W211 - LIFT (2006-2009)

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Ja bym wybrał Trabanta 600 ccm :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
chris70
Posty: 29
Rejestracja: 7 gru 2009, o 15:16
Lokalizacja: Lodz

wybor

Post autor: chris70 »

Mialem mondeo i to nowego. szybko sie go pozbylem.
Kupujac nic o nim nie wiedzialem ale skoro tanio i 1.8TDCI -2009rok prod.
Silnik ma drgawki ok 1500/1800 glosny i powyzej 120km/h halasliwy. Troche jakby jezdzic wiertarka niby nowa ale ten dzwiek :)
samochod sprawial wrazenie zbudowanego z plastyku z odzysku na wszystkim widac oszczednosci. Filcowa podsufitka slabo przymocowana wylazace nitki z siedzen welurowych
odbijajacy sie w przedniej szybie nawiew i wspornik maski .. kawalek druta.
Wyciszenie slabe, zawieszenie raczej twarde to tyle wrazen ktore pamietam z przed zakupu w210 ktory majac 200tys na liczniku pomimo zaniedban byl na dzien dobry lepszy od mondka.
Ale nie chce doradzac. Kazdym da sie jezdzic. Trampkiem tez jezdzilem i to w oryginale na 6V i to byl najbardziej romantyczny okres bo pierwszy. Po jakims czasie przyzwyczajenie robi swoje i mozna nawet byc zadowolonym. Najgorzej to miec porownanie wtedy mozna bez konca narzekac.
w211 oprocz bajerow elektronicznych , ktore nie maja z komfortem zbyt wiele wspolnego i chyba bardziej sa zrobione pod serwis ,zeby bylo sie czym stresowac od masy komunikatow i odwiedzac ASO no to cala reszta jest krokiem naprzod w stosunku do okulara.
Niestety zgadzam sie z kolega NOC , ze w211 zrobil sie troche jakis ciasniejszy albo moze ja uroslem przez ostatnie lata.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

chris70 pisze:cala reszta jest krokiem naprzod w stosunku do okulara.
oprocz zawieszenia przedniego bo to w w211 zlom,mcperson juz nie to samo co zawieszenie w w210
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Chyba ze masz 4Matic :P
W211 kombi jest mniejszy od W210 kombi, ale ciagle nie moge dojsc czy to mniejsza karoseria, czy extra rzeczy dolozone do auta.
W moim kombi Niemcy genialnie utkali 80l zbiornik pod tylnim siedzeniem tak ze male kolo zapasowe i akumulator ida pod nogi pasazerow w 3m rzedzie, ale z kolei tam gdzie W210 ma pelnowymiarowy zapas, W211 ma czytnik DVD do nawigacji i pompe PSE.
Niestety te rzeczy zajmuja kupe miejsca, choc nie wiem czy koniecznie.
Z kolei 6 CD wchodzi pod kommand przy kierowcy wiec to mozna poutykac lepiej.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

tonidriver, nie wiem co masz na myśli mówiąc złom, mojego gdy sprzedawalem miał 202tkm i zawiechę w oryginale. 211 prowadzi się dużo pewniej niż 210. Komfort jazdy znacznie lepszy, usterkowość zerowa ,w porównaniu do 210 dużo lepiej. Warunek to trafić pewny egzemplarz. Jedynie miejsca z tyłu sporo mniej.
Moim zdaniem 211 polift to dużo mniej usterkowe auto niż 210, jakość wykonania mnie osobiście bardzo satysfakcjonowała, czego nie można powiedzieć o 212 bo o ile z zewnątrz wygląda super to w środku wieje straszną tandetą, podobnie jak W204 naprawdę spory krok w tył.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

chodzi mi o mcphersony z przodu,gorzej i glosniej wybieraja nierownosci niz zawieszenie w w124 czy w210
chris70
Posty: 29
Rejestracja: 7 gru 2009, o 15:16
Lokalizacja: Lodz

W211 vs w210

Post autor: chris70 »

No wlasnie i tak mozna porownywac bez konca :) a potem i tak trzeba sie przyzwyczaic do swojego lub miec nadzieje , ze nowy bedzie inny moze lepszy
Ja mam W211 airmatica na razie sprawnego - chociaz na poczatku nie bylem pewien.
Przednie zawieszenie znacznie lepsze (bardziej miekko i cicho) niz przednie od okulara. Nie wiem jak to jest ze zwyklym w211 ale jesli jest gorsze to by znaczylo ze mercedes poprawia i pogarsza jakosc samochodow falami. Najpierw nawala baboli potem poprawiaja w ramach poprawy wizerunku marki i tak w kolo.
Awaryjnosc .. coz ja po prostu dbam troche na zapas i przymykam oczy na drobne naprawy o ile samochod jest warty wkladu lub go lubie za bardzo :). O awaryjnosci mowie , kiedy mnie zaskoczy tak , ze nie mam czym do domu wracac.
Jak do tej pory sposrod wielu jakie mialem tylko w210 zalatwil mnie w drodze kiedy alternator padl po 340 tys km ale zaden z pozostalych powozow nie zblizyl sie do takiego przebiegu.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
alunats
Posty: 2
Rejestracja: 14 lip 2014, o 11:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: alunats »

Poszukuję instrukcji w języku polskim do W211 z roku 2008. W sieci znalazłem pełno różnych instrukcji, lecz nie ma w nich mojego auta E280 CDI (2008). Mogę się zrewanżować kompletem instrukcji w języku niemieckim. Gdyby ktoś miał to poproszę na maila: alunats@gmail.com
Hube
Posty: 6
Rejestracja: 17 lip 2014, o 14:26
Lokalizacja: Centrum Polski

Post autor: Hube »

Witam.
Mam instrukcję samochodu oraz comand w pdf. jeśli jesteś zainteresowany mogę przesłać na priva. Pierwsza waży 6 Mb druga 32 MB.
Podro
Hube
Awatar użytkownika
RafałMercManiak
Posty: 164
Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: RafałMercManiak »

Witam
Koledzy Jaki silnik wybrać do polifta, co byście polecili ?
W grę wcodzi tylko diesel.
Wszystkie CDI miały filtr cząstek stałych ?
Pozdrawiam.
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

RafałMercManiak pisze:Wszystkie CDI miały filtr cząstek stałych ?
od 2005r ale ten filtr to nie problem,2.2 cdi to terkotka wiec ja bym celowal w e280 lub e320 cdi
Awatar użytkownika
RafałMercManiak
Posty: 164
Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: RafałMercManiak »

Też mi właśnie chodzi po głowie 3.2 v6
bo e280 to pewnie podobnie chodzi do 270 a to już za słabe :rotfl:
a jak te skrzynie 7g sie spisują ?
w poliftach nie było już SBC ?
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

RafałMercManiak,


W211 ma tez problem z rozrządem w silnikach M271 i M272, wiec przed kupnem trzeba sprawdzić po VIN czy dany silnik jest wolny od tej wady. :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

RafałMercManiak pisze:bo e280 to pewnie podobnie chodzi do 270 a to już za słabe :rotfl:
e 280 cdi ze skrzynia 7g jedzie prawie tak samo jak moje 320cdi kombi (testowane)
Awatar użytkownika
RafałMercManiak
Posty: 164
Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: RafałMercManiak »

Aloiz pisze:

W211 ma tez problem z rozrządem w silnikach M271 i M272, wiec przed kupnem trzeba sprawdzić po VIN czy dany silnik jest wolny od tej wady. :)
A to nie przypadkiem silniki benzynowe ?
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości