Coś bardzo głośnego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Coś bardzo głośnego
Jak blokuje i puszcza w kółko to trochę jak przy aktywnym systemie ASR. Może któryś czujnik prędkości koła coś jest nie halo i system łapie tylne koło. Miga Ci przy tym duży wykrzyknik w trójkącie na liczniku?
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Coś bardzo głośnego
benha pisze:Jak blokuje i puszcza w kółko to trochę jak przy aktywnym systemie ASR. Może któryś czujnik prędkości koła coś jest nie halo i system łapie tylne koło. Miga Ci przy tym duży wykrzyknik w trójkącie na liczniku?
Nie to nie to, nie miga wtedy ta kontrolka, a wiem dokładnie która bo nie raz ją widziałem przy ruszaniu na żwirze
Re: Coś bardzo głośnego
Łapie, puszcza, łapie, puszcza, idealnie mi to pasuje na zblokowany hamulec bębnowy (jak jedna szczęka nie wraca dla przykładu) - czyli w przypadku naszych aut pomocniczy. Trzeba rozebrać i sprawdzić?Przemall pisze:benha pisze:Jak blokuje i puszcza w kółko to trochę jak przy aktywnym systemie ASR. Może któryś czujnik prędkości koła coś jest nie halo i system łapie tylne koło. Miga Ci przy tym duży wykrzyknik w trójkącie na liczniku?
Nie to nie to, nie miga wtedy ta kontrolka, a wiem dokładnie która bo nie raz ją widziałem przy ruszaniu na żwirze
Re: Coś bardzo głośnego
W międzyczasie podjechałem do mechanika i powiedział to co Ty, ale rozbierze dopiero w przyszłym tyg i sprawdzi.rr6 pisze:Łapie, puszcza, łapie, puszcza, idealnie mi to pasuje na zblokowany hamulec bębnowy (jak jedna szczęka nie wraca dla przykładu) - czyli w przypadku naszych aut pomocniczy. Trzeba rozebrać i sprawdzić?Przemall pisze:benha pisze:Jak blokuje i puszcza w kółko to trochę jak przy aktywnym systemie ASR. Może któryś czujnik prędkości koła coś jest nie halo i system łapie tylne koło. Miga Ci przy tym duży wykrzyknik w trójkącie na liczniku?
Nie to nie to, nie miga wtedy ta kontrolka, a wiem dokładnie która bo nie raz ją widziałem przy ruszaniu na żwirze
Re: Coś bardzo głośnego
Witam, odebrałem auto od mechanika, który sprawdził zaciski w bębnach iii dalej to samo.
Chuczy jak wcześniej podczas jazdy. Ale po przejechaniu trasy to koło z, kórego dobiega dźwięk było chłodniejsze iż to drugie. Więc raczej nic tam się złego nie dzieje.
Teraz wpadłem na pomysł, że przyczyną może być wydech, bo on jest z lewej strony wypuszczony a jedna łapa wydechu jest urwana.
Bez łapy wydech może wpadać w wibracje i wydawać ten dźwięk.
Chuczy jak wcześniej podczas jazdy. Ale po przejechaniu trasy to koło z, kórego dobiega dźwięk było chłodniejsze iż to drugie. Więc raczej nic tam się złego nie dzieje.
Teraz wpadłem na pomysł, że przyczyną może być wydech, bo on jest z lewej strony wypuszczony a jedna łapa wydechu jest urwana.
Bez łapy wydech może wpadać w wibracje i wydawać ten dźwięk.
Re: Coś bardzo głośnego
Blokuje Ci się koło; skąd diagnoza z tłumikiem? Nie widzę związku.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Coś bardzo głośnego
już tłumaczę, skąd taka diagnoza.
Po zrobieniu tych bębnów hałas występuje dalej. Natomiast po jeździe to koło nie jest gorące, a nawet jest chłodniejsze niż pozostałe, to znaczy, że już hamulce go nie blokują przy jeździe. Bo wtedy jak blokowały to można było się poparzyć.
Po zrobieniu tych bębnów hałas występuje dalej. Natomiast po jeździe to koło nie jest gorące, a nawet jest chłodniejsze niż pozostałe, to znaczy, że już hamulce go nie blokują przy jeździe. Bo wtedy jak blokowały to można było się poparzyć.
Re: Coś bardzo głośnego
Jak miałem taki problem z wydechem to na postoju wystarczyło przytrzymać go butem i metaliczne brzęczenie ustawało. Na czas jazdy podwiązałem go aby nie wpadał w wibracje. Zakończyło się wymianą układu wydechowego.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Coś bardzo głośnego
U mnie po wymianie tłumików był taki problem że jak się już rozgrzał, wystarczyło 5-10km to się rozciągał i o hak zapierał. Jak był zimny między hakiem a tłumikiem końcowym było około palca luzu ale wtedy to cała buda wpadała w duuże wibracje
Ostatnio zmieniony 4 maja 2017, o 23:20 przez benha, łącznie zmieniany 1 raz.
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Coś bardzo głośnego
Dokładnie kolego, 5km przejadę i wtedy zaczyna to się dziać
Re: Coś bardzo głośnego
Rozgrzać auto, wjechać na kanał, jeden na dole obserwuje co się dzieje z tłumikiem a drugi na górze gazuje. Można powłączać wszystkie elektryczne bajery żeby silnik chociaż trochę obciążenia miał i dawał trochę więcej wibracji. Jak masz urwane ucho z wydechu to raczej jego sprawka będzie. Kumpel raz w ramach redukcji rury wspawał łącznik elastyczny i efekt tego był taki że wydech latał na boki jak wściekły i obijał się o wszystko co było w jego zasięgu.
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: Coś bardzo głośnego
To nie wydech.
Są luzy na wale albo na moście.
Jak jadę ze stałą prędkością to luz pojawia się na wale i wtedy hałasuje, jak przyspieszę albo zwolnię to nic się nie dzieje, bo wtedy zostaje przeniesiony napęd ze skrzyni na wał.
Dodatkowo przy zmiane biegu, albo mocniejszym wciśnięciu gazu wał tak jakby "uderza" jednokrotnie
Są luzy na wale albo na moście.
Jak jadę ze stałą prędkością to luz pojawia się na wale i wtedy hałasuje, jak przyspieszę albo zwolnię to nic się nie dzieje, bo wtedy zostaje przeniesiony napęd ze skrzyni na wał.
Dodatkowo przy zmiane biegu, albo mocniejszym wciśnięciu gazu wał tak jakby "uderza" jednokrotnie
Re: Coś bardzo głośnego
To uderzenie to pewnie przednie tuleje wózka.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Coś bardzo głośnego
Może ktoś coś doradzić? Mechanik stwierdził, że nie wie co to.
Powtórzę.
Jak auto jest zimne to problem pojawia się po 5km dopiero jak auto się zagrzeje, huk powstaje tylko gdy jadę ze stałą prędkością, jak przyspieszam to cisza, jak zwalniam też. Jak otworzy się szyby to nic z zewnątrz nie słychać, tylko w środku auta to słychać.
Powtórzę.
Jak auto jest zimne to problem pojawia się po 5km dopiero jak auto się zagrzeje, huk powstaje tylko gdy jadę ze stałą prędkością, jak przyspieszam to cisza, jak zwalniam też. Jak otworzy się szyby to nic z zewnątrz nie słychać, tylko w środku auta to słychać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości