Strona 2 z 6

: 27 cze 2010, o 15:29
autor: Sylwia
alexander13 pisze:Jak blacharz jest dupa to robota nie ta. Panowie nowe to nowe, zamiennik tylko z jakością Q i pasuje że aż miło, inna sprawa że jest 2 razy droższy od badziewia z tajwanu, a kilkakrotnie tańszy od oryginału nowego.
Po czym rozpoznać że zamiennik jest "lepszy"? Tylko po cenie? (są od 170 do 300).
Mój blacharz nie podchodzi do zamiennika jak "do jeża" ale nie chcę też eksperymentów jeśli chodzi o dopasowywanie blachy ...
Szukałam oryginalnych ale z tym jest pełna tragedia...

: 27 cze 2010, o 16:09
autor: jjankiello
Lepiej dłużej poszukać dobrego oryginału, niż kombinować (rękami blacharza) z zamiennikiem.
Co z tego, że nowy, kiedy po założeniu będzie wyglądać jak kupa... są oczywiście wyjątki i można trafić na zamiennik, który będzie idealnie pasował, ale to dopiero okazuje się po przymiarce na samochód... a tak, to loteria, jeśli chodzi o zakup...

: 27 cze 2010, o 17:41
autor: Sylwia
Czyli, lepiej kupić oryginał (nie trafiłam na taki który nie ma rdzy), i liczyć na łagodny wyrok "Pani Zimy"?

: 27 cze 2010, o 23:15
autor: jjankiello
Takie moje zdanie. trzeba tylko cierpliwie szukać.
Sam szukam do swojej S202-ki błotnika lewego przedniego, bo po ostatniej niewielkiej kolizji jest nieco pognieciony i choć nie rzuca się to w oczy, chcę zmienić, żeby było ok. Szukam od razu pod kolor, żeby nie lakierować - podzwoń po ludziach, którzy ściągają angole i demontują... ja już dwie sztuki wyhaczyłem, ale daleko ode mnie, a zdjęcia przysyłane przez sprzedających nie dają pewności, co do zakupu... ale znajde idealny i zmienię... 8-)

: 30 cze 2011, o 18:14
autor: bonifacq
to prawda że w210AMG był szerszy tak jak w124 E500 ??
http://allegro.pl/blotnik-mercedes-w210 ... 02040.html

: 30 cze 2011, o 18:27
autor: jjankiello
Zazwyczaj te wersje miały dodatkowo podgięte ranty nadkoli, żeby zmieścić szersze opony...

: 30 cze 2011, o 18:55
autor: harzol
bonifacq pisze:to prawda że w210AMG był szerszy tak jak w124 E500 ??
Nie tylko w AMG,mozna bylo zamowic w fabryce do zwyklego modelu takze.Ja mam takie blotniki mimo ze to zwykly elegance,kod chyba P33-enlarged fenders...

: 30 cze 2011, o 19:12
autor: bonifacq
harzol pisze:Nie tylko w AMG,mozna bylo zamowic w fabryce do zwyklego modelu takze.Ja mam takie blotniki mimo ze to zwykly elegance,kod chyba P33-enlarged fenders...
I rzeczywiście widać że twój jest szerszy błotnik ?? , tak jak pisałem W124 E500 był bardzo wyraźnie szerszy od oryginału , ale że W210 to nie wiedziałem

: 30 cze 2011, o 21:22
autor: harzol
Jest tak jak piszesz,w 124 bylo to bardziej widzoczne praktycznie na pierwszy rzut oka,u mnie znajdziesz roznice dopiero jak zwrocisz na to uwage,ale faktycznie tak jest bo po pierwsze mam to oryginalnie zamontowane(wynika z vin)oraz porownalem z innymi W210.

: 30 cze 2011, o 21:28
autor: bonifacq
Jest tak jak piszesz,w 124 bylo to bardziej widzoczne praktycznie na pierwszy rzut oka,u mnie znajdziesz roznice dopiero jak zwrocisz na to uwage,ale faktycznie tak jest bo po pierwsze mam to oryginalnie zamontowane(wynika z vin)oraz porownalem z innymi W210.
zrób fotki i wrzuć jak możesz , jestem ciekaw jak to wygląda na aucie

: 30 cze 2011, o 21:33
autor: harzol
W najblizszym czasie niestety niemozliwe,jak nie zapomne to zrobie w sierpniu...

: 2 lut 2012, o 15:14
autor: bonifacq

: 2 lut 2012, o 15:25
autor: herianm
Wedle całego świata chemii i materiałoznastwa to nie gnije, znając życie to będzie w nim stop z tak niską ilością alumu, że zgnije przed oryginałem. Ps. powinieneś dziś lub jutro dostać przesyłkę :D

: 2 lut 2012, o 21:27
autor: avandgarde
bonifacq pisze:Aluminiowy tzn nie gnijący ??
http://allegro.pl/blotnik-mercedes-w210 ... 41428.html
:rotfl: :rotfl: :rotfl: Jak on jest alu to jestem z miedzi.

: 2 lut 2012, o 22:59
autor: merlin
Aluminiowy :wstyd: