Tak. Masz te numery powyżej.
Jaki olej do ukł. wspomagania...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
A co niby może sie stać jak ktoś zaleje inny niż oryginał lub febi? Mi sie wydaje że jak sie kupi olej o odpowiednich parametrach to może być i innych firm.
[ Dodano: 2012-04-13, 18:29 ]
JAk chodzi wasze wspomaganie gdy auto stoi w miejscu? np w czasie parkowania? Ja czuje delikatny opór, ojciec posiada vectre B i tak wspomaganie chodzi o niego lepiej normalnie jak na lodzie. Czy w210 tak ma czy problem siedzi gdzieś indziej :-)???
Sprawdzając na miarce na rozgrzanym silniku mam poziom przy 20 jest troszke mało bo powinno byc przy 80 (mowa o miarce górnej). I tak sie zastanawiam czy dolać tego samego oleju który wlewałem jak poszedł mi oring (nie pamietam teraz jaki- wymiana około roku temu) czy dolać febi bo też gdzieś mi go troszke zostało???
[ Dodano: 2012-04-14, 14:53 ]
U mnie układ wspomagania jest zalany olejem SWAG NO.30 91 4738 MB 236.11
FEBI mam o tycvh samych parametrach czy SWAG jest dobrym produktem??
[ Dodano: 2012-04-13, 18:29 ]
JAk chodzi wasze wspomaganie gdy auto stoi w miejscu? np w czasie parkowania? Ja czuje delikatny opór, ojciec posiada vectre B i tak wspomaganie chodzi o niego lepiej normalnie jak na lodzie. Czy w210 tak ma czy problem siedzi gdzieś indziej :-)???
Sprawdzając na miarce na rozgrzanym silniku mam poziom przy 20 jest troszke mało bo powinno byc przy 80 (mowa o miarce górnej). I tak sie zastanawiam czy dolać tego samego oleju który wlewałem jak poszedł mi oring (nie pamietam teraz jaki- wymiana około roku temu) czy dolać febi bo też gdzieś mi go troszke zostało???
[ Dodano: 2012-04-14, 14:53 ]
U mnie układ wspomagania jest zalany olejem SWAG NO.30 91 4738 MB 236.11
FEBI mam o tycvh samych parametrach czy SWAG jest dobrym produktem??
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Z pewnością. Bazuję na wypowiedziach i doświadczeniu innych. Płyny z ASO i produkcji Febi są pewne.Mariusz pisze:A co niby może sie stać jak ktoś zaleje inny niż oryginał lub febi? Mi sie wydaje że jak sie kupi olej o odpowiednich parametrach to może być i innych firm.
Mój ojciec też ma VB '96 1.8. Myślę, że oczywiście oprócz różnicy w samej konstrukcji układu, ważny jest zastosowany płyn przekładniowy i wielkość kół Jednak faktycznie muszę przyznać, że u ojca bardzo lekko chodzi cały układ, chociaż ojciec o ten samochód nie dba. Ostatnio uzupełniłem mu właśnie poziom płynu hydraulicznego. Miał pół stanu zbiorniczka...Mariusz pisze:JAk chodzi wasze wspomaganie gdy auto stoi w miejscu? np w czasie parkowania? Ja czuje delikatny opór, ojciec posiada vectre B i tak wspomaganie chodzi o niego lepiej normalnie jak na lodzie. Czy w210 tak ma czy problem siedzi gdzieś indziej :-)???
Mądre głowy piszą, że do układu wspomagania W210 nadaje się płyn z normą 236.3.Mariusz pisze:U mnie układ wspomagania jest zalany olejem SWAG NO.30 91 4738 MB 236.11
FEBI mam o tycvh samych parametrach czy SWAG jest dobrym produktem??
olo1007 pisze:Mam pytanko gdzie szukać problemu?
Jak wchodze rano do auta to kierownica chodzi lekko, po przejechaniu 30 km na parkingu kierownica chodzi cieżko.
Na moje to problem jest z pompą bo traci ciśnienie ,najlepiej było by gdybyś podłączył pod miernik i sprawdził ciśnienie .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Re:
Sorki że znów "odgrzewam kotleta" ale...
W moim przypadku - mam centralny zbiornik płynu hydraulicznego – wlany był czerwony ATF...
po starcie (przy zimnym silniku) wspomaganie praktycznie nie istniało...
Po zmianie na nowy olej hydrauliczny (Fuchs Titan ZH 5364 B -wg normy 344.0) – po uprzednim przepłukaniu całego układu olejem Febi Bilstein 2615 Nivomat ZH-M (wg normy 343.0) – wraz z nowym filtrem oleju hydraulicznego MB (A 002 184 55 01) wspomaganie działa jak złoto do obrotu wystarczy jeden palec
A to niby dlaczego ???bartpol1 pisze:mercedes nie popisał sie w kwesti wspomagania .... tyle na jego temat !
W moim przypadku - mam centralny zbiornik płynu hydraulicznego – wlany był czerwony ATF...
po starcie (przy zimnym silniku) wspomaganie praktycznie nie istniało...
Po zmianie na nowy olej hydrauliczny (Fuchs Titan ZH 5364 B -wg normy 344.0) – po uprzednim przepłukaniu całego układu olejem Febi Bilstein 2615 Nivomat ZH-M (wg normy 343.0) – wraz z nowym filtrem oleju hydraulicznego MB (A 002 184 55 01) wspomaganie działa jak złoto do obrotu wystarczy jeden palec
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości