[ W211 - W203 ] Prosze o pomoc: W211 czy W203
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lis 2014, o 20:09
- Lokalizacja: Warszawa
[ W211 - W203 ] Prosze o pomoc: W211 czy W203
Witam Serdecznie, posiadam aktualnie clk200 ale juz nadszedl czas na zmiany samochodu. Nie zawiodlem sie na mercedesie i chce przy nim zostac. Zaznacze ze jestem osoba w mlodym wieku, do trzydziestki mi leci W oko wpadly mi dwa modele wymienione w temacie z roku od 2003-2005/6. Sporo sie naczytalem o awariach E klasy, takie jak airmatic, czy pompy SBC, czy elektronika oraz C klasy ale mysle ze czesc informacji zostalo sporo skoloryzowane albo po prostu wlasciciele mieli pecha, dlatego kieruje sie do Was o pomoc w wyborze gdyz na tych modelach sie zupelnie nie znam. Interesuja mnie modele diesla C klasa- 2.7, oraz E klasa 2.2-2.7 (sedany). Na samochod zamierzam wydac maksymalnie 35k. Z tymi silnikami licze sie rowniez o spalanie zblizonego do 12-13 litrow w miescie (zaleznosci od jazdy). Moje pytanie brzmi nastepująco, zalezy mi na jak najmniejszej awaryjnosci samochodu zebym co tydzien nie latal bo serwisach, jakie są ewentualne koszty utrzymania samochodu ( po kupnie co wymienic oprocz plynow). Na co moge liczyc w211 i w203. Z jakimi kosztami realnie trzeba sie liczyc, biorac pod uwage ze sprzedajacy nie powie wszystkiego co boli samochod. Podkresle ze samochod ma jezdzic a nie stac, i do pracy i do wyjazdu w niedziele na ryby. Moze moje pytania sa zbyt ogolne, ale prosze o wymienienie najwazniejszych elementow dotyczacych tych samochodow. Z góry dziekuje i pozdrawiam !
Ostatnio zmieniony 24 gru 2014, o 12:59 przez MissionFailed, łącznie zmieniany 1 raz.
Proponuje najpierw określic czy W203 czy W211 bo to zupełnie inne auta które prócz gwiazdy na masce i kilku silników, nie mają ze sobą wiele wspólnego. To dwie różne bajki.
Miałem W203, mam W211 i użytkuję W204. Z tych 3 wybór jest oczywisty W211. Jeśli nie kupisz strucla i nie bedziesz miał większego pecha to będziesz zadowolony.
Miałem W203, mam W211 i użytkuję W204. Z tych 3 wybór jest oczywisty W211. Jeśli nie kupisz strucla i nie bedziesz miał większego pecha to będziesz zadowolony.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lis 2014, o 20:09
- Lokalizacja: Warszawa
Okej, dwie rozne bajki. Jak dwie rozne bajki to do czego ma sluzyc c klasa i e klasa wg Ciebie, do kogo sa kierowane te auta? Miales w203, jak Ci sie sprawowal? Czy miales wieksze problemy z nim? Masz w211, jak wiemy, bardziej luksusowy co za tym idzie ? luksusowe ceny napraw nawet spoza ASO i pytania sa te same? Odradzasz czy polecasz?
W203 małe, ciasne, w miare proste. Obok audi A4 to najmniejsze auto w klasie. Tanie i mało skomplikowane zawieszenie. Bardzo dobrze sie prowadzi. Mój w ogóle się nie psuł, ale gdy go kupiłem miał 105kkm. Spalanie śmieszne jak na 143KM palił od 4.8 do 7l/100km. Sprzedałem po blisko 3 latach bo zaczął rdzewieć. Malutkie punkciki na całym aucie. Jedynie co w nim wymieniłem to olej, hamulce i jeden wahacz. Autem zrobiłem 65kkm
W211 duże i obszerne. Stabilne na drodze, bardzo przewidywalne i intuicyjne. Z mocnym silnikiem daje sporo frajdy z jazdy, a jednocześnie zapewnia świetne resorowanie. Mam AirMatic który doskonale resoruje, jest drogi w naprawach, ale jest trwały
Wnętrze ładne, gustownie zaprojektowane, intuicyjne.
Przez 52kkm i 2 lata wymieniałem tylko hamulce, płyny, tylne amorki. Z niespodziewanych wydatków kompresor Airmatic. Auto sporo droższe w serwisowaniu od W203, ale jak na klase premium jest bardzo konkurencyjne. Auto ma kilka drogich, newralgicznych punktów, ale warte jest by je mieć.
Niemniej jednak rozglądam sie za W203 C55AMG, ale to jako dodatkowy samochodzik.
W211 duże i obszerne. Stabilne na drodze, bardzo przewidywalne i intuicyjne. Z mocnym silnikiem daje sporo frajdy z jazdy, a jednocześnie zapewnia świetne resorowanie. Mam AirMatic który doskonale resoruje, jest drogi w naprawach, ale jest trwały
Wnętrze ładne, gustownie zaprojektowane, intuicyjne.
Przez 52kkm i 2 lata wymieniałem tylko hamulce, płyny, tylne amorki. Z niespodziewanych wydatków kompresor Airmatic. Auto sporo droższe w serwisowaniu od W203, ale jak na klase premium jest bardzo konkurencyjne. Auto ma kilka drogich, newralgicznych punktów, ale warte jest by je mieć.
Niemniej jednak rozglądam sie za W203 C55AMG, ale to jako dodatkowy samochodzik.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
Przesiadając sie z CLK do W203 pogorszysz sobie.
Na C-klasę można się przesiadać z Passata i podobnych ale nigdy w dół z E czy S.
Tylko W211 i oba zaproponowane silniki czyli 2.2 i 2.7 są ok.
Będzie trochę z rocznikami mariaż bo W203 za ok 35 kupisz 2006/7, na dodatek w AVA`ie, W211 max 2004 i Clasicu ale nadrobi komfortem.
Na C-klasę można się przesiadać z Passata i podobnych ale nigdy w dół z E czy S.
Tylko W211 i oba zaproponowane silniki czyli 2.2 i 2.7 są ok.
Będzie trochę z rocznikami mariaż bo W203 za ok 35 kupisz 2006/7, na dodatek w AVA`ie, W211 max 2004 i Clasicu ale nadrobi komfortem.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- RafałMercManiak
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
- Lokalizacja: Łódzkie
Jeździłem w210 270 cdi, w203 po lifcie 270cdi i w211 270 cdi
I powiem ci że jeśli chodzi O silnik 270 cdi lepszy jest w 203 jest taki sam jak w 210 bo w211 ma już troche inny w moim odczuciu głosniejszy, zresztą ma 7 koni więcej więc są jakieś zmiany już inna kultura pracy wg mnie na minus.
W211 będzie droższe w utrzymaniu zawieszenie hamulce itd
w203 tanszy w utrzymaniu i w kombii nie ma pneumatyki z tyłu ani SBC. I za te pieniądze jak pisał wyżej kolega Piasek kupisz młodszy rocznik niż 211
Silnik jak najbardziej wg mnie trafny do tych aut. W210 miałem 9 lat w211 już ponad 2 lata i jestem zadowolony. Warsztat odwiedzam tylko na obsługe techniczną oleje kolocki itd.
I powiem ci że jeśli chodzi O silnik 270 cdi lepszy jest w 203 jest taki sam jak w 210 bo w211 ma już troche inny w moim odczuciu głosniejszy, zresztą ma 7 koni więcej więc są jakieś zmiany już inna kultura pracy wg mnie na minus.
W211 będzie droższe w utrzymaniu zawieszenie hamulce itd
w203 tanszy w utrzymaniu i w kombii nie ma pneumatyki z tyłu ani SBC. I za te pieniądze jak pisał wyżej kolega Piasek kupisz młodszy rocznik niż 211
Silnik jak najbardziej wg mnie trafny do tych aut. W210 miałem 9 lat w211 już ponad 2 lata i jestem zadowolony. Warsztat odwiedzam tylko na obsługe techniczną oleje kolocki itd.
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 lis 2014, o 20:09
- Lokalizacja: Warszawa
Zobacz na stronie Limaka http://regeneracja-airmatic.pl/ . Wszyscy tym straszą, ale jak zrobisz to na 100 tyś wystarczy. Podobno parkowanie pod chmurką nie służy Airmaticowi.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
http://regeneracja-airmatic.pl/mercedes ... 2002-2009/
Wygląda na to, że nowe są niewiele droższe od regenerowanych, różnice rzędu 100-200 zł w zależności od wersji.
Wygląda na to, że nowe są niewiele droższe od regenerowanych, różnice rzędu 100-200 zł w zależności od wersji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości