W211 - LIFT (2006-2009)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wybor
Mialem mondeo i to nowego. szybko sie go pozbylem.
Kupujac nic o nim nie wiedzialem ale skoro tanio i 1.8TDCI -2009rok prod.
Silnik ma drgawki ok 1500/1800 glosny i powyzej 120km/h halasliwy. Troche jakby jezdzic wiertarka niby nowa ale ten dzwiek
samochod sprawial wrazenie zbudowanego z plastyku z odzysku na wszystkim widac oszczednosci. Filcowa podsufitka slabo przymocowana wylazace nitki z siedzen welurowych
odbijajacy sie w przedniej szybie nawiew i wspornik maski .. kawalek druta.
Wyciszenie slabe, zawieszenie raczej twarde to tyle wrazen ktore pamietam z przed zakupu w210 ktory majac 200tys na liczniku pomimo zaniedban byl na dzien dobry lepszy od mondka.
Ale nie chce doradzac. Kazdym da sie jezdzic. Trampkiem tez jezdzilem i to w oryginale na 6V i to byl najbardziej romantyczny okres bo pierwszy. Po jakims czasie przyzwyczajenie robi swoje i mozna nawet byc zadowolonym. Najgorzej to miec porownanie wtedy mozna bez konca narzekac.
w211 oprocz bajerow elektronicznych , ktore nie maja z komfortem zbyt wiele wspolnego i chyba bardziej sa zrobione pod serwis ,zeby bylo sie czym stresowac od masy komunikatow i odwiedzac ASO no to cala reszta jest krokiem naprzod w stosunku do okulara.
Niestety zgadzam sie z kolega NOC , ze w211 zrobil sie troche jakis ciasniejszy albo moze ja uroslem przez ostatnie lata.
Kupujac nic o nim nie wiedzialem ale skoro tanio i 1.8TDCI -2009rok prod.
Silnik ma drgawki ok 1500/1800 glosny i powyzej 120km/h halasliwy. Troche jakby jezdzic wiertarka niby nowa ale ten dzwiek
samochod sprawial wrazenie zbudowanego z plastyku z odzysku na wszystkim widac oszczednosci. Filcowa podsufitka slabo przymocowana wylazace nitki z siedzen welurowych
odbijajacy sie w przedniej szybie nawiew i wspornik maski .. kawalek druta.
Wyciszenie slabe, zawieszenie raczej twarde to tyle wrazen ktore pamietam z przed zakupu w210 ktory majac 200tys na liczniku pomimo zaniedban byl na dzien dobry lepszy od mondka.
Ale nie chce doradzac. Kazdym da sie jezdzic. Trampkiem tez jezdzilem i to w oryginale na 6V i to byl najbardziej romantyczny okres bo pierwszy. Po jakims czasie przyzwyczajenie robi swoje i mozna nawet byc zadowolonym. Najgorzej to miec porownanie wtedy mozna bez konca narzekac.
w211 oprocz bajerow elektronicznych , ktore nie maja z komfortem zbyt wiele wspolnego i chyba bardziej sa zrobione pod serwis ,zeby bylo sie czym stresowac od masy komunikatow i odwiedzac ASO no to cala reszta jest krokiem naprzod w stosunku do okulara.
Niestety zgadzam sie z kolega NOC , ze w211 zrobil sie troche jakis ciasniejszy albo moze ja uroslem przez ostatnie lata.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
W211 E220 170KM -2007
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Chyba ze masz 4Matic
W211 kombi jest mniejszy od W210 kombi, ale ciagle nie moge dojsc czy to mniejsza karoseria, czy extra rzeczy dolozone do auta.
W moim kombi Niemcy genialnie utkali 80l zbiornik pod tylnim siedzeniem tak ze male kolo zapasowe i akumulator ida pod nogi pasazerow w 3m rzedzie, ale z kolei tam gdzie W210 ma pelnowymiarowy zapas, W211 ma czytnik DVD do nawigacji i pompe PSE.
Niestety te rzeczy zajmuja kupe miejsca, choc nie wiem czy koniecznie.
Z kolei 6 CD wchodzi pod kommand przy kierowcy wiec to mozna poutykac lepiej.
W211 kombi jest mniejszy od W210 kombi, ale ciagle nie moge dojsc czy to mniejsza karoseria, czy extra rzeczy dolozone do auta.
W moim kombi Niemcy genialnie utkali 80l zbiornik pod tylnim siedzeniem tak ze male kolo zapasowe i akumulator ida pod nogi pasazerow w 3m rzedzie, ale z kolei tam gdzie W210 ma pelnowymiarowy zapas, W211 ma czytnik DVD do nawigacji i pompe PSE.
Niestety te rzeczy zajmuja kupe miejsca, choc nie wiem czy koniecznie.
Z kolei 6 CD wchodzi pod kommand przy kierowcy wiec to mozna poutykac lepiej.
tonidriver, nie wiem co masz na myśli mówiąc złom, mojego gdy sprzedawalem miał 202tkm i zawiechę w oryginale. 211 prowadzi się dużo pewniej niż 210. Komfort jazdy znacznie lepszy, usterkowość zerowa ,w porównaniu do 210 dużo lepiej. Warunek to trafić pewny egzemplarz. Jedynie miejsca z tyłu sporo mniej.
Moim zdaniem 211 polift to dużo mniej usterkowe auto niż 210, jakość wykonania mnie osobiście bardzo satysfakcjonowała, czego nie można powiedzieć o 212 bo o ile z zewnątrz wygląda super to w środku wieje straszną tandetą, podobnie jak W204 naprawdę spory krok w tył.
Moim zdaniem 211 polift to dużo mniej usterkowe auto niż 210, jakość wykonania mnie osobiście bardzo satysfakcjonowała, czego nie można powiedzieć o 212 bo o ile z zewnątrz wygląda super to w środku wieje straszną tandetą, podobnie jak W204 naprawdę spory krok w tył.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
W211 vs w210
No wlasnie i tak mozna porownywac bez konca a potem i tak trzeba sie przyzwyczaic do swojego lub miec nadzieje , ze nowy bedzie inny moze lepszy
Ja mam W211 airmatica na razie sprawnego - chociaz na poczatku nie bylem pewien.
Przednie zawieszenie znacznie lepsze (bardziej miekko i cicho) niz przednie od okulara. Nie wiem jak to jest ze zwyklym w211 ale jesli jest gorsze to by znaczylo ze mercedes poprawia i pogarsza jakosc samochodow falami. Najpierw nawala baboli potem poprawiaja w ramach poprawy wizerunku marki i tak w kolo.
Awaryjnosc .. coz ja po prostu dbam troche na zapas i przymykam oczy na drobne naprawy o ile samochod jest warty wkladu lub go lubie za bardzo . O awaryjnosci mowie , kiedy mnie zaskoczy tak , ze nie mam czym do domu wracac.
Jak do tej pory sposrod wielu jakie mialem tylko w210 zalatwil mnie w drodze kiedy alternator padl po 340 tys km ale zaden z pozostalych powozow nie zblizyl sie do takiego przebiegu.
Ja mam W211 airmatica na razie sprawnego - chociaz na poczatku nie bylem pewien.
Przednie zawieszenie znacznie lepsze (bardziej miekko i cicho) niz przednie od okulara. Nie wiem jak to jest ze zwyklym w211 ale jesli jest gorsze to by znaczylo ze mercedes poprawia i pogarsza jakosc samochodow falami. Najpierw nawala baboli potem poprawiaja w ramach poprawy wizerunku marki i tak w kolo.
Awaryjnosc .. coz ja po prostu dbam troche na zapas i przymykam oczy na drobne naprawy o ile samochod jest warty wkladu lub go lubie za bardzo . O awaryjnosci mowie , kiedy mnie zaskoczy tak , ze nie mam czym do domu wracac.
Jak do tej pory sposrod wielu jakie mialem tylko w210 zalatwil mnie w drodze kiedy alternator padl po 340 tys km ale zaden z pozostalych powozow nie zblizyl sie do takiego przebiegu.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
W211 E220 170KM -2007
Poszukuję instrukcji w języku polskim do W211 z roku 2008. W sieci znalazłem pełno różnych instrukcji, lecz nie ma w nich mojego auta E280 CDI (2008). Mogę się zrewanżować kompletem instrukcji w języku niemieckim. Gdyby ktoś miał to poproszę na maila: alunats@gmail.com
- RafałMercManiak
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
- Lokalizacja: Łódzkie
Witam
Koledzy Jaki silnik wybrać do polifta, co byście polecili ?
W grę wcodzi tylko diesel.
Wszystkie CDI miały filtr cząstek stałych ?
Pozdrawiam.
Koledzy Jaki silnik wybrać do polifta, co byście polecili ?
W grę wcodzi tylko diesel.
Wszystkie CDI miały filtr cząstek stałych ?
Pozdrawiam.
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- RafałMercManiak
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
- Lokalizacja: Łódzkie
Też mi właśnie chodzi po głowie 3.2 v6
bo e280 to pewnie podobnie chodzi do 270 a to już za słabe
a jak te skrzynie 7g sie spisują ?
w poliftach nie było już SBC ?
bo e280 to pewnie podobnie chodzi do 270 a to już za słabe
a jak te skrzynie 7g sie spisują ?
w poliftach nie było już SBC ?
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- RafałMercManiak
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
- Lokalizacja: Łódzkie
A to nie przypadkiem silniki benzynowe ?Aloiz pisze:
W211 ma tez problem z rozrządem w silnikach M271 i M272, wiec przed kupnem trzeba sprawdzić po VIN czy dany silnik jest wolny od tej wady.
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości