Drgania kierownicy

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

tonidriver, może źle napisałem, za mało względem innych opon. Przód 2.3, tył 2.4
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

w w210 wyraznie jest napisane dla komfortu 1.8 przod 3 osoby plus bagaz 2 bar załadowane auto 2.2 bary

2.4 bary to sporo za duzo taczka jednym slowem chyba tutaj posiadacze MB myla te szlachetna marke z VW i innym badziewiem
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

marekK, juziuhehe, macbookpro czy jak ci tam, 1.8 to sobie do roweru nabij. Polecam Ci nabić 1.8 bara do felgi 18stki. No ale przecież 18stki są do vw, a ty mercedesem jeździsz raz na miesiąc do kościoła na 15stkach z 1.5 bara co by wygodnie było.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
prelezabiusz
Posty: 1473
Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: prelezabiusz »

marekK, Skąd te dane zwiąłeś? z Wikipedii?

Jasno napisane jest na klapce wlewu:

przód - 2.0 - 2.3
Tył w kombi - 2.3 - 2.9

W zależności od ładunku
Smerfetka
SPRZEDAM
S210 E250TD `97 WDB2102351A338891
Obrazek
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

Miałem identyczny problem, nawet przy tej samej prędkości, gdy zmieniłem opony na zimowe, wszystko wróciło do normy. Jeżeli drga kierownica - 90% pewności, że to wina kół. Zmień koła i się przekonasz. :)
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Więc tak, wyważyłem wszystkie koła ponownie, drżenie jest nadal. Facet powiedział że to wina krzywej tylne felgi. Przy wyważaniu biła mocno na boki, ok wiedziałem że jest krzywa jednak na starych oponach nic się nie działo, teraz mam nówki. Dzisiaj zmieniłem tą felgę na zapas i dalej to samo, może ciut mniej ale pewnie mi się wydaję. Zapas oczywiście jest inny jak trzy pozostałe ale średnica jest podobna więc to chyba nie ma wpływu. Zawieszenie mam sprawdzone, amortyzatora dobre, lekki luz na łożyskach- to może być powód? Jak to z tymi tarczami, jak są krzywe to biją przy hamowaniu a czy przy normalnej jeździe również?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

Sprawdź stan podpory wału. Jak miałem ten problem to przy przeglądaniu forum natknąłem sie na ten temat
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Sprawy wziąłem w swoje ręce, sprawdzałem koła i obracając w powietrzu lewym przednim kołem słychać ocieranie tarczy o klocek, w jednym miejscu przy pełnym obrocie koła. Słychać takie cyk, cyk, cyk...czyli tarcza krzywa, ale przy hamowaniu nie bije. Teraz pytanie czy od tego może drżeć kierownica?
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

jacekm7, oczywiście,mam tak samo i bije powyżej 150 dość ostro
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

tonidriver, kurde, nie tak dawno tył robiłem i myślałem o przednich, ale myślę po co na zaś robić i szukać wydatków.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
kiwio
Posty: 2
Rejestracja: 1 cze 2015, o 13:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kiwio »

Ja miałem coś podobnego w swoim poprzednim samochodzie, jeździłem po mechanikach i nikt nie umiał mi pomóc. Wydałem na to majątek. Okazało się, że źle ustawiono mi geometrię kół i dopiero sprzęt w bla bla bla to wykrył. O ile wiem oni mają dość nowoczesny sprzęt w tym zakresie więc warto najpierw poszukać dobrych specjalistów z profesjonalnym sprzętem, bo ja naprawdę straciłem kilkaset zł plus czas i nerwy. [/center]
Ostatnio zmieniony 1 cze 2015, o 22:56 przez kiwio, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Toni ,zaopiekuj się tym gościem
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Kociu
Posty: 26
Rejestracja: 23 sie 2015, o 12:28
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Kociu »

Przy dwóch barach nie wyczuwałbyś drgań,jeżeli to nie opona i felga,to ciężko będzie zlokalizować,weź jakąś breche,zejdź do kanału i sam zlokalizuj,
Kociu
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości