Amortyzatory przod/tyl do E 280 4-Matic

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Amortyzatory przod/tyl do E 280 4-Matic

Post autor: Klosiak »

Witam!
Moj samochod stoi w warsztacie bo wymieniane sa przednie amorki. Posiadam MB S210 (kombi) E 280 4-Matic z 1997 roku. No i mechanicy zaliczyli zonka bo zamowili amorki KAYABA i nie pasowaly bo sie okazalo ze do 4-Matica nie wejda :lol: Takze zamowili po raz drugi oryginaly zeby pasowaly. Poniewaz jestem dociekliwym czlowiekiem to zaczalem szukac sobie po sklepach internetowych amorkow do 4-Matica i znalazlem takie cos...

http://www.czesci.v10.pl/amortyzator,me ... ,p685.html (przod)
http://www.czesci.v10.pl/amortyzator,me ... ,p690.html (tyl)

Cena przednich jest OK bo mniej wiecej taka ile wyniosa mnie te co zamowilem na przod ale jestem bardzo zdziwiony cena amorkow na tyl. Czemu sa takie tanie? Jak pytalem mechanikow to powiedzieli ze na tyl to jeden amortyzator bedzie kosztowal ~1000-1200zl a tutaj cena amorka to ~300zl. O co chodzi? Przeciez na tyle jest NIVO a na przodzie nie. A tutaj amorek na przod kosztuje 2x tyle co ten na tyl :) Pytam bo za czas jakis bede sie przymierzal do zrobienia tylu w moim aucie :)

Pozdrawiam!
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Amorki na tył są tańsze bo nie muszą ciągle amortyzować dużego obciążenia. Na przód zawsze będą droższe, że względu na większe obciążenie tj. silnik. Też posiadam nivo ale amorków jeszcze nie zmieniałem.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
Klosiak
VIP
Posty: 1909
Rejestracja: 6 kwie 2008, o 19:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Klosiak »

Budzy pisze:Amorki na tył są tańsze bo nie muszą ciągle amortyzować dużego obciążenia. Na przód zawsze będą droższe, że względu na większe obciążenie tj. silnik. Też posiadam nivo ale amorków jeszcze nie zmieniałem.
No dobra...ale mi bardziej chodzi o to czy to moze jest tak ze da sie rozebrac tylne NIVO i wlozyc nowe amortyzatory czy trzeba wymieniac calosc i dlatego cena jaka mi podali mechanicy (a byla ona z komputerowego katalogu czesci) byla za caly komplet czyli amorki tyl plus caly osprzet NIVO :)

A co do tego rozkladu masy to nie wiem jak jest w W210 ale znajomy majacy W124 kombi mowi ze jak byl na stacji diagnostycznej to masa jego auta byla rozlozona praktycznie 50/50...
nonmaximus
Posty: 899
Rejestracja: 13 cze 2008, o 13:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: nonmaximus »

Klosiak pisze:
A co do tego rozkladu masy to nie wiem jak jest w W210 ale znajomy majacy W124 kombi mowi ze jak byl na stacji diagnostycznej to masa jego auta byla rozlozona praktycznie 50/50...
Chyba jak miał 300 kg ziemniaków na pace :mrgreen:

Takie rzeczy to tylko w Erze albo w super sportowych wózkach :->

Pozdrawiam,

nonmaximus
E280 '99
VW Golf MK IV 1.6 cabrio '98

Ze świata statystyk: 90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości