Nivo amortyzator
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
szulik, bo nivo działa dwuprzewodowo. Wymień od razu najlepiej wszystkie 5szt gniją najczęściej w miejscach najmniej widocznych. Info co do długości i sposobu zarobienia dałem na forum. W moim aucie wymieniłem je zapobiegawczo na miedziane.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
witam
Jestem na forum pierwszy raz
Posiadam Mercedesa W210 kombi 2.9td z 1996 r model avangarde
Mam problem z tylnym zawieszeniem polegający na tym że auto a raczej tył auta podczas jazdy pływie po drodze , myszkuje na boki, sytuacja pogarsza się gdy samochód jest obciążony a do tego coś stuka chyba amortyzator.Wim tylko tyle że cały system nazywa się NIVO i jest trochę skomplikowany.
Proszę o jakąś rade od czego zacząć i co może być przyczyną problemu utrzymania auta na jezdni.
Z góry dzięki
Jestem na forum pierwszy raz
Posiadam Mercedesa W210 kombi 2.9td z 1996 r model avangarde
Mam problem z tylnym zawieszeniem polegający na tym że auto a raczej tył auta podczas jazdy pływie po drodze , myszkuje na boki, sytuacja pogarsza się gdy samochód jest obciążony a do tego coś stuka chyba amortyzator.Wim tylko tyle że cały system nazywa się NIVO i jest trochę skomplikowany.
Proszę o jakąś rade od czego zacząć i co może być przyczyną problemu utrzymania auta na jezdni.
Z góry dzięki
Generalnie wzbogać swoją wiedzę lekturą forum (wpisz w wyszukiwarkę hasła NIVO, STUKANIE itp).ireneusz pisze:tył auta podczas jazdy pływie po drodze , myszkuje na boki, sytuacja pogarsza się gdy samochód jest obciążony a do tego coś stuka chyba amortyzator
Niestabilna jazda i stuki mogą mieć wiele przyczyn: tuleje pływające, wahacze, dolne mocowanie siłownika Nivo, łącznik stabilizatora, gumy stabilizatora, poduszki belki... Poszukaj na forum albo rzuć okiem z poziomu kanału, bo na razie nic sensowniejszego nikt nie napisze.
miałem cos podobnego co Ireneusz pisze i za nic nie mogłem tego ogarnąć. Auto jechało 'na pusto' nie bylo większych problemów, ale jak było choc lekko załadowane to juz lipa. Zawiozłem autko do znajomego warszatatu Nagengast u mnie w Gdańsku i chłopaki stwierdzili ze to mocowanie siłownika NIVO i trzeba bylo naprawwiać. Zrobili mi to na cacy i autko smiga ze szok:). Przyznam sie szczerze ze nie do końca ogarniam te amortyzatory NIVO wiec w sumie dobrze ze zrobili mi to specjaliści.
Ich nie trzeba reklamować. Każdy kto miał problem z NIVO trafił na ich ofertę i opinie.qoompel pisze:Ładna reklama.pablos26 pisze:Zawiozłem autko do znajomego warszatatu Nagengast u mnie w Gdańsku i chłopaki stwierdzili ze to mocowanie siłownika NIVO i trzeba bylo naprawwiać. Zrobili mi to na cacy i autko smiga ze szok:).dobrze ze zrobili mi to specjaliści.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Nagengast daje rok gwarancji na naprawę , ale skoro lubisz dreszczyk niepewności, bierz używkę
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości