W211 3.2cdi trzesie przy przyspieszaniu

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

lukasz_88
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2014, o 23:03
Lokalizacja: Londyn

W211 3.2cdi trzesie przy przyspieszaniu

Post autor: lukasz_88 »

Witam
Pierwszy raz mam Mercedesa I jest w nim kilka mankamentow dlatego prosze o pomoc. Auto nie przyspiesza plynnie, daje sie wyczuc wibracje I wyedy jakby sie zacina. Jest to voraz bardziej odczuwalne wraz z rozgrzaniem silnika. Na trasie slychac rowniez odglos z tylu, jakby z mostu, niestety nie znam sie na samochodem w ogole. Bylem u elektryka, naprawil sterowanie turbina, troche sie poprawilo ale znow wrocilo do 'normy'. Dodam jeszcze ze gdy wcisnie mu sie gaz do dechy to idzie slicznie, problemem jest zwykle, lagodne przyspeszanie, szczegolnie po gorke. Prosze o pomoc e320cdi 2004r. automat
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Najpierw na podnośnik i wizualnie sprawdzić czy:
- któraś felga nie jest krzywa
- któraś opona nie ma balona
- tarcze elastyczne wału napędowego całe
- podpora wału ok
- tuleje mocujące tylni wózek całe i bez widocznych śladów zużycia.
Dopiero potem najlepiej SD i odczyt parametrów zarówno silnika jak i przede wszystkim skrzyni biegów. Kiedy był robiony serwis olejowo-filtrowy skrzyni ??
Jaki jest przebieg pojazdu i czy ori czy jak większość :przestraszony:
lukasz_88
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2014, o 23:03
Lokalizacja: Londyn

Post autor: lukasz_88 »

Dziekuje za odpowiedz. Przebieg to 260 tys km, oryginalny. Co do wymiany plynu w skrzyni i filtrow to nie mam takich informacji. Na podnosnik pojade na dniach.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Tu na forum niejaki denis071 zajmuje się zawodowo serwisem i naprawą ASB.
Zgłoś się do niego, zrobi jak należy.
biger
Posty: 47
Rejestracja: 17 cze 2010, o 02:47
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: biger »

na 90 % konwerter, u mnie w esce jest dokładnie to samo:) jedzie na wymianę konwertera, napisze po czy to oby na pewno to.
Ostatnio zmieniony 11 sie 2014, o 19:59 przez biger, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

biger pisze:konwenter
:wstyd:
biger pisze:jedzie na wymianę konwentera, napisze po czy to oby na pewo to.
a jak nie to to proponuję wymieniać dalej. W końcu trafisz... :rotfl:
biger
Posty: 47
Rejestracja: 17 cze 2010, o 02:47
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: biger »

Piasek, nie rozumiem? masz coś mądrego do powiedzenia czy nabijasz posty? bo twoja wypowiedz nie wniosła nic ciekawego.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

To moze byc problem z mostem, a niekoniecznie skrzynia.
E 220 CDI '01 Elegance
biger
Posty: 47
Rejestracja: 17 cze 2010, o 02:47
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: biger »

lukasz_88, aby już cie nie męczyć i abyś nie musiał już czytać bezsensownych postów proponuje, podjechać na SD aby chwilowo wyłączyć lock up i przejechać się. Wtedy już wszystko będzie wiadomo:)

[ Dodano: 2014-08-17, 23:18 ]
wymiana konwertera + zaworu lock up załatwiło problem.
:)
lukasz_88
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2014, o 23:03
Lokalizacja: Londyn

Post autor: lukasz_88 »

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Az wstyd sie przyznac ale bylem tak zajety ze nawet nie mialem czasu nic zrobic z samochodem i tak jezdze caly czas z tymi wibracjami.. Ale teraz juz udam sie do mechanika z Waszymi poradami i bede informowal o rezultatach. Pozdrawiam
marekK
Posty: 112
Rejestracja: 27 gru 2014, o 20:38
Lokalizacja: P-Z

Post autor: marekK »

kichcio pisze:To moze byc problem z mostem, a niekoniecznie skrzynia.
z mostem :zdziwko: ? nigdy przednigdy, most wyje , szumi ale nie daje drgan przy przyspieszaniu , jest niezalezny i najmniej bym to oto podejrzewał , predzej laczniki elastyczne wału , sam wał , podpora wału , przednie zawieszenie spieprzone , no i wrescie skrzynia
lukasz_88
Posty: 4
Rejestracja: 29 lip 2014, o 23:03
Lokalizacja: Londyn

Post autor: lukasz_88 »

W weekend zostala wymieniona podpora wału, niestety nic nie pomoglo. Czy moglibysce wyjasnic co to znaczy wylaczyc lock-up i jak to zrobic? Czy ten problem moze miec wziazek w turbina? Jest to kolejny problem w tym samochodzie, niedawno kompletnie padla, wymienilem na regenerowana, ale czasem jest tak ze sie w ogole nie zalacza, szczegolnie gdy rozgrzeje silnik, stane na chwile i zaraz go odpale i wtedy zero mocy... Jak pisalem w pierwszym poscie wczesniej sterowanie turbiny bylo robione, z regenerowana turbina dostalem rozniez nowe sterowanie. Co jeszcze moze odpowiadac za aktywacje turbiny albo moze jakis blad w elektryce moze powodowac zle dzialanie sterowania?
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości