S210 4Matic 320 benzyna remont Nivo
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
S210 4Matic 320 benzyna remont Nivo
Witam
Panowie remontowałem nivo. Działało wszystko ok kwestia wymiany przewodów które już były na wykończeniu. Lekko nie było polecam zarezerwować sporo czasu.
Szybkie pytanie co do przewodu elastycznego który leci w lewym nadkolu. Przyznam że się nie przyjrzałem demontując go, na jednej z końcówek jest strzałka czyli zakładam ze nie jest to bez różnicy w która stronę leci.
Strzałka ma być w kierunku pompy czy w kierunku zawieszenia?
I właśnie dlaczego to ma znaczenie myślałem że to zwykły przewód ciśnieniowy? Ma on w sobie jakieś zaworki? Puszcza tylko w jedna stronę?
A i jeszcze jedno chce wymienić dźwignie przy regulatorze bo tez jest mocno skorodowana, zauważyłem ze wajcha w regulatorze kręci się do około.
Czy to normalne? Jak działa ten regulator?
Panowie remontowałem nivo. Działało wszystko ok kwestia wymiany przewodów które już były na wykończeniu. Lekko nie było polecam zarezerwować sporo czasu.
Szybkie pytanie co do przewodu elastycznego który leci w lewym nadkolu. Przyznam że się nie przyjrzałem demontując go, na jednej z końcówek jest strzałka czyli zakładam ze nie jest to bez różnicy w która stronę leci.
Strzałka ma być w kierunku pompy czy w kierunku zawieszenia?
I właśnie dlaczego to ma znaczenie myślałem że to zwykły przewód ciśnieniowy? Ma on w sobie jakieś zaworki? Puszcza tylko w jedna stronę?
A i jeszcze jedno chce wymienić dźwignie przy regulatorze bo tez jest mocno skorodowana, zauważyłem ze wajcha w regulatorze kręci się do około.
Czy to normalne? Jak działa ten regulator?
E270CDI 1999; Kochane W124 z 1991r;
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: S210 4Matic 320 benzyna remont Nivo
Cześć. Pozdrawiam brzeżanina
Co do tego przewodu, to zaraz zerknę do instrukcji. (chyba zmęczony jestem, bo nie umiem znaleźć nic o przewodach )
Co do wajchy przy regulatorze, to powinna być ustawiona w przeciwną stronę niż przewody. Czy się ma kręcić w koło to nie wiem na 100%, ale raczej nie.
Co do tego przewodu, to zaraz zerknę do instrukcji. (chyba zmęczony jestem, bo nie umiem znaleźć nic o przewodach )
Co do wajchy przy regulatorze, to powinna być ustawiona w przeciwną stronę niż przewody. Czy się ma kręcić w koło to nie wiem na 100%, ale raczej nie.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Re: S210 4Matic 320 benzyna remont Nivo
Nie chce niczego uszkodzić obieg jest zamknięty wylatuje z pompy leci kolejno w układ i wraca góra do zbiornika. Jeżeli przewód ciśnieniowy o którym mowa ma jakiś zaworek który puszcza w jedna stronę a ja go założę odwrotnie to zatkam obieg i ciśnienie może coś rozsadzić. Nie wiem czy przy tym tez nie wymienić tych przewodów. W Jaczkowicach dorobią je bez problemu. I również witam brzeżanina
E270CDI 1999; Kochane W124 z 1991r;
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: S210 4Matic 320 benzyna remont Nivo
Może VIN by coś pomógł w odszukaniu montażu tych przewodów.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości