Stuki w układzie kierowniczym

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

czartoja
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2016, o 22:16

Stuki w układzie kierowniczym

Post autor: czartoja »

Witajcie, mam problem z moim w210 e270 elegance w kombi z 2002 roku. Auto kiedy jest rozgrzane i po dłuższej jeździe w warunkach miastowych (często gaszony i odpalany) zaczyna stukać w układzie kierowniczym. Dokładnie nie wiem skąd dochodzi odgłos stukania, bo nie znam się na rzeczy, ale wyraźnie dobiega od kierownicy i nawet czuć na niej lekkie drgania kiedy stuka. Szukałem tego w necie i podobno są to luzy w przekładni, czy na pewno? I dlaczego zaczyna się to kiedy auto jest rozgrzane? Jak ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: Stuki w układzie kierowniczym

Post autor: benha »

ja miałem tak że przy pewnych obrotach coś głośno stukało i też to mocno było czuć na kierownicy, potem się okazało że to sprężarka klimatyzacji. Może i tu będzie coś w ten deseń, coś będzie z ostrzętu silnika stukać i się niesie na kierownice
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stuki w układzie kierowniczym

Post autor: tonidriver »

czartoja pisze:dlaczego zaczyna się to kiedy auto jest rozgrzane?
pewnie dlatego,że olej robi się rzadki ?
derek
Posty: 36
Rejestracja: 3 kwie 2016, o 11:46

Re: Stuki w układzie kierowniczym

Post autor: derek »

Sprawdz zawieszenie ,wyrobione końcówki stabilizatora lub gumy potrafią przenosić stuki które ciężko zdiagnozować z wnętrza .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości