto siedzi i nie podnosi.
Sprężyny są stare ale dobre-nie popękane.
1-Czy winą mogą być stare amortyzatory które wymagają regeneracji bo po prostu nie mają siły podnieść auta?
2-z ciekawości przeciąłem jeden stary oryginalny stalowy przewód idący do prawej tylnej "gruszki" Okazało się że w środku tego cienkiego stalowego przewodu jest drut, który na moje oko utrudnia przepływ oleju...dławik?
Wymieniłem wszystkie wahacze z tyłu (lemforder)
Wymieniłem na oryginalne WSZYSTKIE przewody nivo.
Wymieniłem "gruszki" -nowe febi.
Układ jest szczelny,odpowietrzony.
Jak załaduję to auto siedzi i nie podnosi.
Sprężyny są stare ale dobre-nie popękane.
1-Czy winą mogą być stare amortyzatory które wymagają regeneracji bo po prostu nie mają siły podnieść auta?
2-z ciekawości przeciąłem jeden stary oryginalny stalowy przewód idący do prawej tylnej "gruszki" Okazało się że w środku tego cienkiego stalowego przewodu jest drut, który na moje oko utrudnia przepływ oleju...dławik?
Sprawdziłeś regulator na belce? podnosi na pusto?
W/S 210 E 300 TD ' 98R AVANTGARDE
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia
http://www.redautoserwis.pl
U mnie był podobny problem. Przyczyną kłopotów był źle zmontowany układ dźwigni sterowania zaworem ciśnienia (między stabilizatorem, a zaworem). Dźwignia opierała się o podłogę nadwozia, a zawór sterujący był nadal zamknięty. Po poprawienia (poprawnym zmontowaniu - dźwignia mija podwozie) Nivo ruszyło i działa.
U Ciebie przyczyną może być pompa, która nie daje odpowiedniego ciśnienia lub uszkodzony zawór sterujący, który nie puszcza ciśnienia. Amortyzatory nawet lejące dźwigną samochód.
U Ciebie przyczyną może być pompa, która nie daje odpowiedniego ciśnienia lub uszkodzony zawór sterujący, który nie puszcza ciśnienia. Amortyzatory nawet lejące dźwigną samochód.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Januszek pisze:amortyzator nie służy do dźwigania samochodu ;-) do tego służy sprężyna bądź poduszka gazowa.
Januszek pisze:Nie krzycz. W w210 tak. Ale w innych autach nivo moze byc pneumatyczne, to bez zwiazku z pierwszym zdaniem mojej wypowiedzi ktora dotyczyla przedmowcow i glupot wypisywanych jakoby amorek mial wplyw...
Nie rozumiem w czym masz problem ...po pierwsze mowa tu o w210 i nivo a po drugie potocznie nazywany amortyzator jest hydraulicznym siłownikiem nivo, który podnosi samochód i nie ma nic wspolnego z amortyzatorem. Sprężyna jedynie go wspomaga, a poduszki tu nie znajdziesz, to nie airmatic.
Re: Nivo-dwa pytania
Witam.
Podepnę się pod temat.Mianowicie po wymianie gruszek auto nadal sztywne a próba poruszania regulatorem-zero reakcji.Proszę o pomoc!!!
Podepnę się pod temat.Mianowicie po wymianie gruszek auto nadal sztywne a próba poruszania regulatorem-zero reakcji.Proszę o pomoc!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości