marekK, juziuhehe, macbookpro czy jak ci tam, 1.8 to sobie do roweru nabij. Polecam Ci nabić 1.8 bara do felgi 18stki. No ale przecież 18stki są do vw, a ty mercedesem jeździsz raz na miesiąc do kościoła na 15stkach z 1.5 bara co by wygodnie było.
Miałem identyczny problem, nawet przy tej samej prędkości, gdy zmieniłem opony na zimowe, wszystko wróciło do normy. Jeżeli drga kierownica - 90% pewności, że to wina kół. Zmień koła i się przekonasz.
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Więc tak, wyważyłem wszystkie koła ponownie, drżenie jest nadal. Facet powiedział że to wina krzywej tylne felgi. Przy wyważaniu biła mocno na boki, ok wiedziałem że jest krzywa jednak na starych oponach nic się nie działo, teraz mam nówki. Dzisiaj zmieniłem tą felgę na zapas i dalej to samo, może ciut mniej ale pewnie mi się wydaję. Zapas oczywiście jest inny jak trzy pozostałe ale średnica jest podobna więc to chyba nie ma wpływu. Zawieszenie mam sprawdzone, amortyzatora dobre, lekki luz na łożyskach- to może być powód? Jak to z tymi tarczami, jak są krzywe to biją przy hamowaniu a czy przy normalnej jeździe również?
Sprawy wziąłem w swoje ręce, sprawdzałem koła i obracając w powietrzu lewym przednim kołem słychać ocieranie tarczy o klocek, w jednym miejscu przy pełnym obrocie koła. Słychać takie cyk, cyk, cyk...czyli tarcza krzywa, ale przy hamowaniu nie bije. Teraz pytanie czy od tego może drżeć kierownica?
Ja miałem coś podobnego w swoim poprzednim samochodzie, jeździłem po mechanikach i nikt nie umiał mi pomóc. Wydałem na to majątek. Okazało się, że źle ustawiono mi geometrię kół i dopiero sprzęt w bla bla bla to wykrył. O ile wiem oni mają dość nowoczesny sprzęt w tym zakresie więc warto najpierw poszukać dobrych specjalistów z profesjonalnym sprzętem, bo ja naprawdę straciłem kilkaset zł plus czas i nerwy. [/center]
Ostatnio zmieniony 1 cze 2015, o 22:56 przez kiwio, łącznie zmieniany 1 raz.