[E 210]nie mozna wylaczyc kierunkowskazu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[E 210]nie mozna wylaczyc kierunkowskazu
Witam
mam maly problem z kierunkiem w E 210 97 2.0 benz avantgarde a mianowicie nie mozna wylaczyc lewego kierunkowskazu dziala caly czas nawet gdy dzwignia jest w pozycji srodkowej
po przelaczeniu na prawy wszystko dziala OK czyli lewy gasnie a dziala prawy to samo z awaryjnymi po wlaczeniu migaja wszystkie
zamykanie z pilota tez dziala po zalaczeniu wszystkie mrugaja raz i sie zamyka
stalo sie to nagle bez zadnych wczesniejszych objawow podjechalem na parking zgasilem auto i po ponownym odpaleniu taki myk z kierunkiem lewym
odlaczylem akumulator na 30 min i nic
przerywacz sprawdzony i jest sprawny
mam maly problem z kierunkiem w E 210 97 2.0 benz avantgarde a mianowicie nie mozna wylaczyc lewego kierunkowskazu dziala caly czas nawet gdy dzwignia jest w pozycji srodkowej
po przelaczeniu na prawy wszystko dziala OK czyli lewy gasnie a dziala prawy to samo z awaryjnymi po wlaczeniu migaja wszystkie
zamykanie z pilota tez dziala po zalaczeniu wszystkie mrugaja raz i sie zamyka
stalo sie to nagle bez zadnych wczesniejszych objawow podjechalem na parking zgasilem auto i po ponownym odpaleniu taki myk z kierunkiem lewym
odlaczylem akumulator na 30 min i nic
przerywacz sprawdzony i jest sprawny
pozdrawiam
Waldi
Waldi
-
- VIP
- Posty: 238
- Rejestracja: 9 sty 2010, o 23:53
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
Wymieniłeś miedziane blaszki? Ciekawe skąd je wziąłeśwaldimas pisze:dokladnie pekly te miedziane blaszki i zwieralo caly czas juz wymienione a na marginesie dodam ze wlacznik zespolony jest taki sam jak do C klasy
Ja wczoraj zmagałem się z moim przełącznikiem zespolonym.
Okazało się, że blaszka od lewego kierunku lekko pękła przy nasadzie i straciła swoje właściwości sprężynujące.
Naprawiłem to w taki sposób, że w okolicy miejsca gdzie blaszka jest nitowana do tego całego korpusu plastikowego zalałem to miejsce cyną - blaszka znów jak nowa a nawet lepsza bo jest bardziej sprężysta...na wszelki wypadek zrobiłem to samo z drugą. Cyna idealnie łączy się z blaszka, ponieważ blaszki są miedziane - wystarczy tylko lekko odtłuścić. Kropla cyny zalewająca "pęknięcie" powinna być spora - nie żałujcie cyny bo nie będzie w niczym przeszkadzać. Oczywiście w momencie nakładania cyny blaszkę unosimy do góry pod kątem około 60 stopni - wtedy lutujemy.
Blaszka się nagrzewa - uwaga na palce
Wiem, że zaraz każdy powie, że to długo nie wytrzyma i lepiej było zamontować nowy przełącznik a nie sztukować...a ja Wam mówię, że to się sprawdzi...i będzie działać jeszcze bardzoooo długo....wiem to z doświadczenia, ale z zupełnie innej branży niż samochodowa - nie do każdego sprzętu są części zamiennie i czasem trzeba zabawić się w tzw "drutowanie:
Po całej operacji całość wyczyściłem "kontaktem", przedmuchałem kompresorem i złożyłem do kupy skręcając wszystko 4 śrubkami M2.
Po zamontowaniu do samochodu funkcjonuje idealnie i 200 zł zostało w kieszeni.
W210 2.0 Benzyna
VIN:
WDB2100351A633075
VIN:
WDB2100351A633075
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości