Bujanie tyłem samochodu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
Bujanie tyłem samochodu
Witam!
Przejrzałem praktycznie cały dział "ZAWIESZENIE I HAMULCE" na tym forum i znalazłem podobne tematy i chciałbym zadać swoje pytanie i opisać swój problem. Otóż buja mi się cały tył samochodu przy prędkościach powyżej 140km/h i także przy zmianie biegów lekko zarzuci tyłem samochodu. Doczytałem już w poprzednich tematach, że jest to wina przednich tulei wózka tylnego. Znalazłem nawet instrukcje wymiany tych tulei. Pisze ten post, ponieważ chciałbym poprosić innych uzytkowników tego forum aby poradzili mi, które tuleje jeszcze trzebaby było wymienić aby nie bujało autem. Które tuleje są najmniej trwałe i czy da rade zrobić to samemu w warunkach domowych (nie posiadając prasy do wciskania tulei, lecz zwykłe prymitywne narzędzia typu młotek, imadło itd.). Chciałbym poprostu zgromadzić to wszystko i jednego dnia usiąść i to zrobić. Bardzo bym prosił użytkowników o pomoc
Przejrzałem praktycznie cały dział "ZAWIESZENIE I HAMULCE" na tym forum i znalazłem podobne tematy i chciałbym zadać swoje pytanie i opisać swój problem. Otóż buja mi się cały tył samochodu przy prędkościach powyżej 140km/h i także przy zmianie biegów lekko zarzuci tyłem samochodu. Doczytałem już w poprzednich tematach, że jest to wina przednich tulei wózka tylnego. Znalazłem nawet instrukcje wymiany tych tulei. Pisze ten post, ponieważ chciałbym poprosić innych uzytkowników tego forum aby poradzili mi, które tuleje jeszcze trzebaby było wymienić aby nie bujało autem. Które tuleje są najmniej trwałe i czy da rade zrobić to samemu w warunkach domowych (nie posiadając prasy do wciskania tulei, lecz zwykłe prymitywne narzędzia typu młotek, imadło itd.). Chciałbym poprostu zgromadzić to wszystko i jednego dnia usiąść i to zrobić. Bardzo bym prosił użytkowników o pomoc
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
Kowal755 kolega trochę namieszał z tą TAXÓWECZKĄ bo to jest zwykły E220D a nie jakiś tam AMG style E290,i czort wie co poprzednik jeszcze w nim nawywijał.kowal755 pisze:W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
No właśnie taka troszkę zmyłka:) 2.9TD AMG, nawet nie sprawdzałem czy taki jest, ale myślę, może rzeczywiście, dlatego też pytałem o ESP bo w AMG to normalkakakadu pisze:Kowal755 kolega trochę namieszał z tą TAXÓWECZKĄ bo to jest zwykły E220D a nie jakiś tam AMG style E290,i czort wie co poprzednik jeszcze w nim nawywijał.kowal755 pisze:W E290 nie było ESP. Było ETS i ASR.Miko126 pisze:Skoro były podobne tematy, to wystarczyło jakiś po prostu odświeżyć, a nie zakładać nowy temat.
Bez VINu nikt Ci za bardzo nie pomoże, uzupełnij podpis.
Czy Twoje auto ma ESP? Podobne objawy są przy złym działaniu ESP
Pomogłem? Kliknij.
WDB2102171A477889
WDB2102171A477889
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Kolego, to proste umawiasz się do warsztatu.Następuje kontrola (diagnoza) zawieszenia.
Płacisz jakieś grosze zwykle 20-30zł. Jeżeli w tym warsztacie zdecydujesz się na wymianę uszkodzonych elementów zwykle kwota diagnozy odejmowana jest od usługi.
W czym widzisz problem.Nikt nie zdiagnozuje Twojej damy on-line.
Szklane kule wytłukli lub ukryli w średniowieczu.Chętnie kupię.
Płacisz jakieś grosze zwykle 20-30zł. Jeżeli w tym warsztacie zdecydujesz się na wymianę uszkodzonych elementów zwykle kwota diagnozy odejmowana jest od usługi.
W czym widzisz problem.Nikt nie zdiagnozuje Twojej damy on-line.
Szklane kule wytłukli lub ukryli w średniowieczu.Chętnie kupię.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
hehe widzisz kolego, na to nie wpadłem Podjade jutro na stacje kontroli może tam mi cos powiedząnoc pisze:Kolego, to proste umawiasz się do warsztatu.Następuje kontrola (diagnoza) zawieszenia.
Płacisz jakieś grosze zwykle 20-30zł. Jeżeli w tym warsztacie zdecydujesz się na wymianę uszkodzonych elementów zwykle kwota diagnozy odejmowana jest od usługi.
W czym widzisz problem.Nikt nie zdiagnozuje Twojej damy on-line.
Szklane kule wytłukli lub ukryli w średniowieczu.Chętnie kupię.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości