Zawieszenie tył trudno do zdiagnozowania stuki
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zawieszenie tył trudno do zdiagnozowania stuki
witam.jak w temacie.stuki zawieszenia.oczko kombi,zawieszenie nivo.wymienione podkładki gómowe górne na siłowniku.następnie łączniki stabilizatora oraz gumki na stabilizatorze.sprawdzone sworznie dolne na siłowniku.(bez luzów).stuki nadal pozostały.następnie udałem sie na stacje diagostyczną.diagnostyka nie wykazała żadnych luzów.dodam że odgłosy dosyć głośne.słyszalne nawet na małych nierównościach przy niskiej prędkości przy jednym jak i drugim kole..może któryś z kolegów ma jakieś sugestie jak zniwelować ten problem.bo mnie juz pomysły sie kończą.dogłowy przychodzą mi jeszcze tuleje gumowe przy łapch trzymających tylny most.co o tym koledzy forumowicze sądzicie??
W210 Avantgarde 98r.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 28 cze 2008, o 00:46
- Lokalizacja: pniewy
Wszystko wskazuje na to,że zużyty jest dolny przegub siłownika, dość często spotykana usterka, szczególnie gdy auto pojeździło trochę po naszych drogach. Sprawdźcie luzy na dolnym mocowaniu. Można to regenerować, w warsztatach , które zajmują się regeneracja siłowników NIVO, niektóre dają na to gwarancję. Alternatywą jest kupić używany lub nowy siłownik. Regeneracja całego siłownika u Nagengasta w Gdyni to ok 250zł i bodajże rok gwarancji , nowy to 750zł, regeneracja samej dolnej gałki to o ile dobrze pamiętam koszt około 100zł /szt.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kolego noldzio tak dokładnie sa to gluche stuki.przenoszone przez nadwozie.kolego elspasoo przeguby odpadają .sam siłowniki wyjmowałem i przeguby te nie posiadają żadnych luzów.sa jak nowe.zastanawiam sie czy nie pojechac jeszcze na inna stacje diagnostyczna.i zbadac ten temat.w tym zawieszeniu jest tyle elementów że może poprzedni diagnosta był mało wykwalifikowany i nie zauważył luzów.
W210 Avantgarde 98r.
To może z innej beczki, jeżeli siłowniki ok, to może przyjrzyj się tłumikowi i jego mocowaniu, osłonie nad tłumikiem czy nie jest luźna. Inna sugestia czy wymieniałeś niedawno olej w nivo? Bo jeśli tak to być może jest zapowietrzony układ. Nic więcej mi do głowy nie przychodzi.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Witam ponownie. Jak wspominałem, miałem dosyć głośne, "plastikowe" stuki w prawym kole. No więc moje auto odwiedziło dzisiaj warsztat.
Wymienione zostały poduszki tylnej belki i dwie tulejki. Niestety nadal pukało. Od początku przeczuwałem, że to coś z amortyzatorem. Na bieżni wyszło, że prawy jest słabszy. Jeden mechanik stwierdził, że lepiej od razu zamówić amortyzator, drugi natomiast stwierdził, że muszą być tam jakieś luzy i wystarczy to rozkopać i "poskładać". Mi się raczej uśmiecha to drugie. Więc może kolega kichcio napisze coś więcej o tym amortyzatorze - jak jest przymocowany? Bo zdaje się, że jego mieczu cierpiał na to samo co mój obecnie. Z góry dziękuję za odpowiedź:) Jutro przed południem znów odwiedzam warsztat..
Okazało się, że były jakieś luzy w amortyzatorze. Coś tam poprawili, 20 zł i przez minimum rok obejdzie się bez jego wymiany.
Wymienione zostały poduszki tylnej belki i dwie tulejki. Niestety nadal pukało. Od początku przeczuwałem, że to coś z amortyzatorem. Na bieżni wyszło, że prawy jest słabszy. Jeden mechanik stwierdził, że lepiej od razu zamówić amortyzator, drugi natomiast stwierdził, że muszą być tam jakieś luzy i wystarczy to rozkopać i "poskładać". Mi się raczej uśmiecha to drugie. Więc może kolega kichcio napisze coś więcej o tym amortyzatorze - jak jest przymocowany? Bo zdaje się, że jego mieczu cierpiał na to samo co mój obecnie. Z góry dziękuję za odpowiedź:) Jutro przed południem znów odwiedzam warsztat..
Okazało się, że były jakieś luzy w amortyzatorze. Coś tam poprawili, 20 zł i przez minimum rok obejdzie się bez jego wymiany.
ex: E 220 CDI '00
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości