Drobne drgania ( chrobotanie ) przy skręcaniu i głośna praca
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Drobne drgania ( chrobotanie ) przy skręcaniu i głośna praca
Witam i proszę o podpowiedź :-/ ...
Jest to mb 210, 2,9td, automat, kombi, zawieszenie nivo.
Podczas skręcania, czuje na kierownicy drobne drgania ( chrobotanie ) na kierownicy i głośną pracę auta w okolicach pompy wspomagania( przypominający złą pracę łożyska, jakieś niedosmarowanie) . Drgania i głośna praca z dna, na dzień jest coraz mocniejsza i głośniejsza. Przy skręceniu kierownicą na max. w lewo lub w prawo są jeszcze większe drganie. Zauważyłem także, jakby rdzawy nalot w okolicach kiwaczki Początkowo obstawiałem maglownicę, ale nie ma żadnych wycieków- stan płynu jest ok, później obstawiałem pompę wspomagania, a teraz zastanawiam się jeszcze nad kiwaczką- tylko nie wiem, czy jej zużycie sygnalizowałoby takie objawy??? Amortyzatorek był wymieniany jakieś 2 mc temu, przejechałem na nim ok 8tys. Proszę o podpowiedź i pomoc :mrgreen:
Pozdrawiam
Jest to mb 210, 2,9td, automat, kombi, zawieszenie nivo.
Podczas skręcania, czuje na kierownicy drobne drgania ( chrobotanie ) na kierownicy i głośną pracę auta w okolicach pompy wspomagania( przypominający złą pracę łożyska, jakieś niedosmarowanie) . Drgania i głośna praca z dna, na dzień jest coraz mocniejsza i głośniejsza. Przy skręceniu kierownicą na max. w lewo lub w prawo są jeszcze większe drganie. Zauważyłem także, jakby rdzawy nalot w okolicach kiwaczki Początkowo obstawiałem maglownicę, ale nie ma żadnych wycieków- stan płynu jest ok, później obstawiałem pompę wspomagania, a teraz zastanawiam się jeszcze nad kiwaczką- tylko nie wiem, czy jej zużycie sygnalizowałoby takie objawy??? Amortyzatorek był wymieniany jakieś 2 mc temu, przejechałem na nim ok 8tys. Proszę o podpowiedź i pomoc :mrgreen:
Pozdrawiam
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Płyn jest na 3/4 wskaźnika i gotowania też raczej to nie dotyczy bo drgania i głośną pracę słychać na zimnym i gorącym silniku. Nie wiem tylko, o jakim czujniku mówisz?? Możesz opisać, gdzie się znajduje i za co jest odpowiedzialny?? A co do przepracowanego płynu, to może też być troszkę w tym racji. Przejechałem nim ponad 30 tys- nie był zmieniany i nie wiem jak wcześniej.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
- Lokalizacja: Radomsko
Dobry olej hydrauliczny wystarczy, tylko najlepiej wymienić całość niż dolewaćkasiaaa350 pisze:Słuchajcie ja mam podobny problem jak skręcam słychać delikatne drganie jest obniżony poziom oleju .Poradźcie jaki olej wlać , czy lepiej zrobić to w serwisie . Klasa E210.
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 22:05
- Lokalizacja: Radomsko
To samo mnie trafiło, burczenie na skręcie. Olej na zimnym na min, na ciepło zero.
Pompa łapie powietrze co zdrowe nie jest. Bo kawitacja to nie powinna być. hej!
[ Dodano: 2009-07-13, 10:59 ]
Kasia, ale jak ci sie to za miesiąc pojawi to szybko na kanał!!! Gumy osłonowe drążków popękały i puściły syf drogowy na uszczelki i masz wyciek.
Oj, to było w kwietniu!!
Kasia, odezwij sie co tam??
Hej!
Pompa łapie powietrze co zdrowe nie jest. Bo kawitacja to nie powinna być. hej!
[ Dodano: 2009-07-13, 10:59 ]
Kasia, ale jak ci sie to za miesiąc pojawi to szybko na kanał!!! Gumy osłonowe drążków popękały i puściły syf drogowy na uszczelki i masz wyciek.
Oj, to było w kwietniu!!
Kasia, odezwij sie co tam??
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości