Silnik z w210 w w211
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik z w210 w w211
Witam jako, że jestem zainteresowany kupnem w211 to mam do was pytanie:
czy jeżeli kupie w211 z przykładowo E200CDI to da się do niego przeszczepić 300TD z w210?
Mam znajomego w raichu który mógł by mi tanio załatwić taką w211 z uszkodzonym silnikiem.
Wiadomo bowiem o jakości naszego paliwa i awaryjności CDI.
Czy taka zmiana ma sens oraz czy jeżeli przykładowo kupie tam auto bez silnika
(które miało wcześniej silnik powyżej 2L pojemności) to muszę płacić 18.6% akcyzy?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
czy jeżeli kupie w211 z przykładowo E200CDI to da się do niego przeszczepić 300TD z w210?
Mam znajomego w raichu który mógł by mi tanio załatwić taką w211 z uszkodzonym silnikiem.
Wiadomo bowiem o jakości naszego paliwa i awaryjności CDI.
Czy taka zmiana ma sens oraz czy jeżeli przykładowo kupie tam auto bez silnika
(które miało wcześniej silnik powyżej 2L pojemności) to muszę płacić 18.6% akcyzy?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
O podatkach nie wypowiem się.Co do wymiany silnika NIC absolutnie nic nie pasuje.
Ani zawieszenie silnika,wydech,skrzynia,układ wodny,układ paliwowy,elektryka.Wszystko do
przeróbek bo części takich które by pasowały nigdy nie było.Podszedłem do tematu w odwrotną stronę silnik z 211 w budę 210 po doliczeniu do 8tys. klient zrezygnował, a to nie był
koniec.
Ani zawieszenie silnika,wydech,skrzynia,układ wodny,układ paliwowy,elektryka.Wszystko do
przeróbek bo części takich które by pasowały nigdy nie było.Podszedłem do tematu w odwrotną stronę silnik z 211 w budę 210 po doliczeniu do 8tys. klient zrezygnował, a to nie był
koniec.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
No to wielka szkoda, trzeba będzie poszukać jakąś dobrą W210 z 3.0TD.
Mam jeszcze jedno pytanie:
czy jedynym większym problemem W210 z przed FL jest rdzewienie?
Powiedzmy, że kupie taką W210 z 97/98r zadbaną i oczywiście z Niemiec, to jak potem dbać i konserwować żeby nie było rudej?
Wystarczy raz na rok/dwa lata zabezpieczyć podwozie karoserie jakimś preparatem?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Mam jeszcze jedno pytanie:
czy jedynym większym problemem W210 z przed FL jest rdzewienie?
Powiedzmy, że kupie taką W210 z 97/98r zadbaną i oczywiście z Niemiec, to jak potem dbać i konserwować żeby nie było rudej?
Wystarczy raz na rok/dwa lata zabezpieczyć podwozie karoserie jakimś preparatem?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
--no no, dobrze kombinujesz. Moja z 98 jest wolna od rudej francy.alonso pisze:No to wielka szkoda, trzeba będzie poszukać jakąś dobrą W210 z 3.0TD
--to juz jest machina!!! Ale ja tam z mojej zadowolony jestem i nie mam kompleksów.ale jak dla ciebie to kupojesz za maly motor powinnes zaczynac od 4,2
A w Skodzie [na wodę] to miałem. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Odnośnie rdzy, to podzielę się z kolegą swoim doświadczeniem, w moim dziadku z 1996 podłoga wygląda na dwuletnią, nie było sensu jej konserwować ale zrobiłem to jednak dla spokoju duszy ;-) może to dlatego że auto w kraju zaliczyło dopiero dwie zimy, więc sól jeszcze nie zdążyła zrobić swojego, bardziej obawiałbym się rudego w typowych dla naszych gwiazdek miejscach. Ja miałem pod uszczelką gumową na górnym rancie drzwi przednich kierowcy, dół drzwi tylnych , nadkola z tyłu i właściwie tyle lub aż tyle. Jak się do tego zabrałem to się okazało że jest tego więcej niż by się wydawało. Na szczęście znajomy blacharz lakiernik w porę zaradził, nie było jeszcze perforacji blach więc obyło się bez spawania. Na razie mam spokój.Nie oszczędzałem na materiałach i czasie. Wiem że w przyszłości na pewno będzie znowu rudy wyłaził, jednak wtedy albo pójdzie do "żyda" albo zafunduję mu nowe blachy. Na razie póki co 300 tysiaków na budziku i nic się nie dzieje :lol:
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Tak jak może pasować silnik z URSUSA C360 do URSUSA C330, pytanie retoryczne kolega zapodał. Owszem może być identyczna jednostka montowana w ostatniej wersji W210 i w nastepnej W211, ale może również być 3.2 CDI V6 niech kolega porówna np po nr VIN obu pojazdów, masa osprzętu jest inna w obu typoszeregach, mimo jednakowej np średnicy cylindrów czy skoku tłoka. Dla porównania np silnik 3.0D wcale nie jest identyczny z 3.0TD.Prosimy kolegę o więcej danych.
jaro324
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
Hydrowóz C5
Bóg tworzył kobietę a Niemcy mercedesa!
Peugeot 306 1.8 automat 101KM
YAMAHA TDM 850
raczej nie bardzo bo w210 ma inna moc niż w211, a po lifcie to już inny silnik bo v6 3.0 ale oznaczenie ma 320 CDI.
Połączenie nowoczesnej technologii, wyjątkowego designu i pasji konstruowania stanowi o renomie samochodów Mercedes Benz
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
w221 420 CDI 2007
Avensis T25 Wagon 2005
w204 220 CDI 2010 służ
s210 2.7 CDI 2001 niunia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości