BRAKUJACE KRESKI NA ZEGARKU
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
- Lokalizacja: biała podlaska
tyle tu naczytalem o tych pixelkach trefnych jednym sie udaje drugim nie trzecim wychodzi gorezj niz bylo i juz sam nie wiem czy sie do tego zabierac. jest kilka zdjec - ok ale brak fachowej instrukcji na forum bo wiadomo jak juz sei rozkreci i cos nie bede wiedzial zanim ktos pomoze odpisze a moze w miedzy czasie bedzie pilny wyjazd to nie takie proste, moze znajdzie sie ktos z woj lubelskiego a blizej z Bialej Podlaskiej? bylbym wdzieczny pozdr
emss
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
- Lokalizacja: biała podlaska
może to będzie rozwiązaniem Naszych problemów z wyświetlaczami: http://allegro.pl/tasmydo-naprawy-merce ... 60830.html
Gdyby Ktoś mający pojęcie napisał, czy zwykłą lutownica transformatorową jest możliwe przelutowanie taśm.
Gdyby Ktoś mający pojęcie napisał, czy zwykłą lutownica transformatorową jest możliwe przelutowanie taśm.
S210 Elegance 320 CDI, '01 r., automat,
WDB2102261B362233.
WDB2102261B362233.
Ktos umieszczal film na tym forum jak rozebrac zegary i tasmy, z ktorego wyniaklo ze tasmy sie przykleja a nie lutuje.
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
- Lokalizacja: biała podlaska
nie moge wyjac licznikow podwazam drutem cienkim drut sie nie wygina, liczniki odskoczyl 5mm i dalej nie idzie boje sie mocniej szarpnac zeby niczego nie urwac, jak nie ma nikogo na forum kto potrafilby to zrobic z okolic bialej podlaskiej to chyba bede musial udac sie do mechanika zeby zrobil to na swoja odpowiedzialnosc i kolejna stowka... eh
emss
Co do problemów z wyjęciem zegarów , miałem podobnie, robiłem wszystko wg wskazówek na forum, dorobiłem nawet specjalne "szarpaki" ze szprych, ale zegary nie chciały wyjść...w końcu się poddałem i pojechałem do Stargardu Szcz wg info z forum. Koleś podczas wyciągania deski też się napocił. Po wyjęciu stwierdził, że zegary nigdy nie były ruszane i się "zasiedziały".
To takie małe info dotyczące (też) prawdziwości przebiegu :mrgreen:
To takie małe info dotyczące (też) prawdziwości przebiegu :mrgreen:
E240 Avantgarde 2000 AUT WDB2102611B128610
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Trzeba trochę wprawy i wiedzieć jak zakotwiczyć haczyki.Najprościej w związku z tym zdjąć niebo z nad kolan kierowcy i wypchnąć zegary ręką.pikaczemiloo pisze:nie moge wyjac licznikow podwazam drutem cienkim drut sie nie wygina, liczniki odskoczyl 5mm i dalej nie idzie
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
- Lokalizacja: biała podlaska
niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej
[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
emss
pikaczemiloo pisze:niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej
[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
Spokojnie nic nie urwiesz wypychając. Tam są tylko 2 wtyczki z zabezpieczeniami na górze. Moje też były "zasiedziane" i haczykami nie wychodziły.
Kierownica w niczym nie przeszkadza.
pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
wysuniesz odepniesz wtyczki i pokombinujesz wyjdzie spokojnie chyba ze masz regulowana kierownice to bez problemu powodzeniapikaczemiloo pisze:niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej
[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
2L benzynka 2002" Avantgarde
dzieki szczegolnie Koledze Kubowy oraz Koledze cb za przejrzysty tutorial - dzisiaj udalo mi sie naprawic moje lcd. Lewy od temp za pierwszym razem - gorzej bylo z zegarem ale po kilki probach udalo mi sie i prawie calkiem naprawic tzn brakuje 3kresek ale lepiej juz sie nie da moze kiedys znajde cos lepszego na podkladke to sprobuje poprawic.
Pit
W210 E240 Avantgarde
W210 E240 Avantgarde
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
- Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich mam problem ze zdjeciem wskazówek na zegarach musze podkleic taśme bo mam odlejoną od zegarka i temperutury po lifcie zegary czytałem że trzeba zdjąc wskazówki żeby sie dostac do taśmy a nie chce niczego urwac może ktos mi pomóc z góry dziekuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
- Lokalizacja: Lublin
tak ale to jest przed liftem zegary a po lifcie tak samo jest bo nie chcą zejsc
[ Dodano: 2011-11-14, 08:59 ]
Witam mam takie pytanko czy licznik od dizla będą pasować do benzyny bo u siebie jak podklejałem taśmy do temperatury i zegarka to teraz w ogóle nie świecą a czy z anglików czy też bedzie pasować z góry dziękuje
[ Dodano: 2011-11-14, 08:59 ]
Witam mam takie pytanko czy licznik od dizla będą pasować do benzyny bo u siebie jak podklejałem taśmy do temperatury i zegarka to teraz w ogóle nie świecą a czy z anglików czy też bedzie pasować z góry dziękuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości