Tryb awaryjny

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Booloo
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 2018, o 07:07

Tryb awaryjny

Post autor: Booloo »

Serwus

Panowie posiadam W 210 E 2,9 litra 1996 rok

Podczas jazdy wyskakują błędy po sobie 1. okładziny hamulcowe, 2.ABS, 3.ETS, 4. antiblock auto wchodzi w tryb awaryjny.
Jadę na biegu jaki jest po alarmach, brak obrotomierza, wszystkie kontrolki się świecą. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i tak w koło.

Elektryk podpinał pod kompa jakieś błędy z szyną CAN
1. wymieniowy włącznik światła stop,
2. wymieniona płyta sterowania w skrzyni biegów plus nowy olej ( automat),
3. wymieniony moduł ABS,
4. skasowane błędy,
5.sprawdzone masy.

Problem nadal się pojawia.Może ktoś miał podobny problem, może ktoś podpowie jak do tego się zabrać.
Mam też prośbę czy może ktoś podesłać manual serwis rafal.bolek@onet.eu

Z góry dziękuję
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Re: Tryb awaryjny

Post autor: hammond24 »

opony jednakowe?czujniki ABS?pierścienie przy czujnikach ABS czyste?No i na początek koniecznie sprawdzamy szynę CAN
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Booloo
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 2018, o 07:07

Re: Tryb awaryjny

Post autor: Booloo »

Wczoraj przednie koła sprawdzone z czujnikami ABS oraz wyczyszczene bierznie. Komplet zębów. Czujki w klockach ok. Co do szyny can.... gdzie się znajduje i jak sprawdzić?
Dziękuję
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Re: Tryb awaryjny

Post autor: SuperBuster11 »

Tu masz odpowiedź kolegi NOC.

http://www.w210.pl/ogolnie-o-klasie-e-f ... ml#p174638

Z tym że HHT i SD to teraz jedno i to samo (hht to już osobny program, a nie tester diagnostyczny).
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Booloo
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 2018, o 07:07

Re: Tryb awaryjny

Post autor: Booloo »

Serwus

Dokopałem się do wiązki w prawym progu, przedni pasażer. Wiem chyba co jest przyczyną tej usterki, myszy. W tych tunelach czy skrzynce gdzie jest moduł ABS są odchody mysie. W Austrii stał 3 lata pod wiatą nieeksploatowany. Tylko co uszkodziły? Igła w stogu sian...
To co mówił elektryk znika zasilanie szyny CAN. Jakaś pierdoła i strasznie irytuje.
...
Booloo
Posty: 16
Rejestracja: 31 sie 2018, o 07:07

Re: Tryb awaryjny

Post autor: Booloo »

A może to być nagły pik napięciu alternatora. Krótki pik. Ale akumulator jest ok od 2 lat kręci jak szalony.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości