[250td] Włoski język, dziwny klimatronic oraz ASR...
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[250td] Włoski język, dziwny klimatronic oraz ASR...
Witam! Jestem nowy na tym forum. Wspomne od razu, ze bardzo mi pomogliscie z numerem VIN. Ja mam 14 lat, ale potrafie zadawac pytania i szukac. Bede o samochodzie opowiadal jak o swoim, bo w imieniu ojca bym sie musial duzo wypisac. A wiec jest to okular z 98r sprzed lifta 2.5 turbodiesel kombi. elegance. Przepraszam za ortografie i malo polskich znakow, ale pisze do was z telefonu. Dobrze, to moze zaczne:
- auto jest spr. z wloch(strasznie porysowane i sciuchrane, nie polecam) no i jako ze jest z tego kraju ma rowniez jego jezyk, czyli na zegarze pisze po wlosku. Czy jest opcja, ze ktos wgra mi polskie, albo angielskie oprogramowanie?
- czy asr to system kontroli trakcji?
- co to za dziwny suwak przy galce zmiany biegow, normalnie jest ludzik, a jak zaslonimy to kropka
- cos nie teges w klimatroniku, bo ustawilismy na te 14 stopni na kazdej stronie, wdusilem EC i dmuchawe chyba na 3 zeby nie bylo slychac, jechalismy nim z 45min i nic nie dzialalo.
Bardzo bym byl wdzieczny jesli ktos mi/nam pomoze. Przy okazji jaka radzicie moc radia na te glosniki( po numerze vin pisalo 4 speakers). Przy okazji odkrylem, ze jak mocno wcisne przycisk od szyb to nie dziala, a jak tak do polowy to sie pieknie zamyka. Pozdrawiam i licze na szybka pomoc.
- auto jest spr. z wloch(strasznie porysowane i sciuchrane, nie polecam) no i jako ze jest z tego kraju ma rowniez jego jezyk, czyli na zegarze pisze po wlosku. Czy jest opcja, ze ktos wgra mi polskie, albo angielskie oprogramowanie?
- czy asr to system kontroli trakcji?
- co to za dziwny suwak przy galce zmiany biegow, normalnie jest ludzik, a jak zaslonimy to kropka
- cos nie teges w klimatroniku, bo ustawilismy na te 14 stopni na kazdej stronie, wdusilem EC i dmuchawe chyba na 3 zeby nie bylo slychac, jechalismy nim z 45min i nic nie dzialalo.
Bardzo bym byl wdzieczny jesli ktos mi/nam pomoze. Przy okazji jaka radzicie moc radia na te glosniki( po numerze vin pisalo 4 speakers). Przy okazji odkrylem, ze jak mocno wcisne przycisk od szyb to nie dziala, a jak tak do polowy to sie pieknie zamyka. Pozdrawiam i licze na szybka pomoc.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2008, o 23:13 przez Kowal, łącznie zmieniany 1 raz.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
asr nie wyrwiesz kapcia zapala sie duzy trojkacik w zegarach
suwak i ludzik to blokada szyb aby pasazerowie sie nie bawili otwieraniem , mozesz tylko ty otwierać
klimatronik ustaw na 14 ec kontrolka ma być zgaszona wtedy działa klima i ustaw na auto w oby dwóch strefach
przycisk od szyb nie jest zaprogramowany jak wcisniesz lekko to sie zamyka i otwiera ale musisz trzyma c guzik , jak wcisniesz mocno mozesz puscic guzik a szyba zamknie sie sama , programowanie dusisz lekko trzymasz zjezdzasz na sam dół trzymasz 5 sek nasteonie do gory i trzymasz 5 se i tak z kazda szyba , wtedy pewnie zacznie ziaąłc ci domykanie z pilota jak dłuzej przytrzymasz zakn lub otw. szukaj na forum wszystko jest dokładnie
o zmianie jezyka było szukaj banalnie proste
tu masz o zmianie jezyka , powiedz ojcu ze wisi mi duze piwo:))) i reszcie klubowiczów też ale po małym
viewtopic.php?t=483&highlight=zmiana+jezyka
suwak i ludzik to blokada szyb aby pasazerowie sie nie bawili otwieraniem , mozesz tylko ty otwierać
klimatronik ustaw na 14 ec kontrolka ma być zgaszona wtedy działa klima i ustaw na auto w oby dwóch strefach
przycisk od szyb nie jest zaprogramowany jak wcisniesz lekko to sie zamyka i otwiera ale musisz trzyma c guzik , jak wcisniesz mocno mozesz puscic guzik a szyba zamknie sie sama , programowanie dusisz lekko trzymasz zjezdzasz na sam dół trzymasz 5 sek nasteonie do gory i trzymasz 5 se i tak z kazda szyba , wtedy pewnie zacznie ziaąłc ci domykanie z pilota jak dłuzej przytrzymasz zakn lub otw. szukaj na forum wszystko jest dokładnie
o zmianie jezyka było szukaj banalnie proste
tu masz o zmianie jezyka , powiedz ojcu ze wisi mi duze piwo:))) i reszcie klubowiczów też ale po małym
viewtopic.php?t=483&highlight=zmiana+jezyka
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Dobrze, a może frytki do tego?
Przy okazji jak już jest temat... Co to za dziwna wielopinowa jedna wtyka od radia(radia nie było)? Jakaś Włoska? A może niestandard? Będzie jakiś transmitter z tego na zwykłe radio, na taką wtyczke jak w oplach, audiach, vw i peugeotach?
Przy okazji jak już jest temat... Co to za dziwna wielopinowa jedna wtyka od radia(radia nie było)? Jakaś Włoska? A może niestandard? Będzie jakiś transmitter z tego na zwykłe radio, na taką wtyczke jak w oplach, audiach, vw i peugeotach?
[center]| S210 - Elegance - 98r - 2.5 TurboDiesel |[/center]
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Popróbuj kilka razy...
Może masz same niemieckie? W tym przypadku stawiam na servis i komputer... Być moze ktoś nie potrafil am przestawić, zaniósł do servisu i mu wgrali wszystkie niemieckie.
Może masz same niemieckie? W tym przypadku stawiam na servis i komputer... Być moze ktoś nie potrafil am przestawić, zaniósł do servisu i mu wgrali wszystkie niemieckie.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2008, o 13:56 przez Kowal, łącznie zmieniany 3 razy.
[center]| S210 - Elegance - 98r - 2.5 TurboDiesel |[/center]
Wtyczka:
Tutaj jest taka:
Ale to znowu z iso na to, a potrzeba odwrotnie... w każdym razie to od pioneera.
[ Dodano: 2008-08-23, 18:48 ]
A więc rozwiązanie sprawy - wtyczka ISO była dalej, w takiej gąbce...
Wiem, że odkop, ale być może się przyda...
Tutaj jest taka:
Ale to znowu z iso na to, a potrzeba odwrotnie... w każdym razie to od pioneera.
[ Dodano: 2008-08-23, 18:48 ]
A więc rozwiązanie sprawy - wtyczka ISO była dalej, w takiej gąbce...
Wiem, że odkop, ale być może się przyda...
[center]| S210 - Elegance - 98r - 2.5 TurboDiesel |[/center]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości