E200 2008r. Probłem z odpalaniem

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

T Rewers
Posty: 3
Rejestracja: 21 sie 2014, o 20:34
Lokalizacja: Nowa Sól

E200 2008r. Probłem z odpalaniem

Post autor: T Rewers »

Witam mam od nowości Mercedesa W211 E200 Kompressor jakieś 1,5 roku temu przy przebiegu 56 tyś założyłem w nim instalację gazową podczas tego okresu wszystko w autku przebiegało bez zarzutu, teraz mam już przejechane 87 tyś od dwóch tygodni mam problem z odpalaniem silnika szczególnie gdy jest zimny. Czasami gaśnie zaraz po odpaleniu albo po wrzuceniu na bieg albo pracuje nie miarowo oraz szarpie dodanie gazu nic nie pomaga. Dopiero po rozgrzaniu można normalnie jeździć. Na wizycie u gazownika został wymieniony Reduktor-parownik po podłączeniu do komputera przez OBD widoczne są duże wahania w pierwszej fazie tam gdzie sonda lambda komputer od gazu wcale jej nie widzi wahania rzędu 20. Z kolei po podłączeniu do komputera bezpośrednio wyskakuję błąd zbyt duża dawka/zbyt bogata paliwa . Od tygodnia jeżdżę tylko na benzynie bo być może wtryski są zapieczone ale nie widzę żadnej poprawy. Z góry dziękuję za pomoc bo już nie wiem od czego zacząć pracę
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

Zakręć dodatkowo zawór na butli - być może wtryski lpg są nieszczelne i wala gaz w kolektor i zalewa motor. Po nagrzaniu wszystko jest ok?
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
T Rewers
Posty: 3
Rejestracja: 21 sie 2014, o 20:34
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: T Rewers »

Witam zawór na butli jest zakręcony od tygodnia ( mam nadzieje że jest szczelny gazownik mi nic o nim nie wspomniał ). Po nagrzaniu jest lepiej problem albo znika albo silnik chodzi nie miarowo ale odpala i jedzie.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

po mojemu masz uwaloną sondę.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
hipollo
Posty: 84
Rejestracja: 25 sie 2009, o 09:49
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: hipollo »

sprawdź ciśnienie na tłokach być może wypalił ci się zawór i dlatego masz taką sytuację ,jest częstym przypadkiem takie wypalenie a powód jest taki że za mało jeździmy na regulację gazu ,bo trzeba przynajmniej raz na pól roku podjechać na skorygowanie gazu .
Elektronika Samochodowa - Diagnostyka Komputerowa
KODOWANIE - NAPRAWA KLUCZY I RYGLI MERCEDES
698 71 50 50
http://hipollomlawa.ubf.pl/news.php
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

być może wypalił ci się zawór

nie te objawy
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

Aha czyli na ciepłym też jest kiblowoto.
1. Oberwana rurka od kolektora ( na uruchomionym silniku popsikaj plakiem pod kolektor ssący, nie żałuj, jak zmieni się praca silnika to do zwalania kolektor).
2. Wyciągnięty rozrząd - albo podejrzenie przez kompa parametrów albo zdjęcie tego małego dekla na wałkach, ustawienie na znaki i oczytanie z koła pasowego wału korbowego ile jest przesunięty( czyli rozciąnięty).
3. Rozjechane mapy benzyny od instalacji ( z tym, że przy jeździe tylko na benie powinno się na nowo ustawiać i być coraz lepiej)
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
T Rewers
Posty: 3
Rejestracja: 21 sie 2014, o 20:34
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: T Rewers »

Witam od ok 2 tygodni nie jeżdżę już na gazie tylko na benzynie jest chyba troszkę lepiej, ale zawsze rano przy pierwszym uruchomieniu po wrzuceniu biegu silnik dławi się i wyskakuję ikona silnika na żółto (zbyt bogata dawka paliwa). Świecę były wymieniane przy 62 tyś cewki nigdy. Przy przebiegu 75 tyś wymieniony został olej w skrzyni (automat 5 biegów) filtry oraz olej w silniku ale po przejechaniu około 5 tyś trzeba było dolać trochę oleju najprawdopodobniej został wypalony przez szybką jazdę nie wiem.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Kto ci to montował że tak "wspaniale" silnik na tym pracuje ??
Masz na to papiery, serwisowałeś, gwarancję itp ??
No to masz "sponsorów" naprawy silnika jeżeli takowej będzie wymagał.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości