Bujanie tyłem samochodu

Zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy, koła i opony.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Bujanie tyłem samochodu

Post autor: rafalm-1990 »

Witam!
Przejrzałem praktycznie cały dział "ZAWIESZENIE I HAMULCE" na tym forum i znalazłem podobne tematy i chciałbym zadać swoje pytanie i opisać swój problem. Otóż buja mi się cały tył samochodu przy prędkościach powyżej 140km/h i także przy zmianie biegów lekko zarzuci tyłem samochodu. Doczytałem już w poprzednich tematach, że jest to wina przednich tulei wózka tylnego. Znalazłem nawet instrukcje wymiany tych tulei. Pisze ten post, ponieważ chciałbym poprosić innych uzytkowników tego forum aby poradzili mi, które tuleje jeszcze trzebaby było wymienić aby nie bujało autem. Które tuleje są najmniej trwałe i czy da rade zrobić to samemu w warunkach domowych (nie posiadając prasy do wciskania tulei, lecz zwykłe prymitywne narzędzia typu młotek, imadło itd.). Chciałbym poprostu zgromadzić to wszystko i jednego dnia usiąść i to zrobić. Bardzo bym prosił użytkowników o pomoc
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

rafalm-1990, Najpierw podnies auto i sprawdź czy poduszki są uszkodzone bo po co wymieniać dobre na nowe :D
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

Witam ponownie. Nie mam ESP, ani ASR. Nie wiem czy tutaj da coś mój VIN bo poprzedni właściciel zmienił silnik z 2.2 na 2.9 i wstawił poliftowy środek do samochodu przedliftowego. Ale mimo wszytsko podam VIN: WDB2100041A659252
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

kowal755 pisze:
Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.
Kowal755 kolega trochę namieszał z tą TAXÓWECZKĄ :zly: bo to jest zwykły E220D a nie jakiś tam AMG style E290,i czort wie co poprzednik jeszcze w nim nawywijał.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

No pakiet stylistyczny AMG ma (zderzak przedni, progi, felgi, zderzak tylny) silnik 2,9 TD też ma i kolor czarny metaliczny a nie majonez :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Miałem na myśli oryginalny pakiet AMG w VIN,a nie co sobie ktoś dołożył :hyhy: .no i na dokładkę przemalowany na czarny. :zalamany:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Miko126
Posty: 105
Rejestracja: 28 lut 2011, o 16:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Miko126 »

kakadu pisze:
kowal755 pisze:
Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.
Kowal755 kolega trochę namieszał z tą TAXÓWECZKĄ :zly: bo to jest zwykły E220D a nie jakiś tam AMG style E290,i czort wie co poprzednik jeszcze w nim nawywijał.
No właśnie taka troszkę zmyłka:) 2.9TD AMG, nawet nie sprawdzałem czy taki jest, ale myślę, może rzeczywiście, dlatego też pytałem o ESP bo w AMG to normalka
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

No troszke jest pokombinowany. Poprzedni właściciel włożył sporo pracy w niego, ale ja także począwszy od silnika skończywszy na drobnych zmianach w karoserii :) Ale odbiegamy troszeczke od tematu, a bardzo by mi zależało na konkretnych odpowiedziach :)
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

sprawdź amortyzatory,tuleje wózka i drążek podłużny
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

hammond24 pisze:sprawdź amortyzatory,tuleje wózka i drążek podłużny
Tuleje wózka to znaczy te przednie ?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Kolego, to proste umawiasz się do warsztatu.Następuje kontrola (diagnoza) zawieszenia.
Płacisz jakieś grosze zwykle 20-30zł. Jeżeli w tym warsztacie zdecydujesz się na wymianę uszkodzonych elementów zwykle kwota diagnozy odejmowana jest od usługi.
W czym widzisz problem.Nikt nie zdiagnozuje Twojej damy on-line.
Szklane kule wytłukli lub ukryli w średniowieczu.Chętnie kupię. :rotfl:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

noc pisze:Kolego, to proste umawiasz się do warsztatu.Następuje kontrola (diagnoza) zawieszenia.
Płacisz jakieś grosze zwykle 20-30zł. Jeżeli w tym warsztacie zdecydujesz się na wymianę uszkodzonych elementów zwykle kwota diagnozy odejmowana jest od usługi.
W czym widzisz problem.Nikt nie zdiagnozuje Twojej damy on-line.
Szklane kule wytłukli lub ukryli w średniowieczu.Chętnie kupię. :rotfl:
hehe widzisz kolego, na to nie wpadłem :) Podjade jutro na stacje kontroli może tam mi cos powiedzą :)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości