Głuche walenie w tylnym zawieszeniu S210 Nivo

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bikeq1
Posty: 4
Rejestracja: 17 wrz 2014, o 10:23
Lokalizacja: WGR

Głuche walenie w tylnym zawieszeniu S210 Nivo

Post autor: bikeq1 »

Panowie mam delikatny problem na którego rozwiązanie już brakuje mi pomysłu.
Zaobserwowałem głuche stuki w tylnym zawieszeniu podczas przejeżdżania np po studzienkach kanaliacyjnych. Po diagnostyce wymieniłem tuleje tylnej belki przód+tył łączniki stabilizatora i mocowania. Cała reszta jest sztywna jak beton i nie ma luzu. Amortyzatory 79% sprawności. Nivo sprawne. Wydech sztywny o nic się nie obija. Macie może jakieś pomysły co to może tak walić?? Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

Jak jeszcze ciężej chodzi kierownica to wychodzi że pompa wspomagania.

pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

bikeq1, może hamulec postojowy się posypał i hałasuje w bębnach?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
bikeq1
Posty: 4
Rejestracja: 17 wrz 2014, o 10:23
Lokalizacja: WGR

Post autor: bikeq1 »

jacekm7 pisze:bikeq1, może hamulec postojowy się posypał i hałasuje w bębnach?
A tu jeszcze nie patrzyłem.
Zaraz zdejmę tarcze i zerknę bo akurat mam chwilę czasu.
mercedres92
Posty: 121
Rejestracja: 4 kwie 2011, o 10:44
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: mercedres92 »

A nie tłucze Ci na samych siłownikach? tam sie lubią wyrobić te tuleje.
Na szarpakach nic nie wyjdzie a na nierównościach "typu gulik" postukuje.
S210 270 CDI Elegance '01 GALERIA WINA - S210 270CDI
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
w140
Posty: 415
Rejestracja: 30 cze 2010, o 13:53
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: w140 »

może poduszka amortyzatora
Audi 80 1.8 JN + LPG-zezłomowana
Audi A8 4.2 ABZ + LPG
Mercedes W140 400SE + LPG
Mazda 626 GE 1.8 z LPG
mercedres92
Posty: 121
Rejestracja: 4 kwie 2011, o 10:44
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: mercedres92 »

Silowniki nivo maja ciut inna komstrukcje.

Najczestsza przyczyna stukow w nivo jest wyrobiona guma na dole silownika, w drugiej kolejnosci (dosc rzadko ) tuleje gumowe przy górnych mocowaniach :)
S210 270 CDI Elegance '01 GALERIA WINA - S210 270CDI
ex: S124 250TD '92
ex: C124 230CE '87
ex: W201 300D '91
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

mercedres92 pisze:w drugiej kolejnosci (dosc rzadko ) tuleje gumowe przy górnych mocowaniach
Rzadko ale możliwe .Sam miałem ten problem z prawą górną tuleją . :ok:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
dominiko19
Posty: 38
Rejestracja: 13 paź 2015, o 09:29
Lokalizacja: Sierpc

Post autor: dominiko19 »

I jaka była przyczyna???
Pozdrawiam: Dominik :)
Nr Vin WDB2100531A146065
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości