E200 2008r. Probłem z odpalaniem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E200 2008r. Probłem z odpalaniem
Witam mam od nowości Mercedesa W211 E200 Kompressor jakieś 1,5 roku temu przy przebiegu 56 tyś założyłem w nim instalację gazową podczas tego okresu wszystko w autku przebiegało bez zarzutu, teraz mam już przejechane 87 tyś od dwóch tygodni mam problem z odpalaniem silnika szczególnie gdy jest zimny. Czasami gaśnie zaraz po odpaleniu albo po wrzuceniu na bieg albo pracuje nie miarowo oraz szarpie dodanie gazu nic nie pomaga. Dopiero po rozgrzaniu można normalnie jeździć. Na wizycie u gazownika został wymieniony Reduktor-parownik po podłączeniu do komputera przez OBD widoczne są duże wahania w pierwszej fazie tam gdzie sonda lambda komputer od gazu wcale jej nie widzi wahania rzędu 20. Z kolei po podłączeniu do komputera bezpośrednio wyskakuję błąd zbyt duża dawka/zbyt bogata paliwa . Od tygodnia jeżdżę tylko na benzynie bo być może wtryski są zapieczone ale nie widzę żadnej poprawy. Z góry dziękuję za pomoc bo już nie wiem od czego zacząć pracę
sprawdź ciśnienie na tłokach być może wypalił ci się zawór i dlatego masz taką sytuację ,jest częstym przypadkiem takie wypalenie a powód jest taki że za mało jeździmy na regulację gazu ,bo trzeba przynajmniej raz na pól roku podjechać na skorygowanie gazu .
Elektronika Samochodowa - Diagnostyka Komputerowa
KODOWANIE - NAPRAWA KLUCZY I RYGLI MERCEDES
698 71 50 50
http://hipollomlawa.ubf.pl/news.php
KODOWANIE - NAPRAWA KLUCZY I RYGLI MERCEDES
698 71 50 50
http://hipollomlawa.ubf.pl/news.php
Aha czyli na ciepłym też jest kiblowoto.
1. Oberwana rurka od kolektora ( na uruchomionym silniku popsikaj plakiem pod kolektor ssący, nie żałuj, jak zmieni się praca silnika to do zwalania kolektor).
2. Wyciągnięty rozrząd - albo podejrzenie przez kompa parametrów albo zdjęcie tego małego dekla na wałkach, ustawienie na znaki i oczytanie z koła pasowego wału korbowego ile jest przesunięty( czyli rozciąnięty).
3. Rozjechane mapy benzyny od instalacji ( z tym, że przy jeździe tylko na benie powinno się na nowo ustawiać i być coraz lepiej)
1. Oberwana rurka od kolektora ( na uruchomionym silniku popsikaj plakiem pod kolektor ssący, nie żałuj, jak zmieni się praca silnika to do zwalania kolektor).
2. Wyciągnięty rozrząd - albo podejrzenie przez kompa parametrów albo zdjęcie tego małego dekla na wałkach, ustawienie na znaki i oczytanie z koła pasowego wału korbowego ile jest przesunięty( czyli rozciąnięty).
3. Rozjechane mapy benzyny od instalacji ( z tym, że przy jeździe tylko na benie powinno się na nowo ustawiać i być coraz lepiej)
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
-Nie synku.... to Diesel.....
Witam od ok 2 tygodni nie jeżdżę już na gazie tylko na benzynie jest chyba troszkę lepiej, ale zawsze rano przy pierwszym uruchomieniu po wrzuceniu biegu silnik dławi się i wyskakuję ikona silnika na żółto (zbyt bogata dawka paliwa). Świecę były wymieniane przy 62 tyś cewki nigdy. Przy przebiegu 75 tyś wymieniony został olej w skrzyni (automat 5 biegów) filtry oraz olej w silniku ale po przejechaniu około 5 tyś trzeba było dolać trochę oleju najprawdopodobniej został wypalony przez szybką jazdę nie wiem.
Kto ci to montował że tak "wspaniale" silnik na tym pracuje ??
Masz na to papiery, serwisowałeś, gwarancję itp ??
No to masz "sponsorów" naprawy silnika jeżeli takowej będzie wymagał.
Masz na to papiery, serwisowałeś, gwarancję itp ??
No to masz "sponsorów" naprawy silnika jeżeli takowej będzie wymagał.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości