Silnik 2.7 w211

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
goldam
Posty: 34
Rejestracja: 13 sty 2009, o 09:55
Lokalizacja: Kluczbork

Silnik 2.7 w211

Post autor: goldam »

Czy silnik 270 CDI występujący w w211 to ten sam co w w210? Oczywiście w ogóle bo jakimiś szczegółami się różni choćby mocą (177km), czy jest jakiś ulepszony?, połączony z lepszą skrzynią? Czy jak większośc samochodów - im nowsze tym gorsze?
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

goldam, skrzynia troszke inna i silnik zapewne podkręcony elektronicznie :D
To samo co w przypadku 320cdi :)
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

goldam, jeśli silnik nie jest zajechany to pojeździ bez awarii, to są silniki, które robią dużo kilometrów ale pod warunkiem, że są normalnie eksploatowane. MB nie robi wynalazków takich jak TSI.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
bartek4334
Doradca
Posty: 2054
Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin

Post autor: bartek4334 »

herianm, święte słowa. Ludzie gadają na swoje CDi które maja 250tyskm i już muszą wtryski robić itd. tylko, ze 99% ma przekręcone liczniki i zamiast 250tkm jest 500tkm i jeżdżą.
To samo jest z rdzą. Jak ma nie rdzewieć, jak już ma 10lat :D
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Awatar użytkownika
michal55yh
VIP
Posty: 691
Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: michal55yh »

Z tego co wiem to w 211 ten silnik jest poprawiony. Wtryski tak często nie siadają, ma dodatkowe zabezpieczenie przed brudem przed wtryskami, trochę inna kultura pracy. Także ja spotkałem się z samymi plusami tego silnika.
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

Panowie, a 360KKm, na ten silnik, to już koniec żywota, czy jeszcze polata choć do 500?

Obecnie mam 300TD, z przelotem na poziomie myślę właśnie niecałych 400KKm, nie wykazuje żadnego zużycia, grama oleju nie dolewam od wymiany do wymiany, ale jestem sceptycznie nastawiony do CDI.
Niemniej jednak mam względną okazję nabyć zadbane W211 270CDI, ale nieco niepokoi mnie przelot - na szczęście wiem że oryginalny.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Jak pewny przelot a auto w dobrej kondycji, to o silnik nie musisz się bać. Sprawdź lepiej ile razy był zrobiony reset SBC.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

devil_inside ja miałem 300 tyś i latał jak nowy,zero dymu a na prostych kołach ze świateł dupę stawiało bokiem :hyhy: ale odradzam w211 ze względu na dużą ilość elektroniki za której naprawę słono się płaci
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Może zależy ile auto ma wylatane, ja nigdy nie miałem z moim autem żadnych problemów, nawet cholernej żarówki nigdy nie musiałem wymienić. Częściej zaglądałem do w210 300Td niż do W211.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Dla mnie W211 to nadal plastic-fantastic.
Lata świetlne między klasycznym mercem jakim niewątpliwie jest W210 a tym... czymś.
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

Mnie do zmiany determinuje rdza, za dużo już jest zainfekowane, żeby opłacało się to robić. Byłem nawet na wycenie u kilku blacharzy, w tym jednego specjalizującego się w klasykach no i niestety wszędzie te 4000zł trzeba wysypać. Gdyby to było jednorazowe, to bym przebolał, ale niestety historia będzie się powtarzać co 3 lata.
I tak myślę czy:
- W211 2004 roku, bo ma trochę elementów z "amelinium",
- Subaru Legacy (2005-2006) 2.0 lub 2.5 benz bez turbo,
- Jag X-Type też kolo (2004-2005) 2.5 benz.

Nie ukrywam że ciągnie mnie do kolejnej gwiazdy. SBC jestem w stanie przeżyć.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Fakt, W210tkę jak kupisz zapuszczoną albo co gorsza po dzwonach i fatalnie zrobioną to dramat
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

devil_inside pisze:SBC jestem w stanie przeżyć
sbc to najmniejszy problem :hyhy:
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

devil_inside pisze:I tak myślę czy:
- W211 2004 roku, bo ma trochę elementów z "amelinium",
- Subaru Legacy (2005-2006) 2.0 lub 2.5 benz bez turbo,
- Jag X-Type też kolo (2004-2005) 2.5 benz.
Ja bym tą listę rozszerzył jeszcze o :
- Volvo S/V70 lub S80
- BMW 5 mod. E60
- MB S-klasa W220 lift czyli 2002-2005
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

devil_inside pisze:Panowie, a 360KKm, na ten silnik, to już koniec żywota, czy jeszcze polata choć do 500?
.
Juz gdzies tam wstawialem fotke cylindrow 3-litrowego diesla z 1987 roku. Po przejechaniu 470,000 km, ciagle ma slady honowania na cylindrach, czyli technicznie ciagle sie dociera.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości