Prosze o ocene w211 220CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Prosze o ocene w211 220CDI
Czesc
Co sadzicie o tym egzemplarzu:
http://otomoto.pl/show?id=C35125284
Po VIN wychodzi ze ten model ma 136KM - tzn zdlawiony jest. Nie do konca rozumiem o co chodzi?
Czy slynna pompa SBC ma ze tak powiem okreslony czas zycia? Bo nie do konca rozumiem jak to jest z problemami z SBC?
bardzo prosze o opinie.
pozdrawiam
KM
Co sadzicie o tym egzemplarzu:
http://otomoto.pl/show?id=C35125284
Po VIN wychodzi ze ten model ma 136KM - tzn zdlawiony jest. Nie do konca rozumiem o co chodzi?
Czy slynna pompa SBC ma ze tak powiem okreslony czas zycia? Bo nie do konca rozumiem jak to jest z problemami z SBC?
bardzo prosze o opinie.
pozdrawiam
KM
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
Na zdjęciach wygląda ciekawie, bardzo daleko nie masz więc warto podjechać.
SBC powinna wystarczyć na ok. 200-250tys km.
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem to nie oszczędzaj na sprawdzeniu.
Koszt sprawdzenia w ASO to zazwyczaj 300-400zł a może Cię uratować od zakupu skarbonki.
SBC można regenerować koszt to chyba ok. 1500zł.
Jeżeli nie chcesz jechać do ASO to poszukaj kogoś kto dobrze ogarnia SD, w W211 można tym sprawdzić praktycznie wszystko.
SBC powinna wystarczyć na ok. 200-250tys km.
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem to nie oszczędzaj na sprawdzeniu.
Koszt sprawdzenia w ASO to zazwyczaj 300-400zł a może Cię uratować od zakupu skarbonki.
SBC można regenerować koszt to chyba ok. 1500zł.
Jeżeli nie chcesz jechać do ASO to poszukaj kogoś kto dobrze ogarnia SD, w W211 można tym sprawdzić praktycznie wszystko.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Wymieniali jeżeli auto było cały czas serwisowane w ASO.
1500zł na 200tys km to nie wydaje mi się jakaś straszna kwota, a jeżeli serwis wykaże, że zbliża się wymiana pompy to możesz trochę ponegocjować cenę.
Sprawdź dobrze ten przebieg, 20tys rocznie na diesla to trochę mało.
Widziałem już W211 z podobnym przebiegiem na zegarach a SD pokazało ze przy 417tys wypalał się dpf.
Co do SBC to nie wiem jak, ale pewnie na W211.eu da się doczytać, sprawdź czy ktoś nie skasował tylko licznika w pompie.
1500zł na 200tys km to nie wydaje mi się jakaś straszna kwota, a jeżeli serwis wykaże, że zbliża się wymiana pompy to możesz trochę ponegocjować cenę.
Sprawdź dobrze ten przebieg, 20tys rocznie na diesla to trochę mało.
Widziałem już W211 z podobnym przebiegiem na zegarach a SD pokazało ze przy 417tys wypalał się dpf.
Co do SBC to nie wiem jak, ale pewnie na W211.eu da się doczytać, sprawdź czy ktoś nie skasował tylko licznika w pompie.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Bądźmy poważni. To diesel. Ten przebieg to fikcja
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Przy SBC komputer liczy nacisniecia pedalow i pierwsze wersje ponoc mialy 400,000, co zostalo podniesione pozniej. Po dojsciu do numerka masz dyskoteke na desce i musisz pompe wymieniac.
Kupujac uzywane auto nie chcesz miec wydatku za 100 nacisniec pedalu, wiec warto pojechac na SD i odczytac ile zostalo.
Druga sprawa ktora sie starzeje a jest kosztowna do wymiany to miechy.
Niestety W211 ma kilka rzeczy ktore musza byc kiedys wymieniane, a ktore potrafia kosztowac niewiele mniej niz wartosc kilkuletniego samochodu.
Dodaj do tego ze fachowcy w Poznaniu do wymiany sprezyny w tylnej klapie beda chcieli Ci podsufitke sciagac.
Kupujac uzywane auto nie chcesz miec wydatku za 100 nacisniec pedalu, wiec warto pojechac na SD i odczytac ile zostalo.
Druga sprawa ktora sie starzeje a jest kosztowna do wymiany to miechy.
Niestety W211 ma kilka rzeczy ktore musza byc kiedys wymieniane, a ktore potrafia kosztowac niewiele mniej niz wartosc kilkuletniego samochodu.
Dodaj do tego ze fachowcy w Poznaniu do wymiany sprezyny w tylnej klapie beda chcieli Ci podsufitke sciagac.
w211 to smiec a nie mercedes i kazdy szanujacy sie posiadacz prawdziwych daimlerow poczawszy od takich modeli jak w115 w123 w124 r129 w201 w210 , w140 , nawet nie spojrzy na w211 mi sie osobiscie te auto nie podoba za bardzo delikatne za bardzo kobiece , i placac za nie grube pieniadze jako nowe wymaga sie zeby 20 lat nie zajezdzal na serwis tak jak nas przyzwyczail stary daimler takze ja juz PODZIEKUJE ! W211 I NOWSZYM SMIECIE , NIE MERCEDESY te wszystkie nowe Mercedesy są tylko ładne naszpikowane swiecidełkami , wyswietlaczami grajkami i innym copem ! to plastiki nie majace nic wspolnego z motoryzacją prawdziwa motoryzacja jaka nas przyzwyczaila w latach 70 80 90
juziuhehe, ma inny gust niz wiekszosc i co w tym zlego?
Niektorzy ciagle preferuja telewizory i monitory z kineskopami, gdy wiekszosc przestawila sie na "kobiece" LCD.
Ja jezdzilem starszymi modelami i jezdze nowszymi. Pewnie ze starsze dawaly bardziej czolgowe odczucie, ciagle wole nowsze.
Ze szrota sciagnalem wajche biegow z modelu, gdzie pokrywka ze skala biegow automatu byla odlana z aluminium.
Zgadnij juziuhehe, w ktorym roczniku MB robil to po raz ostatni?
Niektorzy ciagle preferuja telewizory i monitory z kineskopami, gdy wiekszosc przestawila sie na "kobiece" LCD.
Ja jezdzilem starszymi modelami i jezdze nowszymi. Pewnie ze starsze dawaly bardziej czolgowe odczucie, ciagle wole nowsze.
Ze szrota sciagnalem wajche biegow z modelu, gdzie pokrywka ze skala biegow automatu byla odlana z aluminium.
Zgadnij juziuhehe, w ktorym roczniku MB robil to po raz ostatni?
Kajtek znów pije do faktu ze wywalili go z 211.eu. Macprobro alias juziucośtam zatrzymał sie w czasie i wszystko nowsze od W115 jest be.
Przechodząc do konkretów.
Przebieg na pewno wyższy i to sporo. W aucie masz najtrwalszy i najodporniejszy rodzaj skóry, w dodatku bez wentylacji, wiec przy tym przebiegu fotel powinien miec co najwyzej niewielkie zagniecenia. Ten jest zmasakrowany. SBC to droga sprawa, ale tylko w przypadku wymiany na nową. Da sie to regenerować już od 1000zł. Miechy też nie są nie wiadomo jak drogie. Tu np. regenerują, sprzedają nowe :http://regeneracja-airmatic.pl
W211 to bardzo udany model, ale nie napalaj sie i nie szczędź na serwis przed zakupem, bo jeśli wpakujesz się na "okazje" to wyprowadzenie auta na prostą, może kosztować sporo więcej niż kwota zakupu.
P.S. Jestem szczęśliwym posiadaczem poliesingowego egzemplarza, z polskiego salonu, z bogatym wyposażeniem(niby ma sie co psuć), wyposażonego w SBC i Airmatic. Prócz wynian olejów i filtrów, praktycznie tylko leje paliwo od 2 lat i 60kkm.
Pozdrawiam
Przechodząc do konkretów.
Przebieg na pewno wyższy i to sporo. W aucie masz najtrwalszy i najodporniejszy rodzaj skóry, w dodatku bez wentylacji, wiec przy tym przebiegu fotel powinien miec co najwyzej niewielkie zagniecenia. Ten jest zmasakrowany. SBC to droga sprawa, ale tylko w przypadku wymiany na nową. Da sie to regenerować już od 1000zł. Miechy też nie są nie wiadomo jak drogie. Tu np. regenerują, sprzedają nowe :http://regeneracja-airmatic.pl
W211 to bardzo udany model, ale nie napalaj sie i nie szczędź na serwis przed zakupem, bo jeśli wpakujesz się na "okazje" to wyprowadzenie auta na prostą, może kosztować sporo więcej niż kwota zakupu.
P.S. Jestem szczęśliwym posiadaczem poliesingowego egzemplarza, z polskiego salonu, z bogatym wyposażeniem(niby ma sie co psuć), wyposażonego w SBC i Airmatic. Prócz wynian olejów i filtrów, praktycznie tylko leje paliwo od 2 lat i 60kkm.
Pozdrawiam
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003
ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
Sylwek tu pokrywa przekretki jakie "Matka" a zapewne i wielu innych mechanikow dokonuje na nowszych modelach.
Niektorzy nawet fora internetowe zakladaja aby wiecej jeleni znalezc
Prawda jest taka ze W210 byl modelem przyjacielskim dla hobbystow juz na deskach projektantow. Wiele czujnikow mozesz odczytac na LCD ciagle nie zwalniajac na autostradzie.
W211 to auto gdzie byle g... wymaga SD a przy obecnym poziomie edukacji mechanikow nie sa oni w stanie odroznic zabudowanej sprezyny od silownika hydraulicznego.
Innymi slowy, kupujac W211 bedziesz placil nie tylko za drozsze czesci, ale takze za doksztalcanie mechanikow.
Zony W211 wiecej stoi w garazu, gdy ciagle jezdzimy starszym W210
Mamy wymienione SBC i miechy przez poprzednich wlascicieli, ale ciagle jest to kosztowna zabawka.
Konkretnie, 10 letnio skora na W211 juz byla restaurowana i wyglada kiepsko.
16 letnie MB tex na W210 ciagle dobrze wyglada z zero dbalosci.
Niektorzy nawet fora internetowe zakladaja aby wiecej jeleni znalezc
Prawda jest taka ze W210 byl modelem przyjacielskim dla hobbystow juz na deskach projektantow. Wiele czujnikow mozesz odczytac na LCD ciagle nie zwalniajac na autostradzie.
W211 to auto gdzie byle g... wymaga SD a przy obecnym poziomie edukacji mechanikow nie sa oni w stanie odroznic zabudowanej sprezyny od silownika hydraulicznego.
Innymi slowy, kupujac W211 bedziesz placil nie tylko za drozsze czesci, ale takze za doksztalcanie mechanikow.
Zony W211 wiecej stoi w garazu, gdy ciagle jezdzimy starszym W210
Mamy wymienione SBC i miechy przez poprzednich wlascicieli, ale ciagle jest to kosztowna zabawka.
Konkretnie, 10 letnio skora na W211 juz byla restaurowana i wyglada kiepsko.
16 letnie MB tex na W210 ciagle dobrze wyglada z zero dbalosci.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości