Regulacja wysokości położenia tyłu auta W210 Avantgarde komb
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
Regulacja wysokości położenia tyłu auta W210 Avantgarde komb
Witam!!! Mam mały problem, może nie problem bo z tym sie da jeździć, ale w moim oczku Avatgarde przód stoi tak fajnie niziutko jak na Avantgarde przystało a tył ma przeswit miedzy kołem a błotnikiem jak w Classiku czy Elegancie. byłem w serwisie i Panowie powiedzieli mi żeby przyjechac i reguluje sie prześwit. Proszę o informacjie na temat w jakis sposob moge sobie to wyregulowac w domowym zaciszu.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
Sprawdz najpierw czy element nr 41 jest sprawny. Jak wleziesz pod auto zobaczysz o co chodzi, a jak nie masz o tym pojecia lepiej niech to sprawdzi ktos kto sie na tym zna :mrgreen:
Potem reszte wszystko masz na schemacie
Potem reszte wszystko masz na schemacie
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
Dzieki wielkie za schemacik. Ale z tego co widze to tutaj sa tylko czesci mechaniczne tak?? W Aso policzyli za uruchomienie tego od 50zł do 100zł w zaleznosci czy mocno będą śrubki pordzewiałe. zaraz zakladam uniform i lece do garżu regulowac pszczółke :-D gruszki wymieniałem i chodzą to mam nadzieje ze z tym też dam rade :mrgreen:
Element nr 56 to zawor regulacji wzniosu, jak padnie to nowy w ASO kosztuje ponad 1000zl.
A co do "urochomienia" tego regulatora to czesto po prostu koroduje i sie zapieka, czasem urywa, regulator w ASO kosztuje ok. 100zl
A co do "urochomienia" tego regulatora to czesto po prostu koroduje i sie zapieka, czasem urywa, regulator w ASO kosztuje ok. 100zl
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 9 lut 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Pieńsk
witam!!! po informacjach od kolegi "trocin" udało mi sie obniżyć swoje oczko, bardzo dziękuję za informację. :mrgreen: Chciałbym opisać metodę obniżenia lub także podniesienia tyłu okularka kombi. Może komuś pomogę tym krótkim opisem. A więc potrzebny do tego będzie kluczyk 10 i kluczyk 11, odrdzewiacz jeśli śrubki będą na tyle skorodowane, że nie będą sie chciały odkręcić. Najpierw odkręcamy element numer 41 od elementu 56 i tak jak pisał kolega "trocin" sprawdzamy czy jest sprawny. następnie sprawdzamy element 56, jeśli wszystko z nim ok to możemy skręcić je z powrotem. Aby obniżyć tył auta, na elemencie 56 jest zawór numer 59, którym upuszczamy olej. upuszczamy go na wyłączonym aucie, a jeśli chcemy podnieść tył to poluźniamy ten sam zawór i odpalamy auto. tył natychmiast się podnosi. po czynności podnoszenia lub opuszczania tyłu należy ten zawór z powrotem dokręci. ;-)
Re: Regulacja wysokości położenia tyłu auta W210 Avantgarde
Witam. Próbowałem podnieść mojego Merca ale nic z tego nie wyszło. Poluzowałem zawór 59 i włączyłem silnik i nic poza tym, że zaczął kapać płyn. Może robię coś źle. Bardzo proszę o bardziej szczegółowy opis podnoszenia.
MB E200 W210 KOMBI
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 6 sie 2023, o 11:14
Re: Regulacja wysokości położenia tyłu auta W210 Avantgarde komb
Panowie mam nadzieję że pomogę borykałem się z tym i nigdzie nie ma na forach opisu a więc na grafice 56 macie mechanizm który cza rozpiąć od 41 i teraz ta wzdłużna nie wiem jak nazwać "łopatka" w części 56 podnieście do góry do podłogi auta po chwili znacznie pompować olej mi wywaliło 82cm aż a zbiornik zrobił się prawie pusty więc uwaga z kanału widziałem że idzie do góry i wydawało mi się że mało co poszło ale z 60 cm wywaliło do 82 pilnujcie zbiorniczka i teraz fajną sprawę zauważyłem iż ta "lopatka" musi być w stronę przodu ustawiona u mnie była do bagażnika i nic nie działało natomiast na części 41 macie ustawienie długości ramienia. U mnie teraz poustawiane wszystko i wreszcie jest tak jak ma być a nie że przedni prześwit koła od nadkola ogromny a z tyłu koła utopione w nadkolu pozdrawiam i miłej roboty a jak za dużo mi się podniosło to odpowietrznik iem spuściłem olej i opadł teraz mam 66cm ustawione z przodu z 67 co miałem zrobiło mi się 64 cm więc spoko nosek w Dul a dupa do góry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości