Mały remoncik tylnego zawieszenia i wału
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wczoraj po kilku grubych godzinach zrobiłem w końcu to zawieszenie, jeszcze tylko mocowania siłowników i będzie cacy...
Co do tych nieszczęsnych łączników wału to fakt, są dwa takie same.
W końcu nie z tyłu nie trzaska przy ruszaniu, jest super.. no tylko jeden problem,
kolega mi pomagał przy składaniu wału bo już godzina była sroga i się nie przyznał i dopiero przy jeździe próbnej się przyznał że zrobił cech na wale. Kurde tragicznie wali tak ok 80km/h.
Wiem że są jakieś fabryczne cechy podobno, muszę jutro to zobaczyć i poprawić, mam nadzieje że jak złoże go na te cechy to będzie już po wszystkim, w poniedziałek w południe 1000km do monachium i fajnie by było jechać coś więcej niż 70km/h po zainwestowaniu ponad 2k
Jeśli chodzi o koszta to ceny u mnie:
330 szt. łącznik elastyczny Lemfordera
120 szt. tuleja centr, wału -||-
230 zest. naprawczy wóżka -||-
325 szt. gruszka nivo Swag
150 podpora wału kpl. Febi
48 jakoś za płyn do nivo Swag
a tuleje dyfra musiałem kupić w ASO bo nigdzie nie umałem dostać, ew tylko jedną górną, 198zł orginał
przy okazji wymieniłem tulejkę cięgna drążka zmiany biegów bo już była roz.. tzn już jej nie było... i jest teraz elegancko.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc, ewentualnie jak ktoś przerabiał temat to te cechy na wale są przy wieloklinie pod gumą i na krzyżaku tak jak na tym zdjęciu?
Co do tych nieszczęsnych łączników wału to fakt, są dwa takie same.
W końcu nie z tyłu nie trzaska przy ruszaniu, jest super.. no tylko jeden problem,
kolega mi pomagał przy składaniu wału bo już godzina była sroga i się nie przyznał i dopiero przy jeździe próbnej się przyznał że zrobił cech na wale. Kurde tragicznie wali tak ok 80km/h.
Wiem że są jakieś fabryczne cechy podobno, muszę jutro to zobaczyć i poprawić, mam nadzieje że jak złoże go na te cechy to będzie już po wszystkim, w poniedziałek w południe 1000km do monachium i fajnie by było jechać coś więcej niż 70km/h po zainwestowaniu ponad 2k
Jeśli chodzi o koszta to ceny u mnie:
330 szt. łącznik elastyczny Lemfordera
120 szt. tuleja centr, wału -||-
230 zest. naprawczy wóżka -||-
325 szt. gruszka nivo Swag
150 podpora wału kpl. Febi
48 jakoś za płyn do nivo Swag
a tuleje dyfra musiałem kupić w ASO bo nigdzie nie umałem dostać, ew tylko jedną górną, 198zł orginał
przy okazji wymieniłem tulejkę cięgna drążka zmiany biegów bo już była roz.. tzn już jej nie było... i jest teraz elegancko.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc, ewentualnie jak ktoś przerabiał temat to te cechy na wale są przy wieloklinie pod gumą i na krzyżaku tak jak na tym zdjęciu?
- Załączniki
-
- 111.jpg (17.9 KiB) Przejrzano 3943 razy
WARTE ZAPAMIĘTANIA
w123 240d `83
100 c3 2.0 R5 `91
e32 735i `91
Omega B 2.5TDS `97
Teraz s210 e430 `97
w123 240d `83
100 c3 2.0 R5 `91
e32 735i `91
Omega B 2.5TDS `97
Teraz s210 e430 `97
Tak są.I maja być tak założone inaczej wał wariuje.bluesimon pisze:Pozdrawiam i dzięki za pomoc, ewentualnie jak ktoś przerabiał temat to te cechy na wale są przy wieloklinie pod gumą i na krzyżaku tak jak na tym zdjęciu?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
kakadu, dzięki, muszę to jutro opanować. Kurde w głupim oplu był jeden podwójny frez i nieszło inaczej złożyć niż dobrze
[ Dodano: 2015-02-15, 16:38 ]
Niestety ale katastrofa Zlożyłem dziś wał na fabryczne cechy i lipa, może troszkę mnie trzęsie ale dalej jest źle. Pytanie czy teraz znajdę kogoś rano na śląsku, najlepiej w okolicach katowic to mi wyważy ten wał na nowo na aucie? v
[ Dodano: 2015-02-18, 06:32 ]
Temat jest już opanowany, poprzedni właściciel chyba wyważył wał w innym położeniu niż orginalne cechy i stąd problem. Polecam przy okazji Pana Migdacza z bielska który zajął się moim wałem, teraz jest już w porządku wszystko. Wyważenie i zdjęcie wału kosztowało 300zł a cała impreza trwała 4h.
[ Dodano: 2015-02-15, 16:38 ]
Niestety ale katastrofa Zlożyłem dziś wał na fabryczne cechy i lipa, może troszkę mnie trzęsie ale dalej jest źle. Pytanie czy teraz znajdę kogoś rano na śląsku, najlepiej w okolicach katowic to mi wyważy ten wał na nowo na aucie? v
[ Dodano: 2015-02-18, 06:32 ]
Temat jest już opanowany, poprzedni właściciel chyba wyważył wał w innym położeniu niż orginalne cechy i stąd problem. Polecam przy okazji Pana Migdacza z bielska który zajął się moim wałem, teraz jest już w porządku wszystko. Wyważenie i zdjęcie wału kosztowało 300zł a cała impreza trwała 4h.
WARTE ZAPAMIĘTANIA
w123 240d `83
100 c3 2.0 R5 `91
e32 735i `91
Omega B 2.5TDS `97
Teraz s210 e430 `97
w123 240d `83
100 c3 2.0 R5 `91
e32 735i `91
Omega B 2.5TDS `97
Teraz s210 e430 `97
Re: Mały remoncik tylnego zawieszenia i wału
Aby wymienić blachę osłaniającą tarczę hamulcową z tyłu, muszę wybić piastę z łożyska zwrotnicy tylnej. Czy łożysko nie ucierpi i można ponownie wprasować piastę?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: Mały remoncik tylnego zawieszenia i wału
Łożysko po takiej operacji podlega wymianie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości