Wysoki przód i niski tył avantgarde kombi nivo

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

s210270cdi
Posty: 35
Rejestracja: 24 gru 2016, o 11:06
Lokalizacja: Okolice Poznania

Wysoki przód i niski tył avantgarde kombi nivo

Post autor: s210270cdi »

Witam :)

Posiadam oko w kombi, polift, wersja avantgarde, 270cdi z bardzo niskim zawieszeniem. Przy wymianie tulei okazało się, że dwie sprężyny są pęknięte na samej górze. Warsztat wymienił sprężyny wg. numeru VIN. Nowe sprężyny Kayaba były dłuższe o 0,5 cm od starych. Po założeniu okazało się jednak, że auto stoi o wiele wyżej (jak elegance), lecz w sumie zadowolił ten fakt bo na poprzednich sprężynach nie szło jechać po polskich wertepach (co chwile o coś zahaczałem).

Auto teraz ma niski tył (nivomat) i wygląda to niezbyt pięknie. Mam pytanie do szanownych forumowiczów - Czy jest jakaś możliwość dopasowania tylnego zawieszenia (podkładki, podniesienie nivo), do przedniego, które jest wyższe? Osobiście nie chcę powracać do niskiego zawieszenia, gdyż w moim przypadku są to same problemy :)

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
koniu175
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2008, o 12:09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: Wysoki przód i niski tył avantgarde kombi nivo

Post autor: koniu175 »

z tyłu nad dyfrem przy drążku stabilizatora masz regulator, tzn ramie na jabłkach, musisz rozszerzyć długość tego ramienia ,regulujesz długosc i skrecasz .
srebrna avangarde 99 rok 3,2 cdi
s210270cdi
Posty: 35
Rejestracja: 24 gru 2016, o 11:06
Lokalizacja: Okolice Poznania

Re: Wysoki przód i niski tył avantgarde kombi nivo

Post autor: s210270cdi »

koniu175 pisze:z tyłu nad dyfrem przy drążku stabilizatora masz regulator, tzn ramie na jabłkach, musisz rozszerzyć długość tego ramienia ,regulujesz długosc i skrecasz .
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
s210270cdi
Posty: 35
Rejestracja: 24 gru 2016, o 11:06
Lokalizacja: Okolice Poznania

Re: Wysoki przód i niski tył avantgarde kombi nivo

Post autor: s210270cdi »

Po rozruszaniu dźwigienki od wysokości nivo, zawieszenie się nie podnosi. Po odkręceniu odpowietrznika, płyn ledwo co leci i jest z bąbelkami. Podejrzewam pompę wspomagania, ponieważ układ kierowniczy dość ciężko chodzi jak na e klasę.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości