w211 3.2 cdi albo 3.2 v6 ????

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

w211 3.2 cdi albo 3.2 v6 ????

Post autor: garnek337 »

Witam panowie mój teściu przymierza się do zakupu w211 z takimi silnikami jak w temacie. mam prośbę może ktoś opisać mi ogólnie co trapi te modele mówię ogólnie o w211 i coś o tych silnikach. dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Rozumiem, żę chce przedlifta.
Jak chce 3.2 V6 to rozumiem, że M112, a jak 3,2 CDI to jeszcze rzędowego OM613?
Oba silniki w zasadzie bezawaryjne. W M112 doskwiera w zasadzie tylko koło wału korbowego (jest z harmonic balancerem) a w OM613 od klap w kolektorze trzeba zacząć, a na wtryskach trzeba skończyć :P
Znam osoby wielbiące się w OM613, ja będę się wielbić w M112 :)
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: garnek337 »

no tak raczej przed lifta czyli generalnie wiekszych problemów jak i z jednym tak i z drugim nie ma ;]? a na co patrzeć przy zakupie ?
macbookpro
Posty: 123
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
Lokalizacja: Poznan

Post autor: macbookpro »

gdyby w211 byl samochodem tak doskonałym jak przedliftowe W210 z starymi dieslami to juz bym dawno jezdzil W211 a tak niestety nie jest i dlatego nigdy go nie kupie :) bo nie lubie ładnie wyglądającego szajsu w zasadzie po W210 trudno mi bedzie kupic nowego mercedesa i chyba przesiąde się na W123 lub W115 i bede cieszył sie bezawaryjna jazdą kolejne 50 lat
garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: garnek337 »

no tak kolego ja też się z tym zgadzam, no ale to nie mój wybór tylko teścia więc staram się mu jakoś pomóc wybrać. ;]
Awatar użytkownika
MARKUS_KG
Posty: 154
Rejestracja: 19 maja 2010, o 13:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: MARKUS_KG »

Przestańcie z tą awaryjnoscią W211 bo to już jest nudne. Ewentualnie unikać egzemplarzy z airmaticiem i tyle. Tak samo właściciele 211 mogą jechać po 210 że to zgniłe durszlaki przykryte szpachlą, itd. Poza slynnym SBC nie ma tam jakiś koszmarnych problemów. To że napraw nie można przeprowadzić u heńka w stodole nie można uznać za wadę.
Był: S210 320CDI 00
S203 270CDI 02
Jest: S211 320CDI 06
macbookpro
Posty: 123
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
Lokalizacja: Poznan

Post autor: macbookpro »

MARKUS_KG pisze:Przestańcie z tą awaryjnoscią W211 bo to już jest nudne. Ewentualnie unikać egzemplarzy z airmaticiem i tyle. Tak samo właściciele 211 mogą jechać po 210 że to zgniłe durszlaki przykryte szpachlą, itd. Poza slynnym SBC nie ma tam jakiś koszmarnych problemów. To że napraw nie można przeprowadzić u heńka w stodole nie można uznać za wadę.
a wlasnie ze to mozna uznac za sporą wade ze nie mozna naprawiac u henka w warsztacie bo kolego ! jak wiesz zycie plata rozne figle dzisiaj jestes kierownikiem w firmie , jutro jestes bezrobotnym , i ciekawe czy wtedy tak samo bedziesz twierdzil jak zapali ci sie czujnik w w211 ktory kosztuje ! 3 tys zl , a majac takei w210 konstrukcji cepa jedziesz do henka stuknie mlotkiem i latasz dalej !! zycie plata rozne figle ale do tego musisz dorosnąć :rotfl:

wiem ze bronisz W211 bo jestes posiadaczem S203 jakby nie patrzac technologicznei to ten sam sprzecik , ładne to wszystko ale z porzadnymi mocnymi autami mało spokrewnione , a ja jako klient Mercedesa od wielu wielu lat jestem nauczony przyzwyczajony do bezproblemowej uzywalnosci auta wiec poco mam sobie pogarszac i popsuc opinie o marce przesiadajac sie na W211 i wyzej , patrzać na moich kolegow z taxi ktorzy są w posiadaniu tych oto modeli i bręczą po kazdym rejsie na auto , widze te ich wspominki jak to bylo fajnie jezdzi w123 czy w124 , jeszcze w210 sie zalapał , i widze ich rozczarowanie CDI , w211 w220 arimaticami , sbcami srami i innymi gownami
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

w tym cała rzecz , heniek nieraz lepiej i taniej to ogarnie
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
MARKUS_KG
Posty: 154
Rejestracja: 19 maja 2010, o 13:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: MARKUS_KG »

Daj sobie na luz z tymi tekstami o wielkim doświadczeniu życiowym bo jesteś raptem 10 lat starszy a myślisz, że wszystkie rozumy pozjadałeś :wstyd: Ja żadnego modelu nie bronie bo nie mam w tym interesu. Używam 203 z 270 CDI i nie narzekam, jest mniej awaryjny od mojego poprzedniego 210 i co Ty na to? Wiele napraw w CDI zaczyna się od diagnozy na kompie, niestety lub stety. Świat idzie do przodu, jak według Ciebie mieliby wydać nowy model z techniką rodem z OM601? Minie trochę czasu i "heńki" opanują 211, ba, śmiem twierdzić, że większość już dawno opanowała. Nie demonizujcie tego modelu bo naprawdę przesadzacie. Kupować świadomie, nie napalać się, większość bolączek jest znana. Wiadomo czego można się spodziewać i czy portfel to zniesie.
Był: S210 320CDI 00
S203 270CDI 02
Jest: S211 320CDI 06
macbookpro
Posty: 123
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:55
Lokalizacja: Poznan

Post autor: macbookpro »

ale czekaj ty miales w210 z CDI jak wspomnialem :) ten silnik z prawdziwym dieslem ma tyle wspolnego co pies z koniem , oba maja ogony i na tym koniec podobienstw

10 lat to juz sporo wiecej doswiadczen ty jak robiles siku w majty ja bylem za studenta posiadaczem w115 , mało jeszcze wiesz o prawdziwych mercedesach
Awatar użytkownika
MARKUS_KG
Posty: 154
Rejestracja: 19 maja 2010, o 13:52
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: MARKUS_KG »

Akurat z W115 też miałem do czynienia, tak samo z 123, 124, 202 - wszystko z Dieslem, więc naprawdę skończ to kozaczenie i nauczanie o tym co wiem a co nie bo taka dyskusja nie ma celu i sprowadzi się zaraz do tępej pyskówki a nie o to chodzi na forum. Wiem z DOŚWIADCZENIA, co reprezentuje era sprzed CDI co nie znaczy, że CDI to wymysł szatana. Nikt Ci nie każe tego kupować.
Był: S210 320CDI 00
S203 270CDI 02
Jest: S211 320CDI 06
piker
VIP
Posty: 251
Rejestracja: 1 lis 2008, o 21:03
Lokalizacja: Bydgoszcz-Zielonka

Post autor: piker »

mesio14 pisze:w tym cała rzecz , heniek nieraz lepiej i taniej to ogarnie
taaaak, a potem druty się ciągną za samochodem.
zycie plata rozne figle ale do tego musisz dorosnąć :rotfl:
będę siedział i szpachlował w210, bo boję się przyszłości.
Właśnie dlatego trzeba korzystać z życia.
s210 e300td 97r avantgarde WDB2102251A577820- sprzedany
Volvo S80 2.4b
Triumph Tiger 00'
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Szkoda tylko ,ze piszecie nie wiedząc nawet o czym. W211 to bardzo dobre auto jak się kupuje normalny doinwestowany sprzęt , a nie kręcone badziewie. :oczami:
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
marcin985
Posty: 36
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 13:54
Lokalizacja: Polska

Post autor: marcin985 »

Mówicie, że 211 jest naszpikowana elektroniką, ale powiedzcie, który samochód po 2005 nie jest naszpikowany...?
E270
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

jakby w210 nie było na elektronice oparte.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości