Tryb awaryjny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Tryb awaryjny
Serwus
Panowie posiadam W 210 E 2,9 litra 1996 rok
Podczas jazdy wyskakują błędy po sobie 1. okładziny hamulcowe, 2.ABS, 3.ETS, 4. antiblock auto wchodzi w tryb awaryjny.
Jadę na biegu jaki jest po alarmach, brak obrotomierza, wszystkie kontrolki się świecą. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i tak w koło.
Elektryk podpinał pod kompa jakieś błędy z szyną CAN
1. wymieniowy włącznik światła stop,
2. wymieniona płyta sterowania w skrzyni biegów plus nowy olej ( automat),
3. wymieniony moduł ABS,
4. skasowane błędy,
5.sprawdzone masy.
Problem nadal się pojawia.Może ktoś miał podobny problem, może ktoś podpowie jak do tego się zabrać.
Mam też prośbę czy może ktoś podesłać manual serwis rafal.bolek@onet.eu
Z góry dziękuję
Panowie posiadam W 210 E 2,9 litra 1996 rok
Podczas jazdy wyskakują błędy po sobie 1. okładziny hamulcowe, 2.ABS, 3.ETS, 4. antiblock auto wchodzi w tryb awaryjny.
Jadę na biegu jaki jest po alarmach, brak obrotomierza, wszystkie kontrolki się świecą. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i tak w koło.
Elektryk podpinał pod kompa jakieś błędy z szyną CAN
1. wymieniowy włącznik światła stop,
2. wymieniona płyta sterowania w skrzyni biegów plus nowy olej ( automat),
3. wymieniony moduł ABS,
4. skasowane błędy,
5.sprawdzone masy.
Problem nadal się pojawia.Może ktoś miał podobny problem, może ktoś podpowie jak do tego się zabrać.
Mam też prośbę czy może ktoś podesłać manual serwis rafal.bolek@onet.eu
Z góry dziękuję
Re: Tryb awaryjny
opony jednakowe?czujniki ABS?pierścienie przy czujnikach ABS czyste?No i na początek koniecznie sprawdzamy szynę CAN
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Re: Tryb awaryjny
Wczoraj przednie koła sprawdzone z czujnikami ABS oraz wyczyszczene bierznie. Komplet zębów. Czujki w klockach ok. Co do szyny can.... gdzie się znajduje i jak sprawdzić?
Dziękuję
Dziękuję
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Tryb awaryjny
Tu masz odpowiedź kolegi NOC.
http://www.w210.pl/ogolnie-o-klasie-e-f ... ml#p174638
Z tym że HHT i SD to teraz jedno i to samo (hht to już osobny program, a nie tester diagnostyczny).
http://www.w210.pl/ogolnie-o-klasie-e-f ... ml#p174638
Z tym że HHT i SD to teraz jedno i to samo (hht to już osobny program, a nie tester diagnostyczny).
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Re: Tryb awaryjny
Serwus
Dokopałem się do wiązki w prawym progu, przedni pasażer. Wiem chyba co jest przyczyną tej usterki, myszy. W tych tunelach czy skrzynce gdzie jest moduł ABS są odchody mysie. W Austrii stał 3 lata pod wiatą nieeksploatowany. Tylko co uszkodziły? Igła w stogu sian...
To co mówił elektryk znika zasilanie szyny CAN. Jakaś pierdoła i strasznie irytuje.
...
Dokopałem się do wiązki w prawym progu, przedni pasażer. Wiem chyba co jest przyczyną tej usterki, myszy. W tych tunelach czy skrzynce gdzie jest moduł ABS są odchody mysie. W Austrii stał 3 lata pod wiatą nieeksploatowany. Tylko co uszkodziły? Igła w stogu sian...
To co mówił elektryk znika zasilanie szyny CAN. Jakaś pierdoła i strasznie irytuje.
...
Re: Tryb awaryjny
A może to być nagły pik napięciu alternatora. Krótki pik. Ale akumulator jest ok od 2 lat kręci jak szalony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości