Ogólne imformację i opinię dla W211 E420 CDI

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

Mój gazownik nie podejmuję sietego gdyż wie że jest to jeszcze nie ogarnięta do końca technologia a nie ma w zwyczaju montowania a potem nie ustająca liczba poprawek ,to nie jego styl . Jednak że domyślam się z czasem i temat wtrysku bezpośredniego zostanie w pełni opanowany jest to tylko kwestia czasu niemal że dziękuję za pojaśnienie tego zagadnienia :padam: .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

To nie że jakieś podjazdy do Twojego gazownika robię. Po prostu FSI i podobne jak na razie niewiele zakładów w kraju robi w ogóle. Ale działają, działają niezależni...
W bezpośrednim wtrysku bardzo drogie są zbiorniki z pompą gazu bo to kilka firm robi i kosztuje coś koło 450 euro sama pompa ale z tego co piszczy w trawie gazowniczej już działają żeby zlecić produkcję (ciut zmodernizowaną) w Chinach dzięki czemu jej koszt zejdzie do ok 250$ (czyli już mamy 200 euro)
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

W polsce rozpracowywują wszytko to i z czasem rozgryzą LPG dla wtrysku bezposredniego to tylko kwestia czasu .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Piasek to o czym piszesz to wtrysk ciekłego LPG i technologia jest znana od dawna.
Cała masa Sabbów ma zamontowane takie instalacje.
Wadą są faktycznie drogie i ciężkie zbiorniki.
Często do tej instalacji wykorzystywane są wtryskiwacze benzynowe ale trzeba je wymieniać co ok. 60tys km.
Zaletą tych instalacji jest to ze gaz jest wtryskiwany jako płyn i silnik zyskuje na tym kilka dodatkowych koników.

Do silników z bezpośrednim wtryskiem montuje się również zwykłe LPG gdzie do cylindrów wtryskiwany jest gaz ale instalacja musi sobie dotryskiwać śladowe ilości benzyny żeby wtryski benzyny nie pousychały.
Instalacja jest droższa od klasycznej i trzeba jeździć trochę więcej żeby się zwróciło bo auto mimo jazdy na LPG zużywa również benzynę.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

elspasoo pisze:Zajebisty silnik, tylko moim zdaniem nie wart zachodu [...]
Oj wybacz, ale chyba jednak wart zachodu ;) Od roku mam E420 CDI i codzienna jazda tym autkiem daje niezłą frajdę. Porównywanie do 3.0 224KM jest mniej więcej takie, jak porównanie CDI 2.2 do 3.2 Eksploatacja (jak do tej pory) nie rujnuje portfela: tarcze przód ok. 300zł/szt (BOSCH) , klocki przód 180zł (BOSCH), tarcze tył 240zł/szt (ZIMMERMANN). Do silnika wchodzi 10L oleju, filtry są w normalnych cenach. Nie opuszczając miasta pali może ok 1~2L więcej niż mój poprzedni W210 320CDI. Mankamentem może być mało miejsca pod maską, ale przecież codziennie nie wyjmuje się np. turbosprężarki/ek :D A skrzynia (7G) jeśli jest w dobrym stanie, to posłuży długo, małą wskazówką odnośnie konieczności sprawdzenia stanu skrzyni przy zakupie mogą być (dodatkowe) manetki do ręcznej zmiany biegów pod kierownicą - jeśli ktoś zamawiając takie autko dopłacił za nie (opcja), to właśnie po to aby je używać. Może niekiedy zbyt intensywnie... ;)
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

adaso1 pisze: manetki do ręcznej zmiany biegów pod kierownicą - jeśli ktoś zamawiając takie autko dopłacił za nie (opcja), to właśnie po to aby je używać. Może niekiedy zbyt intensywnie...
Może i głupie pytanie ale w jakim celu i kiedy tego czegoś się używa?? :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

kakadu pisze:Może i głupie pytanie ale w jakim celu i kiedy tego czegoś się używa?? :)
Do natychmiastowej zmiany biegu na wyższy lub niższy. A używa się tego wtedy, jak się nie ma zaufania do sterownika skrzyni ;)
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Ok.Ale używa się manetek przy przełożeniu na M czy też SiC?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
adaso1
Posty: 240
Rejestracja: 3 mar 2008, o 22:46
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: adaso1 »

Na S i C
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r. :)
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają ;) :)
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

adaso1

Dzięki .Trzeba sprawdzić działanie tego patenta. :hyhy:
A M-ka co ma za znaczenie ?
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

kakadu pisze: A M-ka co ma za znaczenie ?
Manual :hyhy:

C= Comfort
M= Manual
S= Standard

manetkami bawisz się w każdym trybie...
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

kid pisze:Manual
Eeee kid to wiem że manual ale chodzi o to czy tych manetek używa się też przy M czy tylko S/C :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

z tego co ja kojarzę to w każdym trybie mi to działało, Ty masz łatwiej, możesz iść do garażu, odpalić, wyjechać i sprawdzić :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

kid pisze:Ty masz łatwiej, możesz iść do garażu, odpalić, wyjechać i sprawdzić
Teraz :przestraszony: O w pół dwunastej żeby mnie sąsiedzi po wsi z widłami ganiali .Dzięki .Sprawdzę jutro w drodze na cmentarz. :hyhy:
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

kakadu pisze:
kid pisze:Ty masz łatwiej, możesz iść do garażu, odpalić, wyjechać i sprawdzić
Teraz :przestraszony: O w pół dwunastej żeby mnie sąsiedzi po wsi z widłami ganiali .Dzięki .Sprawdzę jutro w drodze na cmentarz. :hyhy:
no... tam łopatki też się przydadzą :D
:hyhy:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości