BRAKUJACE KRESKI NA ZEGARKU

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

pikaczemiloo
Posty: 15
Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
Lokalizacja: biała podlaska

Post autor: pikaczemiloo »

tyle tu naczytalem o tych pixelkach trefnych jednym sie udaje drugim nie trzecim wychodzi gorezj niz bylo i juz sam nie wiem czy sie do tego zabierac. jest kilka zdjec - ok ale brak fachowej instrukcji na forum bo wiadomo jak juz sei rozkreci i cos nie bede wiedzial zanim ktos pomoze odpisze a moze w miedzy czasie bedzie pilny wyjazd to nie takie proste, moze znajdzie sie ktos z woj lubelskiego a blizej z Bialej Podlaskiej? bylbym wdzieczny pozdr
emss
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Mozna jezdzic bez zegarow :mrgreen:
E 220 CDI '01 Elegance
pikaczemiloo
Posty: 15
Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
Lokalizacja: biała podlaska

Post autor: pikaczemiloo »

bez gwiazdy nie ma jazdy, bez zegarow nie ma pomiarow;)
emss
bobek
VIP
Posty: 92
Rejestracja: 4 kwie 2008, o 23:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bobek »

może to będzie rozwiązaniem Naszych problemów z wyświetlaczami: http://allegro.pl/tasmydo-naprawy-merce ... 60830.html
Gdyby Ktoś mający pojęcie napisał, czy zwykłą lutownica transformatorową jest możliwe przelutowanie taśm.
S210 Elegance 320 CDI, '01 r., automat,
WDB2102261B362233.
Awatar użytkownika
ZGi
Doradca
Posty: 1842
Rejestracja: 4 mar 2009, o 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZGi »

Ktos umieszczal film na tym forum jak rozebrac zegary i tasmy, z ktorego wyniaklo ze tasmy sie przykleja a nie lutuje.
pikaczemiloo
Posty: 15
Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
Lokalizacja: biała podlaska

Post autor: pikaczemiloo »

nie moge wyjac licznikow podwazam drutem cienkim drut sie nie wygina, liczniki odskoczyl 5mm i dalej nie idzie boje sie mocniej szarpnac zeby niczego nie urwac, jak nie ma nikogo na forum kto potrafilby to zrobic z okolic bialej podlaskiej to chyba bede musial udac sie do mechanika zeby zrobil to na swoja odpowiedzialnosc i kolejna stowka... eh
emss
hooba007
Posty: 51
Rejestracja: 5 maja 2010, o 19:42
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hooba007 »

Co do problemów z wyjęciem zegarów , miałem podobnie, robiłem wszystko wg wskazówek na forum, dorobiłem nawet specjalne "szarpaki" ze szprych, ale zegary nie chciały wyjść...w końcu się poddałem i pojechałem do Stargardu Szcz wg info z forum. Koleś podczas wyciągania deski też się napocił. Po wyjęciu stwierdził, że zegary nigdy nie były ruszane i się "zasiedziały".
To takie małe info dotyczące (też) prawdziwości przebiegu :mrgreen:
E240 Avantgarde 2000 AUT WDB2102611B128610
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

pikaczemiloo pisze:nie moge wyjac licznikow podwazam drutem cienkim drut sie nie wygina, liczniki odskoczyl 5mm i dalej nie idzie
Trzeba trochę wprawy i wiedzieć jak zakotwiczyć haczyki.Najprościej w związku z tym zdjąć niebo z nad kolan kierowcy i wypchnąć zegary ręką.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
pikaczemiloo
Posty: 15
Rejestracja: 5 mar 2011, o 14:18
Lokalizacja: biała podlaska

Post autor: pikaczemiloo »

niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej

[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
emss
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

pikaczemiloo pisze:niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej

[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze

Spokojnie nic nie urwiesz wypychając. Tam są tylko 2 wtyczki z zabezpieczeniami na górze. Moje też były "zasiedziane" i haczykami nie wychodziły.
Kierownica w niczym nie przeszkadza.

pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
Awatar użytkownika
fabi
Posty: 53
Rejestracja: 16 wrz 2009, o 22:59
Lokalizacja: Gutkowo k/Olsztyna

Post autor: fabi »

pikaczemiloo pisze:niby mozna wypchnac ale czy nie mam tam zadnych kabli, stykow? wypcham reka "na czuja" i nie bede wiedzial w sumie gdzie te lapy pcham nie wiem co tam sie dzieje i tez strach ze sie cos uszkodzi bo popsuc to latwo ale naprawic dojzec dojsc do perfekcji juz o niebo trudniej

[ Dodano: 2011-03-08, 23:10 ]
i jeszcze tak sie zastanawiam czy kierownica nie bedzie prezszkadzac w wyjeciu zegarow? bo jak sie temu wszystkiemu dzisiaj przyjzalem to wydaje mi sie za tak moze byc, chociaz nikt o tym nie pisze
wysuniesz odepniesz wtyczki i pokombinujesz wyjdzie spokojnie chyba ze masz regulowana kierownice to bez problemu powodzenia
2L benzynka 2002" Avantgarde
Pit
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2011, o 10:57
Lokalizacja: Krakow / Ie

Post autor: Pit »

dzieki szczegolnie Koledze Kubowy oraz Koledze cb za przejrzysty tutorial - dzisiaj udalo mi sie naprawic moje lcd. Lewy od temp za pierwszym razem - gorzej bylo z zegarem ale po kilki probach udalo mi sie i prawie calkiem naprawic tzn brakuje 3kresek ale lepiej juz sie nie da moze kiedys znajde cos lepszego na podkladke to sprobuje poprawic.
Pit


W210 E240 Avantgarde
jaacenty66
Posty: 35
Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jaacenty66 »

Witam wszystkich mam problem ze zdjeciem wskazówek na zegarach musze podkleic taśme bo mam odlejoną od zegarka i temperutury po lifcie zegary czytałem że trzeba zdjąc wskazówki żeby sie dostac do taśmy a nie chce niczego urwac może ktos mi pomóc z góry dziekuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
Grego
Posty: 257
Rejestracja: 30 paź 2009, o 08:08
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Grego »

W210 320cdi. WDB2100261B494719 '2002
jaacenty66
Posty: 35
Rejestracja: 21 paź 2008, o 23:37
Lokalizacja: Lublin

Post autor: jaacenty66 »

tak ale to jest przed liftem zegary a po lifcie tak samo jest bo nie chcą zejsc

[ Dodano: 2011-11-14, 08:59 ]
Witam mam takie pytanko czy licznik od dizla będą pasować do benzyny bo u siebie jak podklejałem taśmy do temperatury i zegarka to teraz w ogóle nie świecą a czy z anglików czy też bedzie pasować z góry dziękuje
jaacenty66 E-200 Kompresor 2001 Awangarde Automat Kombi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości