W211 E320 prośba o ocenę
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W211 E320 prośba o ocenę
Witam, jestem zainteresowany tym autem http://olx.pl/oferta/mercedes-e320-v6-2 ... c055efb72a i stąd moja prośba jakie są wasze opinie, ewentualne sugestie dotyczące tego modelu, może ktoś juz oglądał ten egzemplarz i może coś o nim opowiedzieć? Dodam że dzwoniłem dziś do właściciela i żadnych uwag o wadach nie usłyszameł sagme zalety, niesamowita pewność sprzedającego Gwarantuje przebieg co już w ogłoszeniu podkreśla, auto posiada od około 2 miesięcy (tylko dlaczego na zdjęciach na wyświetlaczu radia jest luty??) hmm już wtedy chyba wiedział że będzie go miał i chciał sprzedać Cena... raczej z tych z górnej pólki. Poproszę o wasze opinie i wypowiedzi drodzy forumowicze, za każdą informację dziękuje będzie krokiem w stronę kupna lub rezygnacji.
Pozdrawiam Łukasz
Pozdrawiam Łukasz
Zacznij od zapytania ile lat ma pompa SBC i miechy.
Jesli sa stare to musisz miec odlozone na ich wymiane, co niestety nie jest tanie.
Jesli auto Ci sie podoba, to wyskrob na inspekcje w ASO.
Nawet w dobrym aucie mechanik znajdzie cos do roboty wiec pomoze to w negocjaji ceny.
Podpiecie pod SD i sprawdzenie przebiegu tez nie zaszkodzi.
Jesli sa stare to musisz miec odlozone na ich wymiane, co niestety nie jest tanie.
Jesli auto Ci sie podoba, to wyskrob na inspekcje w ASO.
Nawet w dobrym aucie mechanik znajdzie cos do roboty wiec pomoze to w negocjaji ceny.
Podpiecie pod SD i sprawdzenie przebiegu tez nie zaszkodzi.
lukasz umów się w ASO i po sprawie. Autko myśle godne zainteresowania więc lepiej wydać ok 400 zł na aso i wiesz co kupujesz.Silnik ten daje super frajde z jazdy w tej budzie. Jak będziesz w ASO to poproś żeby sprawdzili luz na dźwigienkach kolektorów ssących oraz czy nie wywala błędu przeciwciśnienia spalin bo usunięcie tych usterek które przy takim przebiegu się pojawiają jest dopiero drogie. pozdrawiam
To auto jednego z forumowiczów W211.pl. Niestety nie pamiętam którego. Było tam do sprzedania w forumowym dziale. Z tego co pamiętam to właściciel na wszystkie naprawy miał sterte faktur i rachunków i nie szczędził na niczym. Pamiętam że wymieniał airmatic, chyba nawet w aso, na co miał fakture na ponad 10kPLN. Aut tak zachowanych i ze sportpakietem jest mało, wiec mi sie kojarzy. Jeśli cena Ci odpowiada to wydaje mi sie że propozycja bardzo ciekawa.
Kiera zmieniana bo poliftowa. Przy tym przebiegu trzeba sprawdzić wyciągnięcie łańcucha w silniku. Sprawdzić czy nie pojawia się błąd nastawnika turbiny, czy skrzynia nie ma błędów prędkości obrotowej na płycie sterującej. Przez SD w module EGS, stacyjki i asysta można sprawdzić przebieg jeśli nie było nic grzebane. Możesz sprawdzić czas pracy kompresora airmatic , kondycję wtrysków i DPF. Koniecznie sprawdzić stan poduch i amortyzatorów bo można nieźle popłynąć z kasą.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Dziękuję za wasze wskazówki i opinie, auto mi sie bardzo podoba wiec jestem zainteresowany, wszystko co mi napisaliście postaram się zanotować i zwrócic na to uwagę w serwisie podczas przeglądu, też tak uważam że warto zapłacić i odżałować kilkadziesiąt zł za staranne sprawdzenie stanu technicznego niż kupić w ciemno a później spłynąć z kilku tyś za naprawy airmatica itp... Zapytam właściciela o pompe sbc i o wymiany w zawieszeniu przez tel. Dziękuję jeszcze raz każdemu z osobna za pomoc i uwagi na tym forum, pozdrawiam
[ Dodano: 2014-09-04, 15:53 ]
No nie wiem, nie wiem... troche ten Pan właściciel coś kłamie. Wczoraj dzwoniłem to powiedział ze auto ma od 2 miesięcy, dzisiaj już jednak ma mercedesa od marca wiec 6 miesięcy bo zapomniał sam Pompa SBC podobno nie była ruszana ale zapewnia że jest super bo on w swoim E270 ma 600tyś przebiegu i ta pompa działa od nowości bez zastrzeżen. Co z airmatickiem? twierdzi ze jest też idealny, wymieniony jeden amortyzarot i ma na to fakture. Poinformował mnie ze o stanie airmatica świadczy samo prowadzenie auta, no ja nie wiem nie znam się tak bardzo. Mam wrażenie że sprzedaje auto które nie jest jego własnością.
[ Dodano: 2014-09-04, 15:53 ]
No nie wiem, nie wiem... troche ten Pan właściciel coś kłamie. Wczoraj dzwoniłem to powiedział ze auto ma od 2 miesięcy, dzisiaj już jednak ma mercedesa od marca wiec 6 miesięcy bo zapomniał sam Pompa SBC podobno nie była ruszana ale zapewnia że jest super bo on w swoim E270 ma 600tyś przebiegu i ta pompa działa od nowości bez zastrzeżen. Co z airmatickiem? twierdzi ze jest też idealny, wymieniony jeden amortyzarot i ma na to fakture. Poinformował mnie ze o stanie airmatica świadczy samo prowadzenie auta, no ja nie wiem nie znam się tak bardzo. Mam wrażenie że sprzedaje auto które nie jest jego własnością.
Jeszcze raz powtorze ze jesli obejrzysz auto i bedzie Ci sie podobac, nastepnym krokiem bedzie inspekcja w ASO.
Niezaleznie kto i jak dlugo jest obecnym wlascicielem, auto przeszlo juz przez kilka rak i sluchanie bajeczek sprzedawcy nigdzie nie doprowadzi.
Sztuka z pompa SBC jest to ze MB zainstalowal program ktory liczy nacisniecia pedalu. Po ilus nacisnieciach pompa musi byc wymieniona, badz przebudowana a to moze robic tylko ASO, czyli nie masz obejscia na oszczedzenie pieniedzy.
W ASO powinni Ci powiedziec numer nacisniec i ocenic miechy.
Miechy tak jak opony nie tylko sie zuzywaja, ale takze starzeja, wiec po ilus latach musza byc wymienione.
Auto z nowsza technologia to tak jak mlodsza zona - moze sprawic duzo frajdy, ale bedzie troche kosztowac.
Niezaleznie kto i jak dlugo jest obecnym wlascicielem, auto przeszlo juz przez kilka rak i sluchanie bajeczek sprzedawcy nigdzie nie doprowadzi.
Sztuka z pompa SBC jest to ze MB zainstalowal program ktory liczy nacisniecia pedalu. Po ilus nacisnieciach pompa musi byc wymieniona, badz przebudowana a to moze robic tylko ASO, czyli nie masz obejscia na oszczedzenie pieniedzy.
W ASO powinni Ci powiedziec numer nacisniec i ocenic miechy.
Miechy tak jak opony nie tylko sie zuzywaja, ale takze starzeja, wiec po ilus latach musza byc wymienione.
Auto z nowsza technologia to tak jak mlodsza zona - moze sprawic duzo frajdy, ale bedzie troche kosztowac.
Juz duzo ludzi regeneruje SBC, nie przesadzaj.Kajtek1 pisze:
Sztuka z pompa SBC jest to ze MB zainstalowal program ktory liczy nacisniecia pedalu. Po ilus nacisnieciach pompa musi byc wymieniona, badz przebudowana a to moze robic tylko ASO, czyli nie masz obejscia na oszczedzenie pieniedzy.
Poza tym nie o sam licznik tu chodzi, chociazby tez o uszczelnienia jesli dobrze kojarze.
E 220 CDI '01 Elegance
Dokładnie tak. Pierwsze problemy z pompą mogą się zacząć nawet przy 200 tys km. Ale za pierwszym razem sprawdzą pompę i jeśli będzie ok to zresetują licznik w pompie i spokojnie starczy na 100 tys km. Za kolejnym razem może być już pompa do wymiany/regeneracji.kichcio pisze:Juz duzo ludzi regeneruje SBC, nie przesadzaj.Kajtek1 pisze:
Sztuka z pompa SBC jest to ze MB zainstalowal program ktory liczy nacisniecia pedalu. Po ilus nacisnieciach pompa musi byc wymieniona, badz przebudowana a to moze robic tylko ASO, czyli nie masz obejscia na oszczedzenie pieniedzy.
Poza tym nie o sam licznik tu chodzi, chociazby tez o uszczelnienia jesli dobrze kojarze.
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
WDB2100161B345096
W sobotę planuje podjechać i obczaić jego auto, a czy ktoś z was orientuje się czy gdzieś w okolicach Garwolina można podłączyć merca pod kompa u kogoś ogarniętego w temacie ? Ja jestem z okolic Lublina, a w Lublinie jest odpowiedni czlowiek od mercedesów. Byłem z moim w203 kiedyś i byłem zadowolony z wizyty. Jak dzwoniłem do salonu mercedesa w Lublinie Lenartowicz to Pani mi powiedziała ze taki przedląd autka to koszt od 700 w góre... no to kuuuurcze ciekawi mnie jeszcze w tej jego e270 z przebiegiem 600tyś pompa sbc z którą nic sie jeszcze nie działo... gdzieś słyszałem ze liczone jest bodajże 2 naciśniecia na 1 km a taka pompa ma przewidziane milion nacisnięc hamulca.
Ostatnio zmieniony 8 wrz 2014, o 20:31 przez lukasz87, łącznie zmieniany 1 raz.
Naciśnięcie to naciśniecie, inaczej było by liczone na km. Pompy do połowy bodajże 2003r miały limit 400tyś depnięć, później 450. Jeśli płyn hamulcowy był zmieniany i wnetrze pompy nie jest skorodowane i przejdzie testy sprawnosci to można przeprogramować limit albo i regenerować pompę. Koszt to od 2-3 stówek za przeprogramowanie do ok 1200PLNów za regenerację, ewentualnie wymiana za 5-6KPLNów za nową.gdzieś słyszałem ze liczone jest bodajże 2 naciśniecia na 1 km a taka pompa ma przewidziane milion nacisnięc chamulca.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
lukasz87, tu masz fajną furkę
http://allegro.pl/e-klasa-3-2cdi-v6-amg ... 98713.html
http://allegro.pl/e-klasa-3-2cdi-v6-amg ... 98713.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości