Wysokość zawieszenia Classic, Elegance, Avantgarde - POMIARY
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Powiedz śmiało tak jak ja mówie.droite pisze:Nie powiem co trzeba mieć w głowie aby wymieniać komplet amortyzatorów skoro drugi ma prawie 100% sprawności. Wynik 80% to prawie nówka amortyzator.
Jeździsz też na 4 różnych oponach i kupujesz skarpetki na sztuki ?
Twój stan majętności nie jest tutaj istotny. Forum jest po to aby rozwiązywać problemy techniczne i uzyskiwać porady tematyczne... a poradą taką jest informacja, że amortyzatory wymieniamy parami.droite pisze: Gdyby było mnie stać to bym nie siedział na forum. Zastanów się po co jest to forum. Inaczej szedłbym do serwisu i zostawiał tysiaczki za byle gówno.
Chcesz mi zarzucić brak rozsądku ? No bo nie napisałeś, panowie, taka sprawa, mój drugi amortyzator ma ledwie 1000km przebiegu... zapewne nikt uwagi by nie zwrócił.
Ale enigmatyczne określenie 80% - jest już jakoś zużyty i tyle w temacie.
Trudno przełknąć ?
Nie wiem jaki to styl bycia, ale Ty swoimi pytaniem pokazujesz, że prezentujesz styl bycia gównozjada. Wiem wiem, to ostre słowo.droite pisze: Od początku bycia na tym forum zauważyłem że posiadanie mercedesa to styl bycia. Co prawda to nie reguła, są tu też normalni ludzie.
Ale zamiast szukać na siłę jednego amortyzatora, trzeba kupić dwa. To jest naprawde proste.
Delta-P dla B200 !
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Gdybym miał 4 prawie nowe opony a pękła by mi jedna niemożliwa do naprawy to nie wymieniłbym 4 tylko kupił jedna o bardzo podobnym zużyciu. I zanim trafiłem na takich ludzi jak Pan na tym forum, myślałem że nie jestem odmieńcem. Prosiłem o rade w doborze amortyzatora i proszę mi nie zaglądać w kieszeń. Znam gadanie o wymianie dwóch. Z jakiś względów -(80% to nówka amortyzator)- zdecydowałem się na jeden. Nie będę mieć do nikogo pretensji jak za rok dwa a może później zepsuje się drugi. Chociaż wątpie.Januszek pisze:Powiedz śmiało tak jak ja mówie.
Jeździsz też na 4 różnych oponach i kupujesz skarpetki na sztuki ?
dokładnie, co w rezultacie przekłada się na ilość wydanych pieniędzy. Najmniej ich wydasz jak naprawisz "problem techniczny" sam.Januszek pisze:Forum jest po to aby rozwiązywać problemy techniczne i uzyskiwać porady tematyczne...
Gdybym miał dosyć pieniędzy to bym się tu nie produkował tylko wysłał samochód do serwisu i wróciłby z rachunkiem przekraczającym jego wartość.
nie napisałem bo tego nie wiem,dwa tygodnie temu kupiłem samochód, za to napisałem ile ma % co dla mnie jest miarodajnym wynikiem. Chciałbym podkreślić wbrew temu co wygadujesz wcześniej że 80% nie osiągają czasami nawet nowe tańsze amortyzatory.Januszek pisze:No bo nie napisałeś, panowie, taka sprawa, mój drugi amortyzator ma ledwie 1000km przebiegu... zapewne nikt uwagi by nie zwrócił.
Gównozjad bo szanuje pieniądze mojej rodziny? To nie jest mój samochód.
Pkt 9 regulaminu się kłania.
Aż dziwie się że jeszcze ostrzeżenia nie dostałeś.
Niedozwolone jest poniżanie w jakikolwiek sposób innej osoby za jej opinię czy poglądy. Używanie wulgaryzmów na forum jest zabronione, a chamskie odnoszenie się do innych osób będzie karane.
E280 R6 W210 ELEGANCE 1996
VIN wdb2100531a104220
VIN wdb2100531a104220
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 paź 2014, o 16:42
- Lokalizacja: polska
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
Potrzebuję pomocy. Muszę prawdopodobnie zmienić przednie sprężyny i amortyzatory przednie. Efekt jest taki, że mimo tego, że auto stoi wysoko, przy pokonywaniu nierówności, tak się ugina, że uderzam przednim zderzakiem o glebę, poza tym przy garbach mocno podrzuca go do góry ... Nie mam pojęcia jakie sprężyny powinienem mieć ... Według VIN mam e200 ale był zmieniony silnik na E250TD. Byłby ktoś w stanie podać mi jakie numery sprężyn oraz amortyzatorów powinienem mieć z przodu po zmianie silnika?
Potrzebuję pomocy. Muszę prawdopodobnie zmienić przednie sprężyny i amortyzatory przednie. Efekt jest taki, że mimo tego, że auto stoi wysoko, przy pokonywaniu nierówności, tak się ugina, że uderzam przednim zderzakiem o glebę, poza tym przy garbach mocno podrzuca go do góry ... Nie mam pojęcia jakie sprężyny powinienem mieć ... Według VIN mam e200 ale był zmieniony silnik na E250TD. Byłby ktoś w stanie podać mi jakie numery sprężyn oraz amortyzatorów powinienem mieć z przodu po zmianie silnika?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości