witam, podepnę się pod temat czy wahacz dolny od avantgarde jest inny niż w elegance lub classic? pytam ponieważ miałem ostatnio przykry incydent, wjechałem w duża dziurę i musiałem go wymienić, kupiłem używany zamiennik i wydaje mi się ze koło trochę wystaje. z góry dzięki za info.
to mnie teraz trochę zaskoczyłeś bo ewidentnie widać jakby felga z opona wystawała 1cm mocniej niż z drugiej strony a wymieniałem tylko wahacz ale dzięki za info dodam tylko ze chodziło mi o przedni bo chyba zapomniałem napisać.
A nie masz przypadkiem jakiś śrub mimośrodowych czy innych patentów?
Ustawienie kierownicy w czasie jazdy się zmieniło? Jeśli coś jest inne/inaczej zmontowane tak, że miałoby wypchnąć koło aż o centymetr, to teraz masz mocno skopaną zbieżność, co powinno zaowocować znacznym przestawieniem kierownicy przy jeździe na wprost.
dokręcałem na podniesionym i później dociągałem na opuszczonym a co do przestawienia kierownicy to się zmieniło i wyczuwam zbieżność jak jednym kołem wjadę w śnieg ale czy to mogłoby być powodem wystawania kola?
sam jestem po wymianie wahacza, też kierownica została przestawiona z powodu zbieżności, która się zmieniła, ale wysuniętego koła nie zauważyłem Na razie czekam na sprężyny, dodatkowo wymienię wahacz górny i ustawie geo.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19
byłem mierzyć wahacz okazało się ze jest identyczny jak po drugiej stronie, wiec mierząc dalej wyszło ze opona odstaje od felgi o 7 mm więcej niż ta druga. i co dziwne obie są R17 235/45 [oponę również wymieniałem] ta sama firma te same ciśnienie jak to możliwe? jadąc 120 km/h żadne kontrolki od trakcji się nie zapalają czyli wszystko ok