NIVO PYTANIE

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Hunter
Posty: 32
Rejestracja: 30 paź 2010, o 13:24
Lokalizacja: Kurki

Post autor: Hunter »

czy gdzieś w mazowieckim można zregenerować mocowanie siłownika nivo i czy wyrobieniu ulegają otwory przez które przechodzą śruby mocujące do wahacza? czy morze ten następny element który jest wahliwy i to on się wyrabia
2.2 CDI 2001 automat Kombi
stanislaw0163
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2010, o 08:18
Lokalizacja: Staw

Post autor: stanislaw0163 »

Witam serdecznie panowie czytałem jusz chyba wszystkie wypowiedzi mam E300 D W 210 sedan po wymianie gruszek dodam że amory mają po 85% a i tak nie ma tego konfortu jazdy czuje się jak bym jechał fiatem 125 p co jest grane bo nigdzie nie znalazłem podobnego problemu z góry dziękuje
staszek
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

stanislaw0163 pisze:po wymianie gruszek dodam że amory mają po 85% a i tak nie ma tego konfortu jazdy
W jakim stanie masz sprężyny? Nic Ci nie stuka? Może poduszki wózka? Ile masz oleju i jaki zalałeś? Gruszki nowe kupowałeś?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
stanislaw0163
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2010, o 08:18
Lokalizacja: Staw

Post autor: stanislaw0163 »

Witam gruszki nowe olei taki jak w opisie na zbiorniczku potwierdzony w ASO a sprężyny wyglądają z kanału na ok przed wymianą gruszek sprawdzałem wózek wszystko jak w książce stuka mi letko na mocowaniach amorów na dole ale teraz nie ma pogody na dobranie się do nich a konfortu nie ma

[ Dodano: 2011-01-13, 07:58 ]
I jeszcze może ktoś wie gdzie w Lubuskim regenerują mocowania amorów
staszek
Lars
Posty: 8
Rejestracja: 15 sty 2011, o 23:17
Lokalizacja: Wielka Brytania

Post autor: Lars »

Witam jestem tu nowy i mam pytanie.
czy we wszystkich wersjach silnikowych kombi jest nivomat?
SLOW DOWN - SPEED KILLS
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Tak
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
herni74
Posty: 110
Rejestracja: 21 lis 2009, o 07:16
Lokalizacja: Stalowa Wola/Mielec

Post autor: herni74 »

stanislaw0163 pisze:Witam serdecznie panowie czytałem jusz chyba wszystkie wypowiedzi mam E300 D W 210 sedan po wymianie gruszek dodam że amory mają po 85% a i tak nie ma tego konfortu jazdy czuje się jak bym jechał fiatem 125 p co jest grane bo nigdzie nie znalazłem podobnego problemu z góry dziękuje

układ nivo należy jeszcze odpowietrzyć .
S210 E270 CDI 2003r WDB2102161X077052
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
stanislaw0163
Posty: 10
Rejestracja: 20 sie 2010, o 08:18
Lokalizacja: Staw

Post autor: stanislaw0163 »

Hej to się zgadza ale nie da rady ruszyć odpowietrznika a dzwignią podnosiłem i opuszczałem kilka razy czy to nie wystarczy
staszek
Hunter
Posty: 32
Rejestracja: 30 paź 2010, o 13:24
Lokalizacja: Kurki

Post autor: Hunter »

mam pytanie kturedy dostac sie do górnego mocowania siłownika od strony koła czy od strony bagarznika?
2.2 CDI 2001 automat Kombi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Jeżeli "siłownik" to prozaicznie amortyzator nivo, to tylko przez bagażnik.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Hunter
Posty: 32
Rejestracja: 30 paź 2010, o 13:24
Lokalizacja: Kurki

Post autor: Hunter »

a co oznaczają czerwone cyfry na siłowniku i czy jeden siłownik może mieć 1 a drugi 3
2.2 CDI 2001 automat Kombi
Awatar użytkownika
radeczek
Posty: 173
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: radeczek »

Szanowni Koledzy,
czytam i czytam i czytam i nadal nie rozumiem. Mam kombi i puka z tyłu i podskakuje, myślę sobie, że problem jest z zawieszeniem i tu rozpocząłem czytać temat NIVO i nie mogę go objąć. Proszę niech ktoś to usystematyzuje. Co jest co i jakie auto co ma. Bo są auta co mają na konsoli taki przycisk do regulacji zawieszenia i są takie co go nie mają. Czym się one różnią pod spodem, bo u mnie przycisku na konsoli w aucie nie ma, a pod autem tzw. "gruszki" widziałem. Może ktoś oświecony jasno mi przetłumaczyć jak to jest z tym tyłem w kombi. Z góry dziękuję za rzeczowe wyjaśnienie kwestii.
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

radeczek pisze:u mnie przycisku na konsoli w aucie nie ma, a pod autem tzw. "gruszki" widziałem
Każde kombi ma co najmniej "zwykłe" NIVO. Nie masz przycisku, to masz bez możliwości regulacji tłumienia i tyle.

Pan wie o czym ja mówię? :mrgreen:

Obrazek
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
radeczek
Posty: 173
Rejestracja: 6 sie 2009, o 19:18
Lokalizacja: Kraków

Post autor: radeczek »

A regulacja tłumienia odbywa się za pomocą czego?? Tzn jaki dodatkowy podzespół znajduje się pod autem za to odpowiedzialny?? co go u mnie nie ma.

[ Dodano: 2011-02-14, 00:51 ]
I czy ktoś może powiedzieć, czy u mnie olej-płyn do nivo jest razem z płynem do wspomagania?? Mój VIN: WDB2102261B092101. Z góry dziękuję za dalsze rzeczowe komentarze.
W124 300CE 1992 - SPRZEDANY!!!! - WDB1240501B670171
S210 320CDI Elegance 00' - WDB2102261B092101
W210 320CDI, Avantgarde 01' - WDB2100261B376239
W210 270CDI Elegance 01' - WDB2100161B285647
W164 350 4-Matik 07' - WDC1641861A215559
kondziak
Posty: 277
Rejestracja: 9 paź 2010, o 22:42
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kondziak »

Panowie ja próbowałem to jakoś ogarnąc sam potem z kolegą mechanikiem i nic. Tam musi zajrzec jakiś fachowiec który zna się na rzeczy bo to jest ciężka materia :-D .
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości