Ogólne imformację i opinię dla W211 E420 CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Mój gazownik nie podejmuję sietego gdyż wie że jest to jeszcze nie ogarnięta do końca technologia a nie ma w zwyczaju montowania a potem nie ustająca liczba poprawek ,to nie jego styl . Jednak że domyślam się z czasem i temat wtrysku bezpośredniego zostanie w pełni opanowany jest to tylko kwestia czasu niemal że dziękuję za pojaśnienie tego zagadnienia .
ex:E320 CDI V6 na taxi
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI
ex:S210 E320 V6 na TAXI
To nie że jakieś podjazdy do Twojego gazownika robię. Po prostu FSI i podobne jak na razie niewiele zakładów w kraju robi w ogóle. Ale działają, działają niezależni...
W bezpośrednim wtrysku bardzo drogie są zbiorniki z pompą gazu bo to kilka firm robi i kosztuje coś koło 450 euro sama pompa ale z tego co piszczy w trawie gazowniczej już działają żeby zlecić produkcję (ciut zmodernizowaną) w Chinach dzięki czemu jej koszt zejdzie do ok 250$ (czyli już mamy 200 euro)
W bezpośrednim wtrysku bardzo drogie są zbiorniki z pompą gazu bo to kilka firm robi i kosztuje coś koło 450 euro sama pompa ale z tego co piszczy w trawie gazowniczej już działają żeby zlecić produkcję (ciut zmodernizowaną) w Chinach dzięki czemu jej koszt zejdzie do ok 250$ (czyli już mamy 200 euro)
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Piasek to o czym piszesz to wtrysk ciekłego LPG i technologia jest znana od dawna.
Cała masa Sabbów ma zamontowane takie instalacje.
Wadą są faktycznie drogie i ciężkie zbiorniki.
Często do tej instalacji wykorzystywane są wtryskiwacze benzynowe ale trzeba je wymieniać co ok. 60tys km.
Zaletą tych instalacji jest to ze gaz jest wtryskiwany jako płyn i silnik zyskuje na tym kilka dodatkowych koników.
Do silników z bezpośrednim wtryskiem montuje się również zwykłe LPG gdzie do cylindrów wtryskiwany jest gaz ale instalacja musi sobie dotryskiwać śladowe ilości benzyny żeby wtryski benzyny nie pousychały.
Instalacja jest droższa od klasycznej i trzeba jeździć trochę więcej żeby się zwróciło bo auto mimo jazdy na LPG zużywa również benzynę.
Cała masa Sabbów ma zamontowane takie instalacje.
Wadą są faktycznie drogie i ciężkie zbiorniki.
Często do tej instalacji wykorzystywane są wtryskiwacze benzynowe ale trzeba je wymieniać co ok. 60tys km.
Zaletą tych instalacji jest to ze gaz jest wtryskiwany jako płyn i silnik zyskuje na tym kilka dodatkowych koników.
Do silników z bezpośrednim wtryskiem montuje się również zwykłe LPG gdzie do cylindrów wtryskiwany jest gaz ale instalacja musi sobie dotryskiwać śladowe ilości benzyny żeby wtryski benzyny nie pousychały.
Instalacja jest droższa od klasycznej i trzeba jeździć trochę więcej żeby się zwróciło bo auto mimo jazdy na LPG zużywa również benzynę.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Oj wybacz, ale chyba jednak wart zachodu Od roku mam E420 CDI i codzienna jazda tym autkiem daje niezłą frajdę. Porównywanie do 3.0 224KM jest mniej więcej takie, jak porównanie CDI 2.2 do 3.2 Eksploatacja (jak do tej pory) nie rujnuje portfela: tarcze przód ok. 300zł/szt (BOSCH) , klocki przód 180zł (BOSCH), tarcze tył 240zł/szt (ZIMMERMANN). Do silnika wchodzi 10L oleju, filtry są w normalnych cenach. Nie opuszczając miasta pali może ok 1~2L więcej niż mój poprzedni W210 320CDI. Mankamentem może być mało miejsca pod maską, ale przecież codziennie nie wyjmuje się np. turbosprężarki/ek A skrzynia (7G) jeśli jest w dobrym stanie, to posłuży długo, małą wskazówką odnośnie konieczności sprawdzenia stanu skrzyni przy zakupie mogą być (dodatkowe) manetki do ręcznej zmiany biegów pod kierownicą - jeśli ktoś zamawiając takie autko dopłacił za nie (opcja), to właśnie po to aby je używać. Może niekiedy zbyt intensywnie...elspasoo pisze:Zajebisty silnik, tylko moim zdaniem nie wart zachodu [...]
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Może i głupie pytanie ale w jakim celu i kiedy tego czegoś się używa??adaso1 pisze: manetki do ręcznej zmiany biegów pod kierownicą - jeśli ktoś zamawiając takie autko dopłacił za nie (opcja), to właśnie po to aby je używać. Może niekiedy zbyt intensywnie...
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Do natychmiastowej zmiany biegu na wyższy lub niższy. A używa się tego wtedy, jak się nie ma zaufania do sterownika skrzynikakadu pisze:Może i głupie pytanie ale w jakim celu i kiedy tego czegoś się używa??
Miałem fajne auto "na oku": E 320T CDI 2000r.
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Poprzednio: E 220T CDI 2000r. Aktualnie: E420 CDI
P.S. Pozdrawiam Tych wszystkich, co mnie pozdrawiają
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości