Jak zaradzic dziurce w uszczelce od drzwi????

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Jak zaradzic dziurce w uszczelce od drzwi????

Post autor: Mariusz »

Witam panowie mam problem z dziurka w uszczelce tylnich drzwi w rejonie słupka. Troszke mnie to denerwuje bo słychać z tej strony lewe wiatry i chciałbym temu jakoś zaradzić. Jak mozna to załatać??? Zalkeić czy cos w tym stylu?? Macie jakas metode na pekniete uszczelki???? Pozdrawiam!
Załączniki
forum.jpg
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
lysyzlota
VIP
Posty: 336
Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lysyzlota »

Mariusz pisze:Macie jakas metode na pekniete uszczelki????
Wymiana :mrgreen:

Możesz spróbować zrobić łatkę ze starej dętki rowerowej, matujesz tą łatkę i uszczelkę papierkiem dwusetką i kleisz na butapren. U mnie działa tylko że ja nie mam mercedesa
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Fabek to co pokazałeś to wewnętrzna uszczelka maskująca. Do klejenia uszczelki możesz użyć czarnej parcianej taśmy ,służą do klejenia przewodów elastycznych układzie chłodniczym. Lub jakiegoś wysoko temperaturowego i elastycznego po wyschnięciu kleju (np. UHU) + gumowa łatka.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

elspasoo pisze:Fabek to co pokazałeś to wewnętrzna uszczelka maskująca. Do klejenia uszczelki możesz użyć czarnej parcianej taśmy ,służą do klejenia przewodów elastycznych układzie chłodniczym. Lub jakiegoś wysoko temperaturowego i elastycznego po wyschnięciu kleju (np. UHU) + gumowa łatka.

Myślałem zeby poprostu tą uszczelke skleic do siebie ale chyba lepiej bedzie z łatka bo jak skleje do siebie moze powstac w tym miejscu jakas szczelinka po zamknieciu drzwi i wiatr bedzie znowu slyszalny w tym miejscu!
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości