Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: Hubi W210 »

Wybaczcie rozdzielczość, ale nie mam czerwonego pojęcia jak to wrzucić inaczej by było czytelne... Tym bardziej że robię to z telefonu...

Mam nadzieję że się przyda. Niestety, a może całe szczęście nie działa z radiami firmy krzak...
Załączniki
K8vh8Gk.png
TdIWy0s.png
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: BoriaGodunoff »

Hubi W210 pisze:Jest jakiś błąd na forum i nie mogę Ci waść wiadomości wysłać...
Ja mam ten adapter z linka który podałem wyżej i bangla aż miło...

Jutro znajdę instrukcje jak te switch'e poustawiać dla poszczególnych modeli radia i postaram się jakoś wrzucić...
Póki co bardzo dziękuję za zaangażowanie.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: BoriaGodunoff »

BoriaGodunoff pisze:
Hubi W210 pisze:Jest jakiś błąd na forum i nie mogę Ci waść wiadomości wysłać...
Ja mam ten adapter z linka który podałem wyżej i bangla aż miło...

Jutro znajdę instrukcje jak te switch'e poustawiać dla poszczególnych modeli radia i postaram się jakoś wrzucić...
Póki co bardzo dziękuję za zaangażowanie.
Hubi w210 dziękuję za zaangażowanie. Niestety w moim przypadku nie zadziałało.
Być może rzeczywiście to nie do mojego modelu. Jeszcze raz dziękuję.
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: Hubi W210 »

Jeśli masz W210 po lifcie i taki sam moduł jak wrzuciłem wyżej, to musi działać!
Koniec kropka!

Sprawdź wszystko "step by step" jeszcze raz...

Trzeba odpowiednio do modelu radia wpiąć piny do czteropinowej wtyczki (kabelek jack co wpinasz w radio)
Druga rzecz to switche muszą być odpowiednio ustawione... Model auta i model radia...

Jak to wszystko zrobisz odłącz moduł na 15 sekund od zasilania i podepnij na nowo...Musi działać...

No chyba że radio albo moduł zepsute... Wtedy reklamacja :D
mpapmp
Posty: 42
Rejestracja: 28 mar 2016, o 17:38

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: mpapmp »

Hubi W210 pisze:Jeśli masz W210 po lifcie i taki sam moduł jak wrzuciłem wyżej, to musi działać!
Koniec kropka!

Sprawdź wszystko "step by step" jeszcze raz...

Trzeba odpowiednio do modelu radia wpiąć piny do czteropinowej wtyczki (kabelek jack co wpinasz w radio)
Druga rzecz to switche muszą być odpowiednio ustawione... Model auta i model radia...

Jak to wszystko zrobisz odłącz moduł na 15 sekund od zasilania i podepnij na nowo...Musi działać...

No chyba że radio albo moduł zepsute... Wtedy reklamacja :D
Gdzieś taki gotowy moduł można kupić (Link?)
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: Hubi W210 »

Polecam prześledzić cały wątek (na pierwszej stronie podałem link)

Wrzucam jeszcze raz link do modułu który używam od prawie dwóch lat ;)

http://www.team6.eu/Lenkradinterface-fu ... 4804_1.htm
Awatar użytkownika
Ramirezzz
Posty: 225
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: Ramirezzz »

Witaj Kolego!

Czy ten Twój moduł "Dietz" umożliwia wyświetlanie napisów (np. RDS) na liczniku ? Wydaje mi się, że raczej nie ? Mnie udało się kupić PAC SWI-CP5 na allegro za grosze. Po wielu próbach w końcu zadziałał, ale nie wyświetla info na liczniku. Pozdrawiam, Tomek.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: rr6 »

Ramirezzz pisze: 1 mar 2020, o 11:30 Po wielu próbach w końcu zadziałał, ale nie wyświetla info na liczniku.
Z jakim radiem to działa? Wiele prób - rozumiem, że chodzi o konfigurację zworek czy też o coś więcej (jakieś przeróbki). Jakbyś mógł opisać jak sobie z tym poradziłeś to bym poprosił. Moduł jest w miarę w akceptowalnej cenie. W sumie mi potrzebne jest tylko sterowanie głośnością - jeśli to spełni to dla mnie byłby idealny.

Z tego co się orientuje żaden z tych modułów nie daje sygnału w drugą stronę (to jest na liczniki z radia). Nie jestem pewien czy w ogóle to idzie przez ten moduł czy nie np. po CAN bezpośrednio do licznika (i radia uniwersalne tego nie obsługują).
Awatar użytkownika
Ramirezzz
Posty: 225
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: Ramirezzz »

rr6 pisze: 2 mar 2020, o 10:41
Ramirezzz pisze: 1 mar 2020, o 11:30 Po wielu próbach w końcu zadziałał, ale nie wyświetla info na liczniku.
Z jakim radiem to działa? Wiele prób - rozumiem, że chodzi o konfigurację zworek czy też o coś więcej (jakieś przeróbki). Jakbyś mógł opisać jak sobie z tym poradziłeś to bym poprosił. Moduł jest w miarę w akceptowalnej cenie. W sumie mi potrzebne jest tylko sterowanie głośnością - jeśli to spełni to dla mnie byłby idealny.

Z tego co się orientuje żaden z tych modułów nie daje sygnału w drugą stronę (to jest na liczniki z radia). Nie jestem pewien czy w ogóle to idzie przez ten moduł czy nie np. po CAN bezpośrednio do licznika (i radia uniwersalne tego nie obsługują).
Witaj !

Sorki za opóźnienie ;-) Działa prawie ze wszystkimi (ja mam Alpine), które mają analogowe wejście na jack 3,5mm z napisem "remote". Moduł kupiłem od osoby z allegro, która nie potrafiła sobie poradzić z tym w Volvo. Zaryzykowałem, kupiłem za 125 zł z wysyłką ;-) W przypadku W210 można zaprogramować i oprócz tego zworki ustawić odpowiednio. Nikt nie mógł tego skonfigurować, nawet na benzworld był temat. Muszę osobiście napisać do firmy PAC z USA, że mają błąd w opisie ;-) Trzeba się wpiąć z CAN HIGH I CAN LOW odpowiednio w kostkę 10-pinową. Poza tym 2 przewody (stały plus, masa i najlepiej wpiąć się czerwonym z CP5 do radia aby prąd był wyłączany przez stacyjkę). Temat dokładnie opisałem na moich 2 grupach na facebook'u, na których jestem adminem ( Mercedes-Benz W210 E-CLASS INTERNATIONAL GROUP i MERCEDES W210 KLUB POLSKA) . Zapraszam ;-) Póki co wrzucam trochę instrukcji. Jak już będziesz mieć urządzenie, to napisz. Mogę Ci wysłać zdjęcie wiązki, ale musiałbym zrzucić z telefonu. Trochę makaronu z tego wyszło, ale działa ;-) Odważę się nawet stwierdzić, że CP2 (na allegro) to podobne urządzenie, które też działa w podobnej konfiguracji.
Załączniki
USTAWIENIA.jpg
Bez tytułu.jpg
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sterowanie z kierownicy nieoryginalnego radia

Post autor: rr6 »

Ramirezzz pisze: 21 kwie 2020, o 23:45
Witaj !

Sorki za opóźnienie ;-) Działa prawie ze wszystkimi (ja mam Alpine), które mają analogowe wejście na jack 3,5mm z napisem "remote". Moduł kupiłem od osoby z allegro, która nie potrafiła sobie poradzić z tym w Volvo. Zaryzykowałem, kupiłem za 125 zł z wysyłką ;-) W przypadku W210 można zaprogramować i oprócz tego zworki ustawić odpowiednio. Nikt nie mógł tego skonfigurować, nawet na benzworld był temat. Muszę osobiście napisać do firmy PAC z USA, że mają błąd w opisie ;-) Trzeba się wpiąć z CAN HIGH I CAN LOW odpowiednio w kostkę 10-pinową. Poza tym 2 przewody (stały plus, masa i najlepiej wpiąć się czerwonym z CP5 do radia aby prąd był wyłączany przez stacyjkę). Temat dokładnie opisałem na moich 2 grupach na facebook'u, na których jestem adminem ( Mercedes-Benz W210 E-CLASS INTERNATIONAL GROUP i MERCEDES W210 KLUB POLSKA) . Zapraszam ;-) Póki co wrzucam trochę instrukcji. Jak już będziesz mieć urządzenie, to napisz. Mogę Ci wysłać zdjęcie wiązki, ale musiałbym zrzucić z telefonu. Trochę makaronu z tego wyszło, ale działa ;-) Odważę się nawet stwierdzić, że CP2 (na allegro) to podobne urządzenie, które też działa w podobnej konfiguracji.
Dziękuje bardzo za opis. :super:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości