Drobne drgania ( chrobotanie ) przy skręcaniu i głośna praca

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

popsik
Posty: 5
Rejestracja: 29 mar 2009, o 17:16
Lokalizacja: warszawa

Drobne drgania ( chrobotanie ) przy skręcaniu i głośna praca

Post autor: popsik »

Witam i proszę o podpowiedź :-/ ...

Jest to mb 210, 2,9td, automat, kombi, zawieszenie nivo.
Podczas skręcania, czuje na kierownicy drobne drgania ( chrobotanie ) na kierownicy i głośną pracę auta w okolicach pompy wspomagania( przypominający złą pracę łożyska, jakieś niedosmarowanie) . Drgania i głośna praca z dna, na dzień jest coraz mocniejsza i głośniejsza. Przy skręceniu kierownicą na max. w lewo lub w prawo są jeszcze większe drganie. Zauważyłem także, jakby rdzawy nalot w okolicach kiwaczki Początkowo obstawiałem maglownicę, ale nie ma żadnych wycieków- stan płynu jest ok, później obstawiałem pompę wspomagania, a teraz zastanawiam się jeszcze nad kiwaczką- tylko nie wiem, czy jej zużycie sygnalizowałoby takie objawy??? Amortyzatorek był wymieniany jakieś 2 mc temu, przejechałem na nim ok 8tys. Proszę o podpowiedź i pomoc :mrgreen:

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

za niski poziom oleju wspomagania, zmeczony płyn przepracowany, uszkodzony czujnik i płyn sie gotuje
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
popsik
Posty: 5
Rejestracja: 29 mar 2009, o 17:16
Lokalizacja: warszawa

Post autor: popsik »

Płyn jest na 3/4 wskaźnika i gotowania też raczej to nie dotyczy bo drgania i głośną pracę słychać na zimnym i gorącym silniku. Nie wiem tylko, o jakim czujniku mówisz?? Możesz opisać, gdzie się znajduje i za co jest odpowiedzialny?? A co do przepracowanego płynu, to może też być troszkę w tym racji. Przejechałem nim ponad 30 tys- nie był zmieniany i nie wiem jak wcześniej.
kasiaaa350
Posty: 15
Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: kasiaaa350 »

Słuchajcie ja mam podobny problem jak skręcam słychać delikatne drganie jest obniżony poziom oleju .Poradźcie jaki olej wlać , czy lepiej zrobić to w serwisie . Klasa E210.
Kasiaaa
lysyzlota
VIP
Posty: 336
Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lysyzlota »

kasiaaa350 pisze:Słuchajcie ja mam podobny problem jak skręcam słychać delikatne drganie jest obniżony poziom oleju .Poradźcie jaki olej wlać , czy lepiej zrobić to w serwisie . Klasa E210.
Dobry olej hydrauliczny wystarczy, tylko najlepiej wymienić całość niż dolewać
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
kasiaaa350
Posty: 15
Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: kasiaaa350 »

Dziękuję kolegooo :-)
Kasiaaa
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

To samo mnie trafiło, burczenie na skręcie. Olej na zimnym na min, na ciepło zero.
Pompa łapie powietrze co zdrowe nie jest. Bo kawitacja to nie powinna być. hej!

[ Dodano: 2009-07-13, 10:59 ]
Kasia, ale jak ci sie to za miesiąc pojawi to szybko na kanał!!! Gumy osłonowe drążków popękały i puściły syf drogowy na uszczelki i masz wyciek.
Oj, to było w kwietniu!!
Kasia, odezwij sie co tam??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości