Strona 18 z 21

: 10 gru 2011, o 20:53
autor: tomi382
Widocznie miałeś mało pola. Nam wracają 80gr od litra. A ja mam człowieka od oleju który mi zawsze coś podrzuci

: 25 gru 2011, o 13:37
autor: simonsamit
Poszukajcie na niemieckim ebayu oleju przepalonego albo kupcie w Polsce, jakas firma z Kielc sprzedaje. Wiem, bo kiedys jak bylem w Polsce, to sie dowiadywalem i jakos kolo 2 pln za litr bylo rok temu, wiec poniekad sie oplaca, tylko nie wiem czy pofiltrowany. Ja u siebie znalazlem po 53 pensy za litr, do tego damy nafte po 73 pensy za litr. To 1300 litrów za
1000 oleju (530 funtow) + 300 litrów nafty (219 funtow). Razem 749 za 1300 litrów paliwa :D

[ Dodano: 2012-02-21, 16:50 ]
simonsamit,

: 21 lis 2012, o 10:16
autor: auto
wracajac do tematu BIODIESLA.moje doswiadczenia....chu..owe(!),zaoszczedzilem moze 50zl,pojezdzilem na tym szambie ze 4 miesiace i pompa sie rozszczelnila i zaczela ciec!oddalem pompe do naprawy,wiadomo,wszystkie uszczelki szlak trafil,pompiarze skasowali ok 500zl za robote.dzien po oddaniu pompy dzwoni mechanik i mowi.."a czy przypadkiem nie tankowal pan BIO...?"i wszystko jasne,powiedzial ze to paliwo zabija uszczelki,uszczelki sie rozplynely dlatego poppa zaczela przepuszczac.powiedzial tez ze pompa nigdy nie byla rozbierana ani naprawiana od nowosci wiec te uszczelki nie byly pierwszej mlodosci a BIO w szybkim tempie przyspieszylo degradacje bo jest w tym paliwie jakis skladnik dziwny juz nie pamietam jak on to nazwal ale pisaliscie o tym na forum.wszystko na temat.

: 30 gru 2012, o 15:44
autor: Mariusz
A jeśli chodzi o kolor rozumiem że bio jest ciemniejsza od normalnej ropki??
Miałem okazje jeździć u siebie 220CDI na bio i to nie raz i nic sie nie działo i nie wiem jakie usterki w CDI występowały.

: 30 gru 2012, o 16:48
autor: herianm
Mariusz, BIO jest ciemno żółta, ropa normalna może mieć lekko żółte zabarwienia albo może przechodzić na niebieski. Im bardziej pod niebieski tym czystsza :hyhy:

: 30 gru 2012, o 16:55
autor: Mariusz
Może napisze tak ta co lałem była ciemna jakby brązowa ale co to było nie wiem Auto jezdziło bez problemwo i odpalało na mrozach.

: 30 gru 2012, o 17:29
autor: herianm
To wszystko zależy od wielu czynników, jeśli auto zawsze jeździło na dobrym paliwie a ty po 10 latach zaczniesz BIO lać to musi trochę minąć czasu żeby mu się coś porobiło. Na zachodzi wszystko paliwa mają dużo bio w sobie, szczególnie niemiaszki są od jakiegoś czasu uczuleni na tą całą ekologię.

: 30 gru 2012, o 17:49
autor: Mariusz
Czyli zapewne od czasu do czasu nie zaszkodzi jak i na BIO poleci :)
Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)

: 30 gru 2012, o 18:31
autor: tonidriver
Mariusz pisze:Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)
dobrze słyszałeś :P

: 30 gru 2012, o 19:45
autor: atal
tonidriver pisze:
Mariusz pisze:Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)
dobrze słyszałeś :P
Dlatego 320CDI opłaca się na taxi :hyhy:

: 30 gru 2012, o 19:52
autor: tonidriver
ja akurat nie leje ale wiem,że jeżdżą

: 30 gru 2012, o 19:54
autor: Autoholik
atal pisze:Dlatego 320CDI opłaca się na taxi
Wydało się ze Red Bull rządzi :rotfl: .

: 30 gru 2012, o 20:01
autor: Mariusz
:-) JA też wiem że leja ale nie tylko do CDI :)

: 30 gru 2012, o 21:16
autor: devil_inside
Mało tego, zdrowo dla układu wtryskowego jest wyjeździć czasem bak redbulla.

: 30 gru 2012, o 21:34
autor: Mariusz
devil_inside pisze:Mało tego, zdrowo dla układu wtryskowego jest wyjeździć czasem bak redbulla.
Czyli opał tak:-)?